Arvesia (obnoveno)
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Arvesia (obnoveno)
Ahoj,
tak v prvé řadě nedělám v Game Maker ale v Clickteam Fusion 2.5. Každopádně postuju svůj projekt na tohle forum, protože moc "aktivních" fór CZ komunita nemá. Tak snad to není proti pravidlům.
O co se jedná:
O akční 2D plošinovku s RPG prvky.
Hlavní nápady/koncept:
- Velmi jednoduchý příběh, který hru bude pohánět
- World mapa pro výběr zóny
- Možnost vrátit se do starých zón a znovu je procházet (možnost najít nové věci, atd.)
- Sbírání artefaktů = učení se nových pohybů (klasika jako double jump, slide... atd.)
Grafiku si tvořím sám (pixelart), s hudbou to je zatím horší. Hra žádnou ještě nemá. Rozlišení hry jede v rozlišení 400/525x300.
GAMEPLAY VID :
Video odstraněno z důvodu : STARÉ
tak v prvé řadě nedělám v Game Maker ale v Clickteam Fusion 2.5. Každopádně postuju svůj projekt na tohle forum, protože moc "aktivních" fór CZ komunita nemá. Tak snad to není proti pravidlům.
O co se jedná:
O akční 2D plošinovku s RPG prvky.
Hlavní nápady/koncept:
- Velmi jednoduchý příběh, který hru bude pohánět
- World mapa pro výběr zóny
- Možnost vrátit se do starých zón a znovu je procházet (možnost najít nové věci, atd.)
- Sbírání artefaktů = učení se nových pohybů (klasika jako double jump, slide... atd.)
Grafiku si tvořím sám (pixelart), s hudbou to je zatím horší. Hra žádnou ještě nemá. Rozlišení hry jede v rozlišení 400/525x300.
GAMEPLAY VID :
Video odstraněno z důvodu : STARÉ
Last edited by Rebel on August 8, 2015, 9:09 pm, edited 3 times in total.
-
- Redaktor
- Posts: 128
- Joined: August 5, 2011, 11:12 pm
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Vypadá to parádně! Má tvůj projekt / tým nějakej web nebo blog? Pár her z Fusionu už jsem hrál a vždycky šlo o parádní kousky. Nehledě na fakt, že kombinace rpg+skákačky je moje uplně nejvíc nejoblíbenější 

-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Nn, žádný tým není, bohužel to páchám sám po večerech a hra je v takové fázi, že se web ani nevyplatí. RPG prvky tam budou spíše v podobě collectable věcí. Lvl up bude zvyšovat pouze HP a zbytek hráč bude muset nalovit v podobě pokladů. Tím, že se s novou abilitou vrátí do starého kola, tak např. může najít další powerupy, které zvýší všechny ostatní atributy.
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
- Vojtěch
- Posts: 101
- Joined: August 6, 2011, 11:03 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Vypadá to chytlavě a sympaticky. Absencí propracovanějších RPG prvků bych se netrápil, to co jsi popsal bohatě stačí, taky mi RPG plošinovky přijdou boží. Nevzdávej to a pokračuj, a možná bych se nebál prezentovat nějakou hratelnou verzi i přes to, že je provizorní - reakce lidí po vyzkoušení hry je silným povzbuzením pro každého tvůrce a může pěkně rozjet vývoj.
A ta mapa je překrásná
A ta mapa je překrásná

hmpfh.
(ten obrázek je Lauren Mayberry, kdyby to někoho zajímalo)
(ten obrázek je Lauren Mayberry, kdyby to někoho zajímalo)
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Což o to, ona je hra tak jednoduchá ve srovnání s jinejma RPG plošinovkama... Že snad ani nějakou slávu neočekávám. Každopádně Feedback by se mi na to co mam hodil.Vojtěch wrote:Vypadá to chytlavě a sympaticky. Absencí propracovanějších RPG prvků bych se netrápil, to co jsi popsal bohatě stačí, taky mi RPG plošinovky přijdou boží. Nevzdávej to a pokračuj, a možná bych se nebál prezentovat nějakou hratelnou verzi i přes to, že je provizorní - reakce lidí po vyzkoušení hry je silným povzbuzením pro každého tvůrce a může pěkně rozjet vývoj.
A ta mapa je překrásná
Pošlu verzi na ICQ 655628693 nebo na skyp,e c ( Rebel S. )
Last edited by Rebel on October 4, 2014, 11:27 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Přidal jsem hru na http://www.indiedb.com/games/arvesia-th ... oblin-king
kde od ted uvidíte čerstvé screenshoty a média - nové video vesnice.
kde od ted uvidíte čerstvé screenshoty a média - nové video vesnice.
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
- Cpt.Luke
- Posts: 600
- Joined: August 10, 2011, 7:34 pm
- Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
- Location: Martin
- Contact:
- Satik64
- Posts: 324
- Joined: August 5, 2011, 10:47 pm
- Facebook: http://facebook.com/
- Contact:
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Video odstraněno z důvodu : STARÉ
Last edited by Rebel on November 7, 2014, 12:29 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
EDIT: smazáno z důvodu "neaktuální".
Last edited by Rebel on December 12, 2014, 11:52 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
- Satik64
- Posts: 324
- Joined: August 5, 2011, 10:47 pm
- Facebook: http://facebook.com/
- Contact:
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Myslíš to tak, že rušíš hru? To by byla škoda, když je z videí tolik hotovo.
- Cpt.Luke
- Posts: 600
- Joined: August 10, 2011, 7:34 pm
- Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
- Location: Martin
- Contact:
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Protože to pro mě z hlediska perspektivy ztrácí význam.
Animace už jsem několikrát předělával a pořád nejsou ok. Jeden motion (chůze nebo at je to cokoliv jiného) dělám nesmírně dlouho. Např. walk celkem 20 hodin práce, útok 10 hodin práce a ani jedna animace nevypadá tak, abych s ní byl spokojenej. Když se víc zadíváte jsou opravdu off.
Přihlédnu-li k tomu jak časově mě animace vyčerpávají. Zvážil jsem to a pokud bych animoval složitější animace nepřátel, výsledek by byl podobný. Takže s tím přestanu raději dřív, než abych byl pak nasranej ještě víc, že to nevypadá dobře.
Animace už jsem několikrát předělával a pořád nejsou ok. Jeden motion (chůze nebo at je to cokoliv jiného) dělám nesmírně dlouho. Např. walk celkem 20 hodin práce, útok 10 hodin práce a ani jedna animace nevypadá tak, abych s ní byl spokojenej. Když se víc zadíváte jsou opravdu off.
Přihlédnu-li k tomu jak časově mě animace vyčerpávají. Zvážil jsem to a pokud bych animoval složitější animace nepřátel, výsledek by byl podobný. Takže s tím přestanu raději dřív, než abych byl pak nasranej ještě víc, že to nevypadá dobře.

- Cpt.Luke
- Posts: 600
- Joined: August 10, 2011, 7:34 pm
- Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
- Location: Martin
- Contact:
- DDL Blue
- Živý stín
- Posts: 431
- Joined: August 6, 2011, 7:21 pm
Re: Hero (jméno hra ještě nemá)
Mě ta grafika příde náhodou super
. Ale je fakt, že ta moje hudba se do toho prostředí moc nehodila, když na to tak koukám v pohybu
.
Mazat to nebudu, jen to označkuju
.


Mazat to nebudu, jen to označkuju

-
- Sympaťák fóra
- Posts: 162
- Joined: August 20, 2011, 11:52 am
- Contact:
Re: Hero (jméno hra ještě nemá) [zrušeno]
A nechceš na animace zkusit nějaký skeletový animační program? Například Spriter? Má i volněstažitelnou verzi, se kterou se (minimálně dříve) dalo normálně pracovat a exportovat animace. Úpravy jsou snadné a funguje to krásně. Naprosté základy ovládání jsem, tuším, shrnoval tady: http://kreveta.net/spriter-animacni-program/
-
- Posts: 63
- Joined: September 16, 2014, 7:09 pm
- Facebook: http://facebook.com/
Re: Hero (jméno hra ještě nemá) [zrušeno]
jsem si odpočal a popřemýšlel, co udělat pro to, abych to úplně nezavrhnul. Byl jsem ve fázi "rage quit". Spriter na animace jsem stáhl, ale nemám čas dělat složité animace a popravdě mi vůbec nejdou. Viz. Moje předchozí stanovisko. Takže zůstanu u staré metody. (Spriter by možná měl využití na velké sprity).
Dospěl jsem k závěru, že budu muset vytvořit takové sprity, abych je dokázal animovat i já a výsledkem tedy bylo zvolení takového stylu, kdy sprite skoro nemá nohy a ruce. Samozřejmě, že je má, ale tak pidi, že jdou velice snadno animovat a sprite samotný zrovna tak. Proto lidé budou v této hře vypadat poněkud jinak než v předchozích videiích (kdo viděl). Určitě teď ještě nemám chuť a náladu se k tomu úplně vracet a dám si ještě nějakej oddech, každopádně tohle je první změna k tomu, abych to úplně neodrovnal.
Výsledek: (hudba provizorní, viz. descript. video je v HD, takže kdo chce vidět detail spritu, může se dát fullscrn)
Dospěl jsem k závěru, že budu muset vytvořit takové sprity, abych je dokázal animovat i já a výsledkem tedy bylo zvolení takového stylu, kdy sprite skoro nemá nohy a ruce. Samozřejmě, že je má, ale tak pidi, že jdou velice snadno animovat a sprite samotný zrovna tak. Proto lidé budou v této hře vypadat poněkud jinak než v předchozích videiích (kdo viděl). Určitě teď ještě nemám chuť a náladu se k tomu úplně vracet a dám si ještě nějakej oddech, každopádně tohle je první změna k tomu, abych to úplně neodrovnal.
Výsledek: (hudba provizorní, viz. descript. video je v HD, takže kdo chce vidět detail spritu, může se dát fullscrn)