Vykreslování kamery v Game maker 2 ?

Pokud si nevíte s něčím rady ohledně tvorby v Game Makeru - pište sem!
Odpovědět
bildo
Příspěvky: 147
Registrován: srpen 6, 2011, 7:30 am

Vykreslování kamery v Game maker 2 ?

Příspěvek od bildo » červen 24, 2018, 12:42 pm

Jsem z té kamery v Game makeri 2 už neštastný.
Zlaté view_xview z GM studio 1. ...Ach jo. :/

Nějak jsem se konečně dopátral k tomu, jak v GM studio 2, přepínat view z místnosti do místnosti. Mám to takhle
(

Kód: Vybrat vše

xview = (camera_get_view_x(view_camera[0]))
yview = (camera_get_view_y(view_camera[0]))
if(x > xview+512){
	camera_set_view_pos(view_camera[0], xview+512, y)
}
if(x < xview){
	camera_set_view_pos(view_camera[0], xview-512, y)
}
)

Potřebuji ale udělat to, aby se mi výsledný view nevykresloval do levého horního rohu okna hry, ale třeba o 64 bodů níže.
Tohle ale už v GM studio 2 "s viewy" nedokážu. Ať dělám, co dělám.
Pomůže někdo.

Dokážu si to nastavit v room editoru tady.
camera nastaveni copy.png
Hra se mi spustí normálně, mám to vykresleno pěkně o 64 bodů níže, Ale, když se mi přepínají aktuální viewy, tak se mi to začne vykreslovat úplně do levého horního rohu.
Jedná se o to, že panáček, když přijde na okraj obrazovky, tak se má obrazovka přepnout na tu vedlejší.

Co s tím ???
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti