Toxic Hazard

Odpovědět
Herly
Příspěvky: 23
Registrován: září 12, 2011, 9:16 pm
Facebook: http://facebook.com/

Toxic Hazard

Příspěvek od Herly » březen 23, 2012, 4:13 pm

Obrázek
Svět se ponořil do své vlastní špíny. Politika nakládání s nebezpečným odpadem fatálně selhala v době, kdy ho již nebylo kam ukládat. Lidé začali nebezpečný toxický odpad odhazovat všude kolem, onemocněli a mnoho z nich zmutovalo až na pokraj smrti. Po generacích vývoje událostí se svět ponořil do chaosu a toxický odpad se stal všudypřítomný.

Lidé svrhli své vlády a nastoupil militarismus. Ozbrojené jednotky vládnoucí malým oblastem bojují s ostatními o nadvládu. Nebezpečné chemikálie se staly středobodem vesmíru a někteří žoldáci začali využívat hrozivých mutací k nabytí nové síly. Mnoho z nich ale získalo pravý opak a platili za to velkou daň - silnou závislostí, která takřka vždy končila smrtí.

Vžij se do role žoldáka v postapokalyptickém světě a vybojuj slávu svému klanu! Staneš se otrokem toxického odpadu, nebo budeš následovat tradici a oslavu obyčejného lidství? Volba je na tobě. Uchop zbraň a vyraž vstříc svým nepřátelům!

Popis hry
Jde o síťové FPS podobné Counter-Strike, kde v týmu či jako jednotlivec bojujete o přežití. Máte přitom na výběr mezi tradiční cestou silné výbavy, či zpestření pomocí nebezpečných chemikálií.

Featury
  • Systém chemikálií, mutací a závislosti - užívejte nebezpečného toxického odpadu k získání nových speciálních schopností, výměnou za zvyšující se závislost s nepříjemným dopadem na hráče.
  • RPG prvky - vlastnosti postavy mají přímý dopad na vaši pohyblivost, sílu, výbavu a mnoho dalšího.
  • Systém rolí - špion, medik, seržant a mnoho dalších. Zvolte si to, co nejvíce padne vašemu hráčskému stylu.
  • Rozsáhlá výbava - vyberte si z celé řady postapokalyptických zbraní, jako speciální omračující granáty, sonickou pušku a mnoho dalšího.
Tým
Tým je sestaven ze studentů Fakulty Informačních Technologií na ČVUT v Praze.
  • Ondřej Záruba
  • Michal Roch
  • Viktor Chlumský
  • Filip Vondrášek
  • Radek Jireš
  • Martin Labuť
Grafika a zvuk
Umělecká audiovizuální složka hry je zprostředkována externími dobrovolníky. V současné době stále nějaké hledáme: http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewt ... =20&t=1146
  • Miloš Kolčák - 2D grafika
  • Kristýna Maximová - 2D grafika
  • Rostislav Skotnica - 2D/3D grafika
  • Marek Mrkvička - hudba a zvuk
Progress
Projekt je vyvíjen v rámci školní výuky a proto termín pro kompletní dokončení je určen na konec června roku 2013. Projekt je vyvíjen v C++ a OpenGL
  • Design: 60%
  • Grafika: 5%
  • Kód: 10%
  • Audio: 0%
Naposledy upravil(a) Herly dne březen 30, 2012, 10:31 pm, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Raiper34
Příspěvky: 291
Registrován: srpen 7, 2011, 6:45 pm
Facebook: http://facebook.com/Raiper341
Kontaktovat uživatele:

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Raiper34 » březen 26, 2012, 9:31 am

Boze dalsi ambisiozny projekt a 3d a dokonca online... pekny navrh ale iba navrh... zaciatok sa chce zase zviditelnit s nerealnym projektom
Obrázek

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Firejs » březen 26, 2012, 9:55 am

Raiper: Autor už se několikrát zmínil, že to dělají jako projekt na vysoké škole. Dokončenou hru sice na svědomí asi žádnou nemají ale http://www.gamedesign.cz napovídá, že o tom aspoň teoreticky něco ví.
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
Raiper34
Příspěvky: 291
Registrován: srpen 7, 2011, 6:45 pm
Facebook: http://facebook.com/Raiper341
Kontaktovat uživatele:

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Raiper34 » březen 26, 2012, 2:46 pm

Game maker 3D, Online a vysoka škola? Ehm?
Obrázek

Herly
Příspěvky: 23
Registrován: září 12, 2011, 9:16 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Herly » březen 26, 2012, 2:57 pm

četl si vůbec popis projektu? Žádný Game Maker ale C++ a OpenGL. Nehledě na to že v našem týmu jsou velmi schopní programátoři kteří s podobnými projekty mají dobré zkušenosti. Ambiciózní? Možná. Ale nereálné? V žádném případě. Ve skutečnosti už teď máme hotovo relativně dost a brzy přijdou první screeny a videa:)

Uživatelský avatar
Raiper34
Příspěvky: 291
Registrován: srpen 7, 2011, 6:45 pm
Facebook: http://facebook.com/Raiper341
Kontaktovat uživatele:

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Raiper34 » březen 26, 2012, 4:56 pm

Tak si to potom dal do zlej témy -,-
Obrázek

Uživatelský avatar
Vojtas
Příspěvky: 288
Registrován: srpen 6, 2011, 5:19 pm
Facebook: http://www.facebook.com/#!/pro
Kontaktovat uživatele:

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Vojtas » březen 26, 2012, 5:40 pm

Co dodat, takhle "na papíře" to zní dobře, kdyby to sem dal kdokoliv jiný, napsal bych, že si opět vzal příliš velké sousto, ale je-li definitivní uzávěrka v červnu 2013 a máš dost schopných lidí, pak věřím, že to dotáhnete do zdárného konce... Ve škole jsem slyšel, že máte nového hudebníka... Mohu jen dodat, že je to ten nejlepší výběr...

Doufám, že toto téma budeš udržovat dále aktualizované... Rád bych se o tom projektu dozvěděl víc...

Hodně štěstí ve vývoji, asi to bude docela boj...
Více o mně a mých "hrách" na twitteru: https://twitter.com/VojtaKoci
Budu rád, podíváte-li se i na můj nový blog o všeobecném dění a mých nejen herních projektech: http://vojtakoci.blogspot.cz/

erik25
Příspěvky: 21
Registrován: srpen 13, 2011, 10:44 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od erik25 » březen 28, 2012, 2:40 pm

...
Naposledy upravil(a) erik25 dne září 19, 2017, 3:57 pm, celkem upraveno 1 x.

Herly
Příspěvky: 23
Registrován: září 12, 2011, 9:16 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Herly » březen 30, 2012, 10:32 pm

Ahoj :) Ano, ne přímo námětem ale atmosférou by hra měla být metru opravdu blízká :)

A abyste neřekli, že nic neděláme, Rostislav Skotnica, náš nový grafik, pro nás připravil úžasné logo naší hry (můžete shlédnout výše :)) Jak se vám líbí?:)

Plnou velikost můžete shlédnout zde: http://gamedesign.cz/wp-content/Pics/Mi ... d_logo.jpg

A také máme skvělou novinu: náš tým se rozšířil o tři nové lidi:
Kristýna Maximová, nadšená grafička plná energie s úžasným nadáním: http://wiiolisrus.deviantart.com/

Rostislav Skotnica, velmi nadaný grafik jak ve 2D tak i ve 3D: http://rostaskoart.blogspot.com/

A Marek Mrkvička, skladatel s velkou dávkou citu a imprese, který už pracuje na první hudbě :))

Brzo vám přineseme náš první trailer, který vám poskytne dobrou představu o tom, jak bude hra vypadat :)) Děkujeme všem za podporu!:)
Naposledy upravil(a) Herly dne březen 30, 2012, 10:49 pm, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Firejs » březen 30, 2012, 10:47 pm

Za ty měsíce vývoje bych očekával, že budete mít více než jen jednoduché logo.

Snad nebude ten trailer ve stylu Loga, doplněného hudbou a pár komentáři o béčkovém příběhu.... My chceme vidět gameplay! Jen pro inspiraci: http://www.youtube.com/watch?v=17hCJRQ6IrA

Chystáte pro hru alespoň pár single player misí? Nebo aspoň boty?
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Herly
Příspěvky: 23
Registrován: září 12, 2011, 9:16 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Toxic Hazard

Příspěvek od Herly » březen 30, 2012, 10:53 pm

Ber prosím v úvahu, že se jedná o školní projekt a předmět, v rámci nějž jej tvoříme, je původně profilován na něco úplně jiného, než jsou hry. Podstatně nás tedy zdržuje závalem pro nás zbytečných úkolů, se kterými ale tak jako tak musíme vypořádat (analýzy, dokumentace všeho co snad jen de atd.), protože to osnovy předmětu vyžadují. Malá nevýhoda do začátku, v průběhu následujících týdnů bychom měli už pouze a jen programovat.

Také měj prosím na paměti, že se jedná o rozsahem ne zrovna jednoduchou hru, kterou vyvíjíme prakticky od základu. Postavit engine, který bude aspoň nějak vypadat, chvíli trvá (a ne, opravdu ho v šesti lidech za jeden měsíc - ano, na projektu pracujeme teprve jeden měsíc - nesplácáš). Mohli bychom samozřejmě ukázat screenshoty z enginu, který už nějaký ten rendering má, ale nestojí to za nic, čím bychom se momentálně chtěli chlubit. Slibovaný trailer gameplay tedy určitě ještě nebude, ale určitě vás dostatečně navnadí :))

Ohledně single modu/botů: v plánovaném horizontu stanoveného termínu dokončení boti nejsou. V budoucnu samozřejmě jejich přidání zvážit můžeme, není to uzavřená otázka a náš program na to bude připravený, nicméně momentálně to na programu nemáme.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti