Vývojářská soutěž pozdního léta

Tato sekce slouží k organizaci všemožných soutěží.
Juk-Ben
Příspěvky: 58
Registrován: srpen 5, 2011, 10:53 pm
Facebook: http://facebook.com/
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Juk-Ben » srpen 19, 2013, 8:22 pm

Satik64: Supr grafika :)
Ikkju: Taky jsem zvědav na jako vždy originální koncept. :)
Registrován: Říjen 14, 2005, 4:02 pm

Kdysi jsem s MattSamyel udělal Doors™ a honím si nad tím ego dodnes.

krotkono
Příspěvky: 178
Registrován: srpen 10, 2012, 9:48 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od krotkono » srpen 29, 2013, 7:41 pm

Jupí,dali ste můj návrh hry jako téma do soutěže.

Uživatelský avatar
Satik64
Příspěvky: 324
Registrován: srpen 5, 2011, 10:47 pm
Facebook: http://facebook.com/
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Satik64 » srpen 31, 2013, 11:50 am

Bohužel se nezúčastním, pracoval jsem o prázdninách na projektu a nedostal jsem se k tomu. Ale jsem zvědavý na ostatní.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Firejs » srpen 31, 2013, 7:02 pm

Tak já to mám furt stejný, ale když ono zapnout GM, vyexportovat to a poslat jsem link je tááák mocinky těžké...
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
DDL Blue
Živý stín
Příspěvky: 431
Registrován: srpen 6, 2011, 7:21 pm

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od DDL Blue » srpen 31, 2013, 8:13 pm

Necelý 4 hodiny do deadline. Super, mám(e) co dělat :D

Každopádně tady máte jeden screen:
Přílohy
zs2.png
Zkoukněte moji hudební galerii ;). Nebo vyzkoušej můj generátor akordů!
Řikejte mi prostě Blue...

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Firejs » srpen 31, 2013, 11:59 pm

Skončil mi seriál těsně před půlnocí, tak posílám aspoň co mám. :)

-> https://dl.dropboxusercontent.com/u/945 ... .0.0.0.zip

Asi je to hotový, ale moc tam toho není.
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Ikkju
Sympaťák fóra
Příspěvky: 36
Registrován: srpen 14, 2011, 4:18 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Ikkju » září 1, 2013, 12:03 am

Tak jsem to asi o pár minut provařil :), ale tohle trápení pro hráče si nemůžu odpustit :D https://dl.dropboxusercontent.com/u/144 ... _house.exe

...nakonec jsem trochu vyměknul, a věci ke sbírání - checkpointy (brambory) a klíče jsem aspoň trochu zesvětlil. Přeji příjemné bloudění sklepem :)

Téma hry tutoj http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewt ... =17&t=2285
Naposledy upravil(a) Ikkju dne září 1, 2013, 11:57 am, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Firejs » září 1, 2013, 12:16 am

Vskutku to vypadá, že jsem vyhrál... Jsem velmi šťasten. :D
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Ikkju
Sympaťák fóra
Příspěvky: 36
Registrován: srpen 14, 2011, 4:18 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Ikkju » září 1, 2013, 12:17 am

Kontumačně! :D

Uživatelský avatar
DDL Blue
Živý stín
Příspěvky: 431
Registrován: srpen 6, 2011, 7:21 pm

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od DDL Blue » září 1, 2013, 12:36 am

Doufám, že soutěžící nebudou naštvaní, když ještě odešlu svoji hru :). Za chvíli tu bude...

Ve hře je hrozná spousta nedodělávek. V dohledné době vydáme dodělanou verzi.

download:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/844 ... _stiny.rar

ovládání: WSAD, mezerník, myš

mezerníkem pokládáte světla. Cílem hry je osvětlit celou místnost. Jedno světlo stojí 10 střel.

Moc se omlouvám za ten hodinovej skluz :|
Zkoukněte moji hudební galerii ;). Nebo vyzkoušej můj generátor akordů!
Řikejte mi prostě Blue...

Uživatelský avatar
DDL Blue
Živý stín
Příspěvky: 431
Registrován: srpen 6, 2011, 7:21 pm

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od DDL Blue » září 1, 2013, 9:47 pm

Mimochodem, kdo by si tu hru chtěl vážně zahrát, tady dodávám trochu lepší exe s opraveným bugem se spawnem nepřátel. Není to ještě ani zdaleka odladěný, ale aspoň jde vyhrát level 1 :). Ale bude to chtít mp3ku z originálního archívu, jinak to bude nadávat.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/844 ... ny_fix.exe
Zkoukněte moji hudební galerii ;). Nebo vyzkoušej můj generátor akordů!
Řikejte mi prostě Blue...

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Firejs » září 2, 2013, 11:00 am

Tak koukám, že soutěž dopadla dle očekávání. Většina lidí se na to vykašlala a pořadatel ani nepogratuloval vítězi. :D

Brambory vypadají zajímavě a nápad s nutností měnit světelnost k nalákání/odkládání monster je dobrý. Jen je třeba běhat pořád od znovu a to je trochu otrava. Později vyzkouším asi ještě jednou.

Živé stíny mají pak povedené stíny, grafiku, menu atp. ale hratelnost mě nenadchla. Zvuky by určitě pomohli. Určitě je dobrý nápad, že po zastřelení příšery zase seberu náboje zpět ale i tak jsem byl často bez nich a nemohl jsem dělat nic. :)
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
Brejlounek
Příspěvky: 183
Registrován: srpen 5, 2011, 10:52 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Brejlounek » září 2, 2013, 1:49 pm

Firejs píše:a pořadatel ani nepogratuloval vítězi. :D
Myslim, že máme pro tebe jisté překvapení... :mrgreen:

Blueovy černý potvory ale pracujou tak že ti náboje rozmnožej :)

Jinak já už mam hodnocení napsáno

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Firejs » září 2, 2013, 7:39 pm

Tak to už se nemůžu dočkat! :D
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
Pohy
Příspěvky: 118
Registrován: srpen 5, 2011, 10:47 pm
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Pohy » září 10, 2013, 5:41 pm

Tak a je to tady známe vítěze a poražené!
1. DDL_Blue (56.88)
2. Ikkju (50.06)
3. Firejs (9.81)
Všem tedy gratuluji a děkuji, že se zúčastnili! Snažte se i nadále tvořit pěkné hry. :bounce:

Hry:
DDL_Blue (posoutěžní verze)
Ikkju
Firejs


Hodnotilo se tak, že se vzaly průměry z hodnocení každé kategorie (grafika, ozvučení, hratelnost, originalita) sečetly a vidělily čtyřmi.

A nyní to nudnější, hodnocení od porotců:

Adamer:
Spoiler: ukázat
Firejs:
Hratelnost: 5/100
Nekdo by mozna rekl, ze toho moc pokazit neslo, ale opak je pravdou. A to, ze hra nebavi, neni jediny problem. Samotna hra muze trvat tak 2 minuty. Cilem hry je totiz snazit se uhodnout, jak moc od stredu cerneho obrazku umrete. Jako bonus je mozne opustit mistnost a tak nikdy neprohrat.

Originalita: 50/100
Sice zdaleka neslo o svetoborny napad, na papire to znelo zajimave. Kdyby se