Ahoj. Už jsem to tu viděl řešit xkrát. Na Game maker studiu 1.4 rady pomáhají a funguje to. Teď přecházím na GMS2 a mám problém s pixelama.
Když udělám jinou čáru než vodorovnou nebo svislou a dám fullscreen nebo blíž kameru, tak ty pixely nejsou čtverečky ale jeden je čtvereček, druhý obdélník naležato a další zas obdélník na výšku. To pak ten sprite vypadá jako bych neuměl udělat ani rovnou čáru. Zkusil jsem všechna nastavení i velikost spritů stejnou jako v GMS 1 kde to funguje a nic.
Zkoušel jsem pak různe velikosti kamery i roomu, různé velikosti spritů, zapnout vypnout interpolate colors between pixels, synchrozation to avoid tearing, full scale/ spect ratio, taky měnit texture page sicale to má vliv jen na background.
Jediné co pomáhá je zapnout to vykreslování mezi pixelama ale je to pak mírně rozmázlé. Není v GMS 2 něco nového o čem nevím co dělá tento problém? zkoušl jsem ty obrázky i vykreslit přes draw event a použít round(x) round(y) a stejné.
křivé pixely GMS 2
-
- Příspěvky: 244
- Registrován: listopad 2, 2011, 6:33 pm
- Facebook: https://www.facebook.com/BB-Scary-produkce-1161668
- Bydliště: Kopřivnice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti