Změna tiles na objekt

Pokud si nevíte s něčím rady ohledně tvorby v Game Makeru - pište sem!
Odpovědět
PuGR
Příspěvky: 3
Registrován: červenec 24, 2012, 11:17 am

Změna tiles na objekt

Příspěvek od PuGR » červenec 12, 2019, 9:07 pm

Ahoj, nemáte nějaký skript nebo rady jak změnit Tiles na objekty, které budou mít stejný sprite jaký má daný tile?
Jde mi o to, že bych v roomu naházel jednoduše tiles tak jak si představuji.. pak by se spustila hra a v creatu by se všechny tiles změnili na objekty, které by měli stejný vzhled jako daný tile :)
Jde o ulehčení práce při tvorbě level designu.. Existují skripty na tvorbu autotile.. To však nechci, protože bych si rád vzhled naklikal sám.. Problém je, že v Game Maker Studiu 2 se snadněji vkládají tiles než kdybych vytvořil 30 různých objektů s různým sprite :) (nehledě na optimalizaci)

Pokud víte jak na to, tak je možné předělat určité tiles i na určité objekty? Aby se nepředělávali všechny třeba jen na jeden jediný objekt.. Představte si, že mám třeba ve hře 3 různé bloky/objekty, které mají různé kódy..
Naposledy upravil(a) PuGR dne červenec 13, 2019, 11:42 am, celkem upraveno 1 x.

PuGR
Příspěvky: 3
Registrován: červenec 24, 2012, 11:17 am

Re: Změna tiles na objekt

Příspěvek od PuGR » červenec 13, 2019, 11:41 am

Napadlo mě použí tuto funkci..
tilemap_get_frame()
Měla by vracet index framu, který je vykreslován, ale primárně je to pro animované tiles, tak si nejsem jistý jestli by to šlo použít..
Moje představa je zkontrolovat všechny tiles v roomu, získat jejich id a index přesného obrázku a pak ty jednotlivé tiles vymazat a nahradit je objekty se stejným obrázkem / indexem.

Pokud někdo nemáte zrovna Studio 2, tak je k dispozici i nápověda online :)
https://docs2.yoyogames.com/index.html? ... index.html

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti