[Android] Tribehunt

Odpovědět
MadflyStudios
Příspěvky: 3
Registrován: duben 22, 2015, 2:01 pm
Facebook: http://facebook.com/

[Android] Tribehunt

Příspěvek od MadflyStudios » duben 22, 2015, 2:04 pm

Ahoj,
rád bych Vám představil naši novou strategickou hru Tribehunt. Ve hře můžete poměřit své síly proti 5 unikátním obtížnostem nebo vyzvat své přátele, případně hráče z celého světa díky Google Play Multiplayer. Vaším cílem je obsadit nepřátelský hlavní kontrolní bod, ale nebude to tak jednoduché jak se může zdát. Budeme rádi, když hru vyzkoušíte a napíšete zpětnou vazbu ať sem nebo na email. Děkujeme.

Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/deta ... .tribehunt

Video: https://www.youtube.com/watch?v=3g86gMUxtbQ
Spoiler: ukázat
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: [Android] Tribehunt

Příspěvek od D-Sheep » duben 22, 2015, 6:42 pm

Ahoj,
hru jsem si stáhnul a vyzkoušel. Grafika mě příjemně překvapila, sám bych tohle dohromady asi nedal. Pohyblivé sprity panáčků jsou samozřejmost, ale je s tím obrovská práce, takže je super, že jste se do toho pustili.
Tutorial zmínil všechno, takže jsem potom věděl co dělat, to je dobře. Akorát mi nebyly sympatický hlášky o tom, že jsem skutečný talent... To není moc povedená ironie, nejde mi to po srsti.
Výběr rasy je přímočarý, UI je navrženo správně, akorát bych uvítal, kdyby se dalo pokračovat i při tapnutí na obrázek rasy. Potřebné podmínky pro odemčení dalších bych možná ukazoval rovnou, někde nahoře.
Konfigurace hry už je trochu víc nepřehledná, je tam spousta textu a tlačítek. Vadil mi malý hitbox šipek, musel jsem se hodně snažit, abych se do nich trefil. Uvažoval bych, jestli to neudělat cyklickým přepínáním při tapnutí na text, nebo swipem.

Hra je přehledná, HUD čistý a jasný. Jen jsem nepochopil, jak se měří síla a obrana jednotlivých postav. Je to sice vztaženo relativně vzhledem k ostatním typům, ale chybí mi tam nějaká absolutní hodnota. Ještě jako drobnost bych viděl uspořádání typů. Představoval bych si je seřazené podle ceny, tzn. podle délky cooldownu. Cenu bych obecně víc upřednostnil a nechal ji zobrazovat větší.
Shlukování postaviček stejnýho typu je fajn, dělá to herní plochu přehlednější. Control pointy se přece jen ale často v té záplavě ztrácí a není na první a rychlý pohled jasný, čí je a v čí prospěch jede ten status bar, protože je v obou případech žlutý. Udělal bych tam nějaký dvou barevný, který by ukazoval nějakou (ne)rovnováhu kontroly obou stran.

Ohromný problém pro mě ale je pokus o vítězství nad Hard červenými. To prakticky není možný udělat, vždyť mají nejmíň třikrát víc postav! Počítáš jim taky peníze a cooldown, nebo jsou v tom nějaký cheaty?

Jinak díky za sdílení!

MadflyStudios
Příspěvky: 3
Registrován: duben 22, 2015, 2:01 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: [Android] Tribehunt

Příspěvek od MadflyStudios » duben 22, 2015, 8:22 pm

Ahoj,
díky za feedback. Moc si ho ceníme.

Tutoriál - Ve hře se snažíme držet takového druhu humoru, který opravdu asi nebude všem vyhovovat, ale rozhodli jsme se ho tam nechat a uvidíme časem. Změnit to lze případně vždycky.

Výběr rasy - To je dobrý nápad. Zkusím to zapracovat do příštího updatu.

Síla jednotek - V původním konceptu opravdu absolutní čísla byla, ale kartička jednotky se pak stala příliš nepřehledná a moc lidí na ty hodnoty stejně nekoukalo. Nakonec jsme se rozhodli, že sílu zaměníme za abstraktnější ikonky. Uspořádat jednotky podle ceny je také dobrý nápad. Není problém je přehodit.

Control Pointy - Vím, že jsme dřív při testování dostali podobnou odezvu, ale když jsem to zkoušel udělat vícebarevné, tak to nevypadalo příliš dobře a nebyla u toho taková priorita na to, abych se tím nějak více zabýval. Zkusím se na to každopádně podívat.

AI - Všechny umělé inteligence maji stejné podmínky jako hráč (počáteční stav peněz/příjem/síla jednotek) kromě Unfair jak již z názvu vyplývá. Ta má opravdu ze začátku větší obnos peněz, ale i ona jde porazit. Stejně jako ostatní AI. :)

Ještě jednou díky za feedback a jsem rád, že se hra líbí.

MadflyStudios
Příspěvky: 3
Registrován: duben 22, 2015, 2:01 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: [Android] Tribehunt

Příspěvek od MadflyStudios » duben 25, 2015, 5:47 pm

Ahoj,
právě jsme vydali update ve kterém jsme zohlednili feedback od D-Sheep (díky za něj).

-pro výběr rasy už lze kliknout na kartičku rasy
-při obsazování control pointů je barva status baru podle strany která ho obsazuje (je v její prospěch)
-opraveno pár chyb v multiplayeru
-HUD s kartičkama jednotek by měl být není seřazen podle ceny (od nejlevnější)
-po dohrání hry vás nyní nehodíme do menu, ale do výběru rasy
-z obrazovky kde nastavujete parametry hry se nyní nedostanete do menu, ale zpět do výběru rasy

Nyní se soustředíme na možnost hrát multiplayer i na lokální síti. Samozřejmě budeme rádi za další feedback. Díky.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host