[Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Odpovědět
gameDeveloper
Příspěvky: 32
Registrován: srpen 8, 2011, 8:31 am

[Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Příspěvek od gameDeveloper » březen 30, 2013, 4:51 pm

Zdravím. Po opravdu velice dlouhé době jsem se konečně rozhodl, že je načase zase začít něco tvořit. Celý ten čas, co sem se tady neobjevoval, sem věnoval tomu, abych našel své limity a naučil se správně odhadovat své možnosti. Jinak řečeno: Tentokrát žádná Omerta :D. A takyj sem pracoval na enginu pro svou nastávající hru. Když jsem došel k závěru, že je engine připravený, pustil jsem se do díla. A na čem že to teď pracuji?
Obrázek
Přesně tak. After Us. Jednoduchá explorativní adventura odehrávající se ve fiktivním evropském městě a jeho okolí. Hráč se v těle Adama probouzí v opuštěném nemocničním pokoji. Bolí ho noha a potřebuje lék proti bolesti. Prochází nemocnicí a zjišťuje, že je zcela opuštěná. Ten lék nutně potřebuje. Při jeho hledání se dostane až do poničené chodby v nejvyšším podlaží, odkud se mu naskytne neuvěřitelný pohled na poničené město, ve kterém kdysi bydlel. Ulice jsou opuštěné stejně jako celá nemocnice. Všechno jako by bylo opuštěné ve velkém spěchu.

Aby toho nebylo málo, začíná docházet k nevysvětlitelným událostem, které nejenže Adama děsí, ale navíc ho i ohrožují na životě. Adam se tak vydává za dobrodružstvím, kdy musí najít původ těchto podivných událostí, ale především zjistit, co se stalo s ostatními lidmi. Kam všichni zmizeli a jaký je jejich osud?

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Jak už sem zmínil výše, hru pohání můj vlastní engine běžící pod DirectX 9.0, napsaný v C++. Vytvořil jsem i několik jednoduchých editorů usnadňující tvorbu levelů. Engine obsahuje kromě mnoha základních funkcí také pár chuťovek, které nejsou v jiných hrách příliš obvyklé. Namátkou třeba realtime planar reflections nebo třeba Custom Sprite Based Bokeh Depth Of Field, na kterým jsem zvlášť pyšný. Která současná hra má tento efekt pod DirectX 9.0? Nebudu tvrdit že žádná jen protože si na žádnou zrovna nevzpomínám. Určitě jich je hodně málo.

Teď k jádru věci. Protože je mým záměrem, aby byl výsledný produkt na nějaké úrovni, musím k tvorbě přizvat i pár profesionálů, kteří zajistí dabing (a to i v anglickém jazyce), hudbu a případně i nějaký jiný obsah. Kromě toho musím také zakoupit nový počítač, jelikož na tom stávajícím je vývoj velice obtížný a zdlouhavý. Například výpočet osvětlení se stává doslova bolestivým.

Pokud byste měli chuť mě ve vývoji podpořit - ať už finančně či morálně, pak zavítejte na Indiegogo, na tuto stránku, kde mě můžete podpořit a také se v špatnou angličtinou psaném textu dozvědět více informací o projektu.


Minimálně každý druhý den budou na stránku projektu přibývat nové informace a obrázky. Nejpozději na konci příštího týdne přinesu první gameplay video.

Děkuji předem každému, kdo stránku kampaně třeba jen navštíví a dá o ní vědět někomu dalšímu.
Naposledy upravil(a) gameDeveloper dne duben 4, 2013, 8:03 pm, celkem upraveno 3 x.
Podpořte můj nový herní projekt After Us na Indiegogo!

