Stránka 2 z 2

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: červen 19, 2016, 5:27 pm
od Naxi
Mně to stáhnout šlo. Ta ukázka je tak krátká, nebo jsem něco přehlédnul? Jinak vypadá hodně dobře.
Skok bych asi uvítal na mezerník, protože mně z toho bolel prst :-/.

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: červen 19, 2016, 10:52 pm
od Rebel
Už jsem odpovidal na nějaky feedback, přeposilam.
Houp píše: K samotné hře:
3) jump bych asi raději na space, útok control, ale očekávám, že to stejně půjde ve final verzi nastavit
4) když jsem získal level, tak netuším, co to pro mě znamenalo (jestli někde šlo pak přidat nějaký skill, nebo to jen zlepšilo staty?)
5) Ty sloupy tvořící pozadí nevypadaly, že tvoří pozadí. Myslel jsem, že mám tím proskočit, že jsou ve skutečnosti popředí.
6) Hudba příšerná, ,sorry - tohle bych okamžitě vypnul, kdyby byla možnost. Zvuky ok
7) Grafika až na rozlišení popředí/pozadí, moc pěkná
8) A asi to hlavní, bavilo to, rád bych pokračoval v hraní dál. Ale vím, mělo to být spíš tech demo
9) Co se týče obtížnosti, zvládl jsem to dohrát až napotřetí.
10) Když jsem zjistil, že mám omezený počet nožů na házení, tak jsem to vůbec nevyužíval. Bál jsem se, že pak budou chybět (je na tobě, jak s touto informací naložíš)

Držím palce ať to dokončíš. :)
Na očíslovanej feedback se stejně odpovídá vždycky nejlíp.

3) Custom key bind je v plánu
4) Zlepšilo staty, v tomhle případě max. HP, lvl up taky obnoví HP do 1/2 Max Hp. Každý 5tý lvl by se zvýšila i weapon art/sword art.
5) Mám hotovo přes 60% světa, zkusím nové tilesety líp poladit.
6) Hudba je provizorní, potřeboval jsem něco rychle do quick buildu. Jinak ve hře bude oddělený slide bar na volume SFX a jiný pro muziku. (0-100%)
7) Vím, že to není dokonalý, ale díky.
8) Ano jedná se pouze o alpha public testplay/tech demo.
9) Tato místnost je nepřáteli přemnožená, ale díky za feedback o obtížnosti, mě to příjde velmi easy. Tak jsem rád, že se mi daří tvořit i obtížnější prostředí. Jinak ztracené HP bude ve hře moc doplňovat skrze menu a tonicy. Menu jsem záměrně v testplayi vypnul, některé věci tam jsou staré a plánuji změny.
10) Normálně budou v místnostech svíčky a plameny na doplnění munice (po jejich rozbití padají gemy). Do test playe jsem je nepřidal. Tyto doplňovačky munice se respawnou při každém restartu místnosti, stejně jako nepřátelé. Krom toho je možno doplnit SP/munice (Stock points) přímo věcí skrz inventář. Stejně jako ztracené HP potionem.

edit: zjistil jsem, že mam buglej musicplay v .exe, když zemřeš hudba hraje znovu přes starej track, takže hrajou dva najednou a jsou out of sync. když zemřeš 3x 3 songy hrajou a loopujou se přes sebe. Nj, to už opravovat nebudu teď, ale možná proto to tak drásá uši. :wink:

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: červenec 3, 2016, 7:28 pm
od Rebel
Ahoj,

tak protože se hře změnil název, přichází i nový letní update. Poslední měsíce jsem pracoval skutečně usilovně, abych co nejvíce posunul svět. Přidávám pár posledních obrázků a nějaké malé info k tomu.

Obrázek

Mám hotovo zhruba 80% mapy světa. Tyto lokace jsou již propojené a průchodné, rovněž k nim patří fungující minimapa, která zobrazuje všechny navštivené lokace, které jsem zatím přidal a propojil.

Svět se zkládá zatím z lesnatého údolí, které je kolem vesnice Bramecia. Lesík tvoří převážně velkou část a propojuje údolí s opuštěnou tvrzí, viz. horní obrázek a ďáblovou jeskyní, která je pod lesem / pod údolím. V opuštěné tvrzi se pak odehrává zbytek všeho dění a skýtá lokace jako např. vykradené haly, katakomby, mučírnu, komory služebnictva.

Předělával jsem teď i některé staré lokace jako Dům šileného alchymisty, velkou část lesa a ďáblovu jeskyni. Na chvíli si od stavění světa dávám pauzu a teď se pracuje na UIs.

Zrovna teď dělám options, kde jsem mimo jiné rozdělil bar pro SFx a hudbu, takže zvuk bude možné nastavit u ubou samostatně. Dál přidávám možnost nastavit pohyb na klávesnici, tak aby vám vyhovoval. (klasický custom key bind/settings, nebo jak to je v angl.)
Dále jsou v plánech upgrady zbraní a chci přidat víc věcí, které budete moc naleznout. např. z Impa vypadne impovo křídlo (Zatím ještě ve hře žádný imp není.) nebo ze slimáka hrouda slizu.

Obrázek

Tyto předměty budete moci ve městě prodat nebo některé lepší jako např. rudy, kusy kůže, apod. využít k upgradům vašich sub-zbraní. Taková základní vrhací dýka na lvl.3 je celá "flashy :P" a velká jako skříň.

Ve hře ještě plánuju takový postup questy jaký jsem měl ve Forbidden Saga, bude to na bázi fame, kdy za plnění questů získáte dostatek fame, která aktivuje další dějové zvraty...

Toť vše k letnímu updatu a další snad někdy na podzim.

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: srpen 6, 2016, 10:34 am
od Rebel
demo, jestli se to tak dá vůbec nazvat.

http://www.megafileupload.com/7ikm/Nightkeep_test.zip

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: listopad 13, 2016, 1:33 pm
od Rebel

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: listopad 14, 2016, 12:42 pm
od Cpt.Luke
Great work! :)

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: duben 29, 2017, 10:11 am
od Rebel
Chvíli jsem tu nebyl, plně se pracovalo na hře :bounce:

Tak tady je Greenlight kampań :
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =914989247

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: květen 9, 2017, 6:57 pm
od hráč
Dostanou betatesteři free key na steam? xD díky
Jinak Gratuluju že ses dostal až tak daleko :O
Mám rád takové 2D hry xD stará dobrá klasika ještě lepší je nějaká logika třeba musíš zmáčknout páčku na otevření dveří a tak xD

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: květen 9, 2017, 8:03 pm
od katarina.ptg
Musím to pochváliť, vyzerá to veľmi dobre :)

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: květen 11, 2017, 11:59 am
od Goblin
hráč píše:
květen 9, 2017, 6:57 pm
ještě lepší je nějaká logika třeba musíš zmáčknout páčku na otevření dveří a tak xD
Teda já chápu že vysoká obtížnost u her je teď v módě, ale aby to zas nepřehnal... :D

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: květen 11, 2017, 8:42 pm
od DDL Blue
Ta grafika je fakt kouzelná :3

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: květen 17, 2017, 10:21 pm
od Rebel
Díky. Jsem lepši pixelartista než koder (i když jsme na tom taky zapracoval), ale bohužel cely kod jede na puvodni strukture z roku 2015 :-) 100x jsem přemýšlel, že bych to celé předělal, ale průšvih je, že už je toho tolik hotového, že asi ne.

Hra není tedy žádný zázrak, ale tak mám představu kam ji chci směřovat a snad se to přes některé nedostatky, bude líbit !

@ hráč, no tester by mohl dostat free-steam key (zaleži jak by se tomu asi věnoval). Zrovna by se mi nějaky tester hodil, tak abych se s ním třeba domluvili na skype.

moje skype : milan.skype9 , klidně si mě přidej, jestli chceš nějak pomoct.

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: září 23, 2017, 12:12 am
od Rebel
Tak, douho se tu nic nedělo. Ale pracovalo se na projektu - velmi usilovně.

Zde je stránka :

http://nightkeep.rpg2heaven.com

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: říjen 24, 2017, 9:34 pm
od bildo
Super. Je nějaký odhad na vydání ? Nebo klasika, až to bude, tak to bude ?

Re: Nightvale, 2D platformer/RPG/metroidvania

Napsal: říjen 27, 2017, 11:34 pm
od Rebel
http://forum.rpg2heaven.cz/viewtopic.ph ... 3&start=50 zde je CZ demo "nedokončené", ale dá se dokončit. :bounce:

Zpětnou vazbu uvítám na RPG2heaven foru. ;) Sem moc nekoukám.
http://www.rpg2heaven.com/keepczdemo.rar trochu pohádka ,trochu rogue-like. Je to dost amatérský, ale tak to snad prominete. :3