[SweetDreams] (pracovni nazev)

Odpovědět
Uživatelský avatar
reMind
Příspěvky: 72
Registrován: srpen 10, 2011, 6:39 pm

[SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od reMind » březen 9, 2013, 5:40 pm

SweetDreams
Příběh/popis: Ocitnete se uzavření ve svých snech a musíte se dostat ven, během toho plníte úkoly, ke kterým můžete použít různé věci, nebo schopnosti ovládat svůj sen, ovšem to nelze dělat stále :) Ale můžete například obrátit svět vzhůru nohama, přidat předměty, odstranit...

2d akční, skákačka, adventura

Změny: -

Plánované demo : +- za půl, za rok

Video: http://www.youtube.com/watch?v=MFOqa10gKp8

Je na co se těšit :)

Na hře pracují pracuji.

SpotRudloff
Příspěvky: 54
Registrován: leden 14, 2012, 1:18 pm

Re: [SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od SpotRudloff » březen 9, 2013, 6:03 pm

Nemáš nějak moc projektů? Jinak hra má super nápad a jde vidět, že to dokážeš i rozpohybovat podle představ. Určitě se sem občas mrknu na update.
Vale decem, in memoriam ad aeternam.

Uživatelský avatar
reMind
Příspěvky: 72
Registrován: srpen 10, 2011, 6:39 pm

Re: [SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od reMind » březen 9, 2013, 6:56 pm

nemám, neboj, s novým se automaticky vyřazují staré :D

Uživatelský avatar
reMind
Příspěvky: 72
Registrován: srpen 10, 2011, 6:39 pm

Re: [SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od reMind » březen 9, 2013, 8:14 pm

Měl bych takovou prosbu, našel by se mezi vámi nějaký scénárista který by mi mohl předhodit nějaké nápady? :) Chci aby to nebylo jen podle mě :)
A taky hledám popřípadě někoho se širokoúhlým monitorem :D (x84)

Ed: A taky někoho s x64 abych na zkoušku

sheppard
Příspěvky: 335
Registrován: srpen 13, 2011, 5:14 pm

Re: [SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od sheppard » březen 11, 2013, 12:03 am

reMind píše:nemám, neboj, s novým se automaticky vyřazují staré :D
To je logické, napadne mě hra, tak ostatní zruším. Pak mě napadne další, tak zruším i super hru, kvůli které jsem zrušil předchozí. Zamysli se trochu, takhle se opravdu netvoří, sedni si na prdel, dělej na jedné hře a neskákej z jedné na druhou ;) :roll:

Uživatelský avatar
Satik64
Příspěvky: 324
Registrován: srpen 5, 2011, 10:47 pm
Facebook: http://facebook.com/
Kontaktovat uživatele:

Re: [SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od Satik64 » březen 11, 2013, 6:37 pm

Může to být zajímavé podle popisu, něco takového jsem chtěl dřív udělat, ale nikdy jsem to nemohl pořádně vymyslet, takže se těším.

O tom rušení projektů je to složité, člověk by se sice měl snažit překonat tu nudnou část, která nastane po delším vývoji, ale komu se to daří :D Někdy je lepší nový projekt než takový, do kterého se člověk už ani nedonutí a zbytečně potom nic nedělá. Starého je sice škoda, ale když už nic, tak se člověk aspoň při jejich tvorbě učí a něco dělá.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
reMind
Příspěvky: 72
Registrován: srpen 10, 2011, 6:39 pm

Re: [SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od reMind » březen 11, 2013, 8:30 pm

Tak ono to není o tom, kolik her vytvoříš, dokončíš a takhle.. Mě jde hlavně o získání zkušeností v různých typech her, s různými prostředími, AI, internetovými hrami, sladění více hráčů přes síť a tak..

Samozřejmě mám každý svůj projekt rád, ale to neznamená že ho dokončím, protože jakmile dojdu ke své představě tak to začne být nudné, udělat z toho opravdovou hru a ne jen funkční engine.. :D Myslím že každý programátor zná to začáteční zapálení pro věc a konečné znudění.. Prostě hra chce víc lidí, v jednom se to nedá, ale snažím se vymyslet takový systém abych dokončil alespoň tohle :)

Jinak jsem pokročil zatím hlavně v oblasti UI ale taky jsem už "dokončil" začáteční level (který obsahuje vetsinu funkci ze hry) takže to pomaličku začíná být o vymýšlení levelů,ach..


ED: a ještě dodám: Pokud máš zkouškové období tak tě to programování omrzí i na půl roku a potom už to nema cenu obnovovat:D

Uživatelský avatar
reMind
Příspěvky: 72
Registrován: srpen 10, 2011, 6:39 pm

Re: [SweetDreams] (pracovni nazev)

Příspěvek od reMind » březen 14, 2013, 6:48 pm

Tak nějaké novinky.. není jich moc, takže to neberte že sem musím dávat každou maličkost ale říkal jsem si že budu aktualizovat každý týden, takže i přesto že nebylo moc času, videjko :)

http://www.youtube.com/watch?v=WFcXaUea ... e=youtu.be

a písemně:
-dodělány některé schopnosti
-upraveno hud
-přidány klíče potřebné k postupu hlouběji, nebo výše na povrch vašich snů :D
-upraveny pohyby, gravitace..
-dodělán portál pro postup do dalších úrovní
-"translator" textu nebo jak bych to napsal.. :D
-upraveny "pravidla" pro vaše "snění"

a co jsem z toho získal do budoucnosti? Nic extra, jen jsem realizoval svou myšlenku vypisování textu po písmenech, ale na tom není nic tak složitého ;)

Jinak do budoucnosti pokud spadnete přes okraj(na již prozkomane místo) tak jsme prohráli :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host