Uživatelský avatar
KarelPotuznik
Příspěvky: 40
Registrován: březen 25, 2013, 5:08 pm
Facebook: http://facebook.com/karel.potuznik

Re: After Us

Příspěvek od KarelPotuznik » březen 30, 2013, 5:57 pm

Tak to vypadá hodně pěkně :) Hned bych si zahrál :)

gameDeveloper
Příspěvky: 32
Registrován: srpen 8, 2011, 8:31 am

Re: After Us

Příspěvek od gameDeveloper » březen 30, 2013, 6:02 pm

KarelPotuznik píše:Tak to vypadá hodně pěkně :) Hned bych si zahrál :)
Díky. Na letošní Vánoce každopádně budeš mít možnost. Když navíc tady přihodíš pár korun, dostaneš i vynikající hudební doprovod a hra samotná bude moci být propracovanější a její dohrání zabere více času :).
Podpořte můj nový herní projekt After Us na Indiegogo!

Uživatelský avatar
Brejlounek
Příspěvky: 183
Registrován: srpen 5, 2011, 10:52 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: After Us

Příspěvek od Brejlounek » duben 1, 2013, 5:23 pm

Efektově to vypadá fakt pěkně :) Ještě aby to jelo na průměrnym PC a mělo dsobrou hratelnost a bude to super :D

gameDeveloper
Příspěvky: 32
Registrován: srpen 8, 2011, 8:31 am

Re: After Us

Příspěvek od gameDeveloper » duben 2, 2013, 6:14 pm

Brejlounek píše:Efektově to vypadá fakt pěkně :) Ještě aby to jelo na průměrnym PC a mělo dsobrou hratelnost a bude to super :D
Aby to jelo na průměrným PC? Moje přítelkyně si koupila na minulý Vánoce notebook Lenovo za slabých 10 tisíc (už si nepamatuju přesný typový označení) a i když musím srazit kvalitu skoro na minimum, hru na něm není problém hrát. Nicméně na maximální kvalitu přestává stíhat i můj stolní počítač, proto je mimo jiný i novej stroj předmětem případné investice peněz z Indiega.
Podpořte můj nový herní projekt After Us na Indiegogo!

gameDeveloper
Příspěvky: 32
Registrován: srpen 8, 2011, 8:31 am

Re: After Us

Příspěvek od gameDeveloper » duben 2, 2013, 6:21 pm

Zdravím. Takže jsem se opět posunul o kousek dál a chtěl bych vám dnes představit novou lokaci. Jedná se o vinný sklípek, jenž je přesnou kopií sklípku, který vlastní má babička žijící u Břeclavi. Veškeré fotografie sloužící jednak jako podklad a jednak jako zdroj pro textury byly pořízeny přímo na místě, takže si myslím, že je prostředí skutečně autentické. Hráč tuto lokaci navštíví krátce po opuštění úvodní nemocnice. A teď obrázek:
Obrázek
Další obrázky najdete zde.
Podpořte můj nový herní projekt After Us na Indiegogo!

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Indiegogo] After Us - Update 02.04.

Příspěvek od Firejs » duben 3, 2013, 2:24 pm

Podobně jako u Omerty, obrázky pěkný ale hra žádná... snad tentokrát ale nějakou uděláš :)

I když penízek se ti zachtělo opravdu hodně, až zbytečně, ale své pesimistické předpovědi si nechám u sebe.
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 921
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: [Indiegogo] After Us - Update 02.04.

Příspěvek od ipq » duben 3, 2013, 6:30 pm

Som tiež zvedavý na to, aké to bude, síce ako to bude s HW a miestom, pretože v súčasnej dobe mám miesto rapídne malé na hdd a tretí odiel hdd sa nedá použiť kvôli zálohe, na ktorú bolo zbytočne veľa miesta pridelených ale možno keď si raz updatnem PC, tak by som už problém s miestom nemal mať.

