Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Odpovědět
Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » leden 23, 2013, 9:56 pm

Ahoj,
herní konzole OUYA spolu s magazínem Kill Screen vyhlásili soutež - CREATE Game Jam v tvorbě her pro konzoli OUYA a já se rozhodl zapojit taky, tak jsem posledních asi 9 dnů věnoval vývoji prototypu hry, který jsem nazval Gaps Between Art - jedná se o first-person puzzle hru, kde je třeba řešit úkoly tím, že budete kreslit. Po všem :3

Zde je trailer prototypu - výsledek asi osmidenní práce na hře, vývoj samozřejmě bude dále pokračovat i po soutěži.


Navštívit Facebook stránku hry

Budu rád za odezvu, ale zdůraznil bych, že hra je ve velmi ranném stádiu, v podstatě prototyp vytvořený během osmi dnů :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 66
Registrován: září 7, 2012, 2:28 pm

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Raven » leden 23, 2013, 11:50 pm

Sice nevím co je to OUYA konzole, ale rozhodně to vypadá dost zajímavě. Šikula :D

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » leden 24, 2013, 12:07 am

Díky :-)

OUYA je nová herní konzole (ještě je ve vývoji) založená na Tegra 3 a Android Jelly Bean za $99 (včetně ovladače) a je velmi otevřená - není třeba kupovat žádné drahé licence či dev-kity aby někdo mohl vyvíjet pro OUYA. Zaznamenala obrovský úspěch na Kickstarteru a má řadu podpůrců (i mě :D ), na trh by měla přijít v březnu/dubnu.

Více zde: http://www.ouya.tv
Obrázek

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 924
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od ipq » leden 24, 2013, 2:31 pm

Otázka: Bude sa tá bedna v hre, čo je vidieť na videu dať otáčať touchpadom na gamepade? Inak držím ti pálce s hou, dobre to vyzerá. Ak sa tam budú môcť dať doslova využívať farby na čokoľvek, tak by to bolo parádne. Škoda ale že my zvyšok tú konzolu nebudeme mať, síce má to Android ale určite to bude určené len pre Ouya. Akurát som si nedávno vrtal jednu teóriu s touto konzolou.

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » leden 24, 2013, 4:32 pm

Díky. Hra bude vydána i pro další platformy, Windows, Mac OS X, Linux, Android a iOS, možná i další.
Obrázek

adman
Příspěvky: 26
Registrován: říjen 15, 2012, 9:16 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od adman » leden 24, 2013, 5:49 pm

Načo si pre každú hru zakladáš facebook stránku? Veď si vytvor jednu a tam postuj všetky hry, určite tak nazbieraš viacej sledovanosti.

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » leden 24, 2013, 6:22 pm

Protože se to pak nemixuje dohromady s informacemi které jsou k dané hře irelevantní. Pokud někoho zajímá konkrétní hra, tak ho automaticky nemusí zajímat i všechny ostatní. Když si v obchodě koupíš jablko, taky ti k němu nebudou nutit kilo vepřového masa jen aby měli větší prodeje.

Facebook stránky jsou věnované určitému jednomu produktu, ne celé kupě. Tak to funguje odjakživa a tak to všichni rozumní používají, protože to má smysl.
Naposledy upravil(a) Frooxius dne leden 24, 2013, 6:42 pm, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Knap98
Příspěvky: 168
Registrován: srpen 10, 2011, 3:22 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Knap98 » leden 24, 2013, 6:26 pm

Frooxius: Plně s tebou souhlasím

Projekt sleduji, zbožňuju takové hry (Q.U.B.E, Portal apod.. :) ) Jsem zvědavý, co z toho nakonec vyleze ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Firejs » leden 26, 2013, 6:31 pm

Podle mě další hra ve stylu:"Bíle stěny a kostky" v kombinaci "s barvením" už asi díru do světa neudělá, ale jde vidět, že se hře značně věnuješ a tak by mohla být opravdu zajímavá... Na finální verzi jsem tedy rozhodně zvědav.


Držím palce v soutěži. ;)
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » leden 27, 2013, 12:50 am

Firejs: Myslím že je trochu hloupé posuzovat hru na základě absurdně zjednodušeného prvního pohledu (a ještě k tomu na ranný prototyp) a ještě (zase k tomu) to nazvat "stylem" (ne, to vážně není styl hry :-) ), ale díky ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Firejs » leden 27, 2013, 12:49 pm

Vzhledem k tomu, že jiné informace jsi o projektu nedodal, soudím dle nich... to je logické, nikoliv hloupé.
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » leden 27, 2013, 1:46 pm

No právě že dodal :-) Hned v prvním příspěvku. A stačí se pořádně podívat na trailer.

Navíc, i kdybych nedodal, dělat závěry bez zjevného dostatku informací není logické, ale ignorantské. Logické je se ujistit, že mám všechny potřebné informace k tomu, abych mohl udělat informovaný závěr a pak jej teprve udělat :P (fakt! Když já sám něco soudím a něco mi není jasné, tak než na to nějak reaguji, tak se zeptám :3 Magické slovíčko, zeptat se, člověk se pak hodně dozví ^^ Navíc je to základ informované diskuze, že se obě strany informují)
Obrázek

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Firejs » leden 27, 2013, 4:47 pm

Tak trailer jsem samozřejmě viděl a toho, že je to vytvořeno za pár dní jsem si vědom... taky neříkám, že by to vypadalo nějak špatně nebo nezajímavě - naopak - jen to na mě nepůsobí nijak originálně.
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Likandro
Sympaťák fóra
Příspěvky: 162
Registrován: srpen 20, 2011, 11:52 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Likandro » leden 27, 2013, 5:33 pm

Přijde mi to fajn. Dej si pozor na grafiku, abys nedopadl jako autoři Q.U.B.E., kterým řada lidí od prvního momentu vytýkala, že je to druhý Portal - ačkoliv herní mechanika je úplně jiná. Tady mi situace přijde podobná a Firejs ji docela potvrzuje. ¨
Herní mechanika vypadala příjemně, co se z toho vyvine dál, to je otázka, ale zkusil bych se být tebou nějak odlišit i visuálně. Možností je spousta... Podle mě by tomu docela slušelo něco jako barevné prostředí z krabic viz Cut the Rope (samozřejmě bys to musel upravit a přizpůsobit tematicky)

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » únor 13, 2013, 1:16 am

Prototyp slavní první úspěch! :D

V CREATE game jamu postopil do finále - je nominován na cenu "Most Surprising: For the game that does something new and unexpected.", tedy nejvíce překvapivou hru s originálním a nečekaným nápadem :-)

http://www.killscreendaily.com/create/index.php

Likandro: Díky, grafika bude dosti jiná, to se neboj, vizi mám promyšlenou, v prototypu na ní ale nebyl čas, tak je taková rychlé upiplaná.
Obrázek

Uživatelský avatar
Raiper34
Příspěvky: 291
Registrován: srpen 7, 2011, 6:45 pm
Facebook: http://facebook.com/Raiper341
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Raiper34 » únor 20, 2013, 6:26 pm

Hre fandim :) akurat ze OUYA nevyzera nic moc.... Mna uputal skor mini pc Raspberry pi za 20 €, z ktoreho ak si technicky trosku zdatnu urobis skoro hocico, aj tablet ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Pelpet
Příspěvky: 734
Registrován: srpen 6, 2011, 12:03 am
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Pelpet » únor 20, 2013, 7:53 pm

Raspberry je v podstatě naprosto běžné PC, akorát do kapsy a za pár kaček. Běhá pod linuxem a s tím si můžeš dělat co chceš ať už ti běží na PC, nebo na kalkulačce. Já vyvíjím s tátou pro raspberry různé systémy jako píchačky do firem atd. On dělá hardware, který se pak spojí s deskou a já píšu kód, co na tom pak žije. Posledně to bylo jen PHP, ve kterém se to jen vše ukládalo do DB + možnost náhledu skrze webové rozhraní. Je to celkem výkonné a má to příjemně malý odběr.

Nicméně s OUYA-ou to nemá nic extra společného... Je to jen prostě pokračování jakési té technické evoluce. Prostě se zmenšuje. Nedávno byly počítače s výkonem raspberry za spousty tisíc, teď za stejné peníze jsou děla desetkrát výkonnější, ale za pár let třeba koupíš kapesní 4 jádrový komp za 5 stovek...
Obrázek Sunken Bridge | Obrázek Moje GM tutoriály | Come on son, let's go outside play Catch the Exception!

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Gaps Between Art - OUYA & Kill Screen CREATE Game Jam

Příspěvek od Frooxius » únor 21, 2013, 3:16 pm

Tak hra nakonec kategorii nevyhrála, ale aspoň má tu nominaci, za kterou dostanu unikátní vývojový kit (průhledný) OUYA zdarma ^^

Raiper34: Díky, hra bude i na další platformy, nejenom OUYA. Raspberry Pi ale není s OUYA srovnatelný protože:

:arrow: Není to konzole a nemá svůj gamepad (samozřejmě můžeš připojit existující, ale to není to samé jako přesně specifikovaný ovladač)
:arrow: Nemá UI a obchod pro distribuci her - není to zaměřené jako herní konzole - OUYA používá free-to-play model, tzn. všechny hry lze hrát zdarma (aspoň jejich část)
:arrow: Je to prostě vývojová deska pro vývojáře. OUYA je i pro "běžné lidi" co koupí zařízení, zapojí a hrají
:arrow: Má podstatně slabší hardware, což je u her velký problém. OUYA používá Tegra 3 na 1.7 GHz (čtyřjádrový CPU a dosti výkonná GPU)

Tzn. jsou to prostě dvě různé skupiny zařízení :-) Ale osobně se mi Raspberry Pi taky líbí, ale furt nemůžu najít důvod, proč si jej koupit xD Na všechny aplikace můžu použít svou FPGA vývojovou desku, na které si prostě syntetizuji skoro cokoliv, i když cenově je někde úplně jinde :-)
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host