SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Odpovědět
Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Příspěvek od Frooxius » září 9, 2013, 3:14 pm

Zdravím,
Oculus s IndieCade v posledních třech týdnech pořádali VR game jam - soutěž v tvorbě her pro virtuální realitu, které jsem s účastnil s projektem nazvaným "SightLine"

Záskladní myšlenka hry je, že cokoliv opustí zorné pole hráče, se může okamžitě změnit. Na této myšlence je vystavěno několik hříček a prostředí, kterými se hráč musí prodrat.

Tady je demonstrační video/trailer z druhého milníku (po dvou týdnech práce):
Spoiler: ukázat
Tady je kompletní průběh finálním (po třech týdnech práce) sestavením hry:
Spoiler: ukázat
Doporučuji ale spíše shlédnout tyto video recenze z finální verze prototypu hry (druhá obsahuje i komentář):

Tichá krátká recenze


Komentovaná delší recenze (má dobré reakce :D )


Pokud někdo má Oculus, tak si můžete hru stáhnout a vyzkoušet tady:
Windows (1.1.1)
Windows (1.1.1 - bez Oculusu)
Soundtrack je pak k dispozici zde.

Zkusím co nejdříve prototyp adaptovat na normální obrazovku a ovládání myší. Budu rád za komentáře, konstruktivní kritiku či další připomínky :-)

Hudbu dělal Ondřej "Sakabi" Pultar (viz jeho SoundCloud, který jsem naliknoval pod soundtrackem)
Dabing dělal Julian Ceipek (můj hlas zní hrozně).
Naposledy upravil(a) Frooxius dne říjen 11, 2013, 12:30 pm, celkem upraveno 4 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine - Prototyp pro Oculus Rift VR jam

Příspěvek od Frooxius » září 13, 2013, 11:43 pm

Zdravím,
dobré zprávy! Oculus vybral 20 finalistů a SightLine je jedním z nich, takže postupuje do soutěže o hlavní výhru :D
Viz: http://www.oculusvr.com/vrjam/

Taky se objevila další video recenze :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 924
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: SightLine - Prototyp pro Oculus Rift VR jam

Příspěvek od ipq » září 14, 2013, 7:39 pm

Gratulujem ti ;) , že sa ti i tvoja hra tam dostala. Škoda že tiež nemám tie okuliare na tú realitu inak by som si to tiež skúsil ale nemám ako takže som si mohol pozrieť len video, je to celkom zaujímavé využiť Oculus Rift pre interakciu s okolím t.j. keď sa dotyčný obzrie, tak sa mu zmení predmet či iná akcia okolo neho. To prostredie. Ak to funguje i bez toho, tak si to skúsim ale ak si to vyžaduje, tak mam zrejme smolu. To prostredie na jednej časti sa mi páči. Ten jeden recezent, čo si to skúsil, je to síce(neviem) spoiler ale ľúbili sa mi tie líštičky na tom zarámovanom obrazu :lover: .

Počul som kopec kladných ohlasov okolo tejto virtuálnej reality a je mi nejak ľúto spolu tvorca Reissena, ktorý zahynul pri autonehode.(ti bastardi, čo utekali pre políciou)
Tiež ma napadlo, že by som si to mohol skúsiť ale mam normálne smolu ale pokiaľ je aj prezentovaná i na akciách, tak sa možno pozriem i na GameExpo, ak i tam bude.

Otázka: Je Oculus Rift kompatibilný i s Ouya?

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine - Prototyp pro Oculus Rift VR jam

Příspěvek od Frooxius » září 15, 2013, 3:27 am

ipq: Díky :-) Teď v pondělí beru Oculus na sraz vývojářů v Olomouci a je i plno dalších akcí, takže určitě bude kde to vyzkoušet a podle ohlasů i podpory velkých i malých vývojářů si myslím, že Oculus jen tak rychle nezmizí, spíše naopak :-) Ta nehoda je samozřejmě velmi smutná :(

Určitě je dobré si to vyzkoušet v Oculusu, protože na obrazovce (i se stereo obrazem) to zdaleka nepůsobí tak, jak v Oculusu. Btw ty lišky se mi líbí taky :3

K otázce: To je jedna z věcí, co byla už ve FAQ při KickStarter kampani, pokud se tedy nepletu. Oculus zatím Android oficiálně nepodporuje, ale pracuje se na tom ;-) Existuje i pár experimentů od jiných vývojářů.
Obrázek

Uživatelský avatar
Bedikk
Příspěvky: 149
Registrován: srpen 5, 2011, 10:43 pm
Facebook: http://www.facebook.com/bedikk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine - Prototyp pro Oculus Rift VR jam

Příspěvek od Bedikk » září 15, 2013, 12:27 pm

Už jen intro ve hře mě absolutně dostalo. Úvodní komentář a vizualizace jsou doslova dechberoucí. Hrozně moc prosím o verzi pro PC bez Oculusu. Fakt moc prosím. Vypadá to skvěle, jsi borec a ohromně smekám!