Inak otázka robíš to v týme alebo sólo? Napísať si vlastný engine, ktorý dokáže featurky ako dnešné moderné enginy chce dosť odvahy na to aby sa niečo také dalo spraviť, väčšina menších herných štúdií si radšej licencuje kterajaké enginy(UE, CRY, FOX a pod.), len aby nemuseli strácať čas nad vlastným enginom i keď ten niekedy ho musia upraviť, aby im vyhovoval(napr. niektoré hry bežiace na UE2 bežali pod upravenou alebo zmodifikovanou verziou ako napr. podpora shaderov).
Inak ten engine bude mať podporu i pre DX9c?(Viem že je to zastaralý Direct, ktorý momentálne využíva Windows XP ale niekedy spätná kompatibilita nemusí škodiť...)

gameDeveloper
Příspěvky: 32
Registrován: srpen 8, 2011, 8:31 am

Re: [Indiegogo] After Us - Update 02.04.

Příspěvek od gameDeveloper » duben 3, 2013, 8:03 pm

@Firejs:
Právě třeba Omerta mně hodně pomohla odhadnout svoje možnosti. Jasně, jak sem si mohl myslet, že bych hru takových rozměrů udělal sám? Nějak sem si ale musel uvědomit, že to nepůjde. Do konce týdne by měl být gameplay trailer, takže asi poprvé v životě uvidíš hru s mým podpisem v pohybu :).

K tomu, abych tu hru mohl udělat takovou, jakou chci, nějaký drobný zkrátka potřebuju. Těch dvacet tisíc je skutečně pořád míň, než by bylo ideální :D.

@ipq:
Když si stáhneš detaily na minimum, nebudeš mít problém skoro na ničem. Nicméně s místem problémy možná mít budeš. Nemá cenu teď nadhazovat konkrétní místa, ale určitě budeš potřebovat řádově GBs volnýho místa.

Celej projekt dělám sólo. Znovu opakuju, že licencovat si engine a udělat v něm hru umí každá cvičená opice. Kdekdo může být opačnýho názoru, avšak tvorbě vlastního enginu se to většinou nevyrovná. Já celej projekt tvořím výhradně pro zábavu, a tak si můžu dovolit dělat právě to, co mě baví. Mimo jiný teda i napsat vlastní engine. Jinak řečeno: Já ten čas výrobou vlastního enginu "ztrácím" velice rád.

DirectX 9.0c - jen a jedině. Pokud se zadaří, přibude do budoucna i verze pro DX11, avšak to je ještě daleko. Mým logickým záměrem je, aby si hru užilo co největší množství lidi, takže proto ten DX9. Navíc vymyslet Bokeh DOF pod DX9 byla solidní výzva, kterou nelze odmítnout.
Podpořte můj nový herní projekt After Us na Indiegogo!

gameDeveloper
Příspěvky: 32
Registrován: srpen 8, 2011, 8:31 am

Re: [Indiegogo] After Us - Update 02.04.

Příspěvek od gameDeveloper » duben 4, 2013, 8:02 pm

Tak a je to konečně tady. První gameplay trailer přímo ze hry! Pamatujte prosím na to, že hra se stále nachází ve fázi alfa verze, takže video v žádném případě nereprezentuje finální podobu hry. Na video se můžete podívat tady. Užíjte si to.
Podpořte můj nový herní projekt After Us na Indiegogo!

Uživatelský avatar
sticka
Příspěvky: 149
Registrován: září 23, 2011, 11:36 pm
Facebook: http://www.facebook.com/Sticka11
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Re: [Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Příspěvek od sticka » duben 4, 2013, 8:50 pm

Vypadá to opravdu dobře! :) Jen tak dál :). Líbí se mi také že to je stylem hádanek :D nevím zda-li jsi to psal nahoře, pokud ano, tak je to fajne a těším se až to bude ve hratelné verzi jako Beta :D
Crazy is alot more COMPLICATED than people think. - Walter Bishop

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 921
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: [Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Příspěvek od ipq » duben 4, 2013, 10:01 pm

Paráda, pozrel som i to video. Čo si spomínal ten bokeh, tak to je parádne, že beží i pod DX9, čo znamená, že predsa len sa dajú tie efekty, o ktorých furt spomínajú vývojári že fungujú len pod DX11 nemusí byť vždy pravda alebo iné. Neviem bude tam i teselácia pod DX9, keď si spomínal, že je to solidní výzva, čo chápem(keby toto skúsili i iný vývojári takto experimentovať). Normálne, z jednej časti mi to video pripomenulo Half-Life 2, kde trebalo tiež s tehlami manipulovať na pulte a s tej druhej ten efekt, ktorý ukáže predmety(v Tomb Raiderovi je to Survival Insktinkt).

sheppard
Příspěvky: 335
Registrován: srpen 13, 2011, 5:14 pm

Re: [Indiegogo] After Us - Update 02.04.

Příspěvek od sheppard » duben 4, 2013, 10:05 pm

gameDeveloper píše:@Firejs:K tomu, abych tu hru mohl udělat takovou, jakou chci, nějaký drobný zkrátka potřebuju. Těch dvacet tisíc je skutečně pořád míň, než by bylo ideální :D.
Všiml sis značky dolaru? :) Za takovou částku se malá hra opravdu udělat dá :) A ještě ti zbyde

Jinak k gameplayi, docela se mi líbí! :) Jen tak dál ;)

Likandro
Sympaťák fóra
Příspěvky: 162
Registrován: srpen 20, 2011, 11:52 am
Kontaktovat uživatele:

Re: [Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Příspěvek od Likandro » duben 5, 2013, 10:40 am

Graficky je to hezké. Program očividně běží dobře. Ale už jak jsem četl o vlastním engine-u hry, bál jsem se, že hra pak bude ztrácet v jiných aspektech, protože to u podobných snah bývá velmi obvyklé. Tady se mi zdá velmi nezvládnutý level design. Hádanka je třeba v základu dobrá, ale rozmístění v úrovni - mluvím o druhé hádance - je natolik neintuitivní a roztahané, že bych hře nedal víc jak pět minut. Prostředí je sterilní a nepřesvědčivé. Působí rozložením jako velmi čistá laboratoř a jen obalená texturou. Dalo by se ještě jinak říci, že rozložení je účelové a že to to hodně prosakuje napovrch. Chápu, že je hra v začátku, že daná místa jistě nejsou hotová, ale jednoduše to zatím nevypadá jako zábava. A grafika je bohužel zbytná.

Sumu na zhruba půl roční vývoj (když je odhadem prosinec 2013) pro jednotlivce nevybíráš zrovna malou, ale nemám představu o množství textu ve hře, takže je to třeba více než oprávněné. Tak jako tak na tom nezáleží, to je tvoje věc. Maximálně nevybereš plnou částku, což je u flexible funding kampaní v podstatě jedno.

Kde všude kampaň propaguješ?

gameDeveloper
Příspěvky: 32
Registrován: srpen 8, 2011, 8:31 am

Re: [Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Příspěvek od gameDeveloper » duben 5, 2013, 1:29 pm

K level designu asi tolik: Účelovější level než je ten na videu už snad ani vytvořit nejde. Je to jen rychlovka sloužící k prezentaci několika prvků hratelnosti a ve finální verzi se v žádným případě neobjeví. Kromě vinnýho sklípku samozřejmě :D.

V tuto chvíli mám až na jeden poněkud zapeklitej případ hotový nahrubo VŠECHNY levely, který hráč ve finální verzi navštíví. Stejně tak už sou tyto levely plně funkční. Následující 3/4 roku se budu věnovat tvorbě assetů, který budou tyto levely naplňovat. Věř prosím tomu, že za tuto dobu stihnu spoustu věcí ;). Jen pro srovnání: Vytvořit kompletní obsah pro video mně zabralo tři dny :).
Podpořte můj nový herní projekt After Us na Indiegogo!

bildo
Příspěvky: 147
Registrován: srpen 6, 2011, 7:30 am

Re: [Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Příspěvek od bildo » únor 17, 2014, 4:54 pm

Delas na tom jeste, nebo to skoncilo, jako skoro vsechny Tve projekty ? :(
Obrázek

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: [Indiegogo] After Us - Gameplay Trailer

Příspěvek od Cpt.Luke » červenec 5, 2014, 2:50 pm

RIP
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti