
Obrázky z vašich projektů.
-
- Posts: 55
- Joined: August 6, 2011, 5:08 pm
- Facebook: https://www.facebook.com/pmaxa
- Contact:
Re: Obrázky z vašich projektů.
Závodní hra na které pracuji s indickým indie studiem 

Mám podpis. Sem cool 

- D-Sheep
- Posts: 770
- Joined: September 7, 2011, 10:17 pm
- Facebook: http://facebook.com/sheepdave
- Location: Praha, CZE
- Contact:
Re: Obrázky z vašich projektů.
Zatím skvělá ponurá atmosféra. Chápu, že je to testovací grafika, ale i tak se mi líbí. Freestyle/stunt závodní hry jsou asi moje nejoblíbenější, takže pokud z toho něco vyroste, moc rád si ji zahraju! 
Snad indičtí programátoři nezklamou...

Snad indičtí programátoři nezklamou...
-
- Posts: 55
- Joined: August 6, 2011, 5:08 pm
- Facebook: https://www.facebook.com/pmaxa
- Contact:
Re: Obrázky z vašich projektů.
Konečně se mi podařilo vyrenderovat pořadný skybox 

Mám podpis. Sem cool 

- digital art
- Posts: 111
- Joined: August 6, 2011, 12:51 am
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Obrázky z vašich projektů.
Nejrychlejší způsob jak si v kosmu dobít baterie,jsou mlhovinové bouře:D
Last edited by digital art on May 26, 2015, 7:31 am, edited 3 times in total.
-
- Sympaťák fóra
- Posts: 162
- Joined: August 20, 2011, 11:52 am
- Contact:
Re: Obrázky z vašich projektů.
Jedná se o skutečnou hru? :-) Docela mě zaujal nápis "Welcome to Starlight Travel", to probouzí pozornost.
Co se uživatelského rozhraní týká (čtu, že jde o návrh "HUDu"), určitě bych na něm ještě zapracoval: není jasné, jaké prvky jsou důležité, texty si tam velmi volně plavou bez jakékoliv sazby, nefungují společně se sdělovaným textem: to chce něco jako sci-fi noviny, či Timesy, popřípadě reklamní leták.
Přemýšlím, jestli věc v levém horním rohu je spíš inventář nebo volba počtu osob na cestu.
Zkrátka bych doporučil zaměřit se na podstatné znaky v širokém smyslu toho slova, které by odkazovaly ke sdělovanému obsahu už předem: například přidat u zprávy jasně oddělenou hlavičku; v horním rohu naznačit nějakou ikonou nebo nějakým podkladem o co jde atd.
Plus bych ti doporučil sledovat, jak se v současnosti podobné věci navrhují. Ne proto, že bys nemohl projevit originalitu, ale prostě proto, že větší studia platí za odborníky, kteří to navrhnou příjemně a pro hráče srozumitelně, takže tam můžeš leccos odkoukat (například rozložení prvků na obrazovce nebo právě způsob, jakým se informace člení, nebo dokonce i takové věci jako je reakce na najetí, reakce na kliknutí, jaké kliknutí atd. - např. vyhazování věcí z inventáře, rychlé obléknutí věcí z inventáře atp.)
On ten minimalismus totiž na jednu stranu zaujme, na druhou musí být funkční: to je právě to, co je možné odkoukat.
Každopádně se neboj o hře rozepsat. Vážně to i takhle zběžně zaujme. :-)
Co se uživatelského rozhraní týká (čtu, že jde o návrh "HUDu"), určitě bych na něm ještě zapracoval: není jasné, jaké prvky jsou důležité, texty si tam velmi volně plavou bez jakékoliv sazby, nefungují společně se sdělovaným textem: to chce něco jako sci-fi noviny, či Timesy, popřípadě reklamní leták.
Přemýšlím, jestli věc v levém horním rohu je spíš inventář nebo volba počtu osob na cestu.
Zkrátka bych doporučil zaměřit se na podstatné znaky v širokém smyslu toho slova, které by odkazovaly ke sdělovanému obsahu už předem: například přidat u zprávy jasně oddělenou hlavičku; v horním rohu naznačit nějakou ikonou nebo nějakým podkladem o co jde atd.
Plus bych ti doporučil sledovat, jak se v současnosti podobné věci navrhují. Ne proto, že bys nemohl projevit originalitu, ale prostě proto, že větší studia platí za odborníky, kteří to navrhnou příjemně a pro hráče srozumitelně, takže tam můžeš leccos odkoukat (například rozložení prvků na obrazovce nebo právě způsob, jakým se informace člení, nebo dokonce i takové věci jako je reakce na najetí, reakce na kliknutí, jaké kliknutí atd. - např. vyhazování věcí z inventáře, rychlé obléknutí věcí z inventáře atp.)
On ten minimalismus totiž na jednu stranu zaujme, na druhou musí být funkční: to je právě to, co je možné odkoukat.
Každopádně se neboj o hře rozepsat. Vážně to i takhle zběžně zaujme. :-)
- digital art
- Posts: 111
- Joined: August 6, 2011, 12:51 am
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Obrázky z vašich projektů.
Zdravím Likandro.
Ano jedná se o skutečnou hru se kterou si momentálně hraju.Tohle je jen takový techdemo kde testuju všechno co jsem si vymyslel v design dokumentu a abych věděl co a jak řešit v praxi za chodu. O příběhu toho zatim ani já sám moc nevim,ale jen pro představu,zhruba za 50 let nás naše hvězda dle posledních meření spáli,včetně našich sousedů a nový řád který nastal po chaotickém období zděšení jednoznačně odsouhlasil že noe neměl až tak špatný nápad.
Ano jedná se o skutečnou hru se kterou si momentálně hraju.Tohle je jen takový techdemo kde testuju všechno co jsem si vymyslel v design dokumentu a abych věděl co a jak řešit v praxi za chodu. O příběhu toho zatim ani já sám moc nevim,ale jen pro představu,zhruba za 50 let nás naše hvězda dle posledních meření spáli,včetně našich sousedů a nový řád který nastal po chaotickém období zděšení jednoznačně odsouhlasil že noe neměl až tak špatný nápad.
-
- Posts: 44
- Joined: November 26, 2014, 5:44 pm
- Facebook: http://facebook.com/
-
- Posts: 246
- Joined: November 2, 2011, 6:33 pm
- Facebook: https://www.facebook.com/BB-Scary-produkce-1161668
- Location: Kopřivnice
Re: Obrázky z vašich projektů.
Rytíř z pekla úvodní obrazovka


- PepiCzech
- Posts: 41
- Joined: August 6, 2011, 8:56 pm
- Facebook: http://facebook.com/
- Location: Kunštát
- Contact:
Re: Obrázky z vašich projektů.
Netuším proč nefungují odkazy na obrázky, tak odkaz:
Bomber: Last Island
Bomber: Last island. Aktuálně rozpracovaný projekt.
Bomber: Last Island
Bomber: Last island. Aktuálně rozpracovaný projekt.