počet case do funkce switch

Pokud si nevíte s něčím rady ohledně tvorby v Game Makeru - pište sem!
Odpovědět
BboyScary
Příspěvky: 233
Registrován: listopad 2, 2011, 6:33 pm
Facebook: https://www.facebook.com/BB-Scary-produkce-1161668
Bydliště: Kopřivnice

počet case do funkce switch

Příspěvek od BboyScary » únor 14, 2018, 11:30 am

Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jestli je možné do funkce switch napsat více než 2 case. Použil jsem kód a z něj vždy fungovaly jen 2 ze 3 case.

STEP EVENT:

Kód: Vybrat vše

switch(keyboard_key) {
	case ord("R"): room_restart(); break;
	case ord("N"): room_goto_next(); break;
	case ord("E"): game_end(); break;
	}
Myslel jsem, že to funguje tak že když zmáčknu některé z těchto kláves tak se stane to, co je za nimi napsané, ale vždy z toho fungují jen 2 první myslím.

Uživatelský avatar
Ap0
Redaktor
Příspěvky: 367
Registrován: srpen 5, 2011, 11:24 pm
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: zamiešany v malte
Kontaktovat uživatele:

Re: počet case do funkce switch

Příspěvek od Ap0 » únor 17, 2018, 1:17 pm

Áno, funguje to presne tak, ako píšeš :) Viz:

Kód: Vybrat vše

switch(keyboard_key) {
     case ord("R"): show_message("R"); break;
     case ord("N"): show_message("N"); break;
     case ord("E"): show_message("E"); break;
}

BboyScary
Příspěvky: 233
Registrován: listopad 2, 2011, 6:33 pm
Facebook: https://www.facebook.com/BB-Scary-produkce-1161668
Bydliště: Kopřivnice

Re: počet case do funkce switch

Příspěvek od BboyScary » březen 5, 2018, 12:28 pm

aha no tak takhle mi to taky funguje tak nevím, proč to nejde podle mého prvního kódu :D Ten objekt ve kterém je to napsané tam vždy je v místnosti, tím jsem si jistý. Takže chyba bude někde jinde, děkuju za ochotu.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host