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine - Prototyp pro Oculus Rift VR jam

Příspěvek od Frooxius » září 21, 2013, 4:18 pm

Dobré zprávy :-) SightLine získala třetí místo v Oculus VR Jamu: http://www.oculusvr.com/vrjam/

Bedikk: Díky, počkej až uvidíš to intro v Riftu, protože na obrazovce to je to v porovnání s Riftem nic moc. O verzi bez Oculusu přemýšlím, ale na obrazovce to prostě zdaleka nepůsobí tak, jak v Riftu, takže si jsem trochu nejistý.
Obrázek

Uživatelský avatar
Danikel
Příspěvky: 86
Registrován: srpen 6, 2011, 9:52 am

Re: SightLine - Prototyp pro Oculus Rift VR jam

Příspěvek od Danikel » září 27, 2013, 11:13 pm

Je to šílený.. celkově nápad mě dostal.. takové to věci se hodně hodí k horror hrám.. každopádně.. hra se mi líbi i z grafické stránky.. jelikož je to Unity, není divu..
Gratuluji k 3. místu, je to opravdu šíleny.. i ten dabing se mi nějak zvláštně líbil.
Pokus jsi nad tímhle pracoval jen 3 týdny.. tak to je pak něco..
Fakt se mi to líbí. :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Příspěvek od Frooxius » říjen 11, 2013, 12:27 pm

Update! Nahrál jsem verzi pro běžnou obrazovku bez Oculusu, ke stažení zde:
Windows (1.1.1 - bez Oculusu)
Hra je ovšem optimalizovaná pro Oculus a bez něj je zážitek méně jak poloviční, ale snad se i tak bude líbit ^^'

Danikel: Díky. Na horror se to určitě také hodí a nějaké strašidelné scény plánuji, ale jako horrorovou hru to koncipovat nebudu. Nevím co myslíš "jelikož je to v Unity, není divu". Ono je mnohem důležitější samotný návrh hry, grafiky a efektů, sebelepší nástroj či engine dobrou grafickou stránku nezaručí, jen umožní. :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Bedikk
Příspěvky: 149
Registrován: srpen 5, 2011, 10:43 pm
Facebook: http://www.facebook.com/bedikk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Příspěvek od Bedikk » říjen 12, 2013, 9:50 pm

Díky moc :) Je to skvělé i na monitoru. Naprosto jsem se nechal pohltit. Fakt mě zarazilo, jak hlubokou myšlenku hra má. Přesně takové hry mě zajímají a baví. Ohromně před tebou smekám a těším se na další hry z tvé produkce :)

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 924
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Příspěvek od ipq » říjen 13, 2013, 6:38 pm

Chcel som si to skúsiť ale zbadal som, že kurzor je viditeľný pri hre a to trochu kazí zážitok, obzvlášť ak sa jedná o pohľad z očí a keď sa mi ukáže, že sa môžem pohnúť, pohyb mi nejde. Ako pri spustení hry, keď dám medzerník, v pohode ale potom mi to stagnovalo ani Esc klávesa nejak nešla ale alt + f4 našťastie áno. Chcel som si to skúsiť v natívnom rozlíšení na plné detaily ale začalo mi to trhať, pretože som zistil, že ja mam low-end počítač, no našťastie na nižších to išlo pekne na 60 FPS, skúsim niekedy i na bratovom, ten má tri veľké monitory na výšku(eyefinity s rozlíšením 3240x1920).

Uživatelský avatar
Frooxius
Příspěvky: 71
Registrován: srpen 6, 2011, 7:20 pm
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Příspěvek od Frooxius » říjen 13, 2013, 7:34 pm

Bedikk: Díky, jsem rád, že se to líbí i na obrazovce, i když dost lidí je proti tomu (doporučují jen VR verzi, hlavně když budu dělat plnou hru).

ipq: Sorry, zapomněl jsem kurzor schovat. Nevím co myslíš tím, že nejde pohyb. Ve scéně když se objevily dveře, tak nešlo chodit? A pak to šlo? Nebo jak?

Ono to teď není moc optimalizované na velké rozlišení, Oculus má docela malé, tak tam není tolik detailů.
Obrázek

Uživatelský avatar
Bedikk
Příspěvky: 149
Registrován: srpen 5, 2011, 10:43 pm
Facebook: http://www.facebook.com/bedikk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Příspěvek od Bedikk » říjen 14, 2013, 10:28 am

Já jsem hrál na nejvyšší nastavení na FullHD v pohodě na 60 fps. Také mám ale high-end pc. Nemožnost chodit na začátku jsem bral na samozřejmost, vzhledem k tutoriálu. Ale třeba to někoho zmate. Klávesu ESC bych taky zavedl, ne každý je zvyklý vypínat programy stlačením alt + f4.

Only VR verzi bych chápal jako marketingový tah, každá exkluzivita dobrá... pro vývojáře OR. Hra ale má potenciál zaujmout i na ploché obrazovce. Takže bych ji určitě nevynechával. Byla by to škoda.

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 924
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: SightLine [UPDATE: verze pro obrazovku]

Příspěvek od ipq » říjen 14, 2013, 3:23 pm

Už som si to uvedomil, predtým nebola možnosť a potom už áno, takže nakoniec som sa pohol ďalej až sa objavili dvere. škoda :( , nenašiel som líštičky :) . Ale normálne som cítil ten pocit v tej hre, až sa mi od radosti zdvihla husia koža a mierne slzy v očiach, nakoniec nasledoval menší strach s bodákov(i s ventilátora).

Mal som to na 720p rozlíšení(nakoľko mám monitor s rozlíšením 1680x1050) s simple kvalitou i tak mierne trhanie som zaznamenal pri tom výťahovom stroji, pri tom lese s vtáčikmi, pri drevenom moste už v pohode a potom pri zrkadle.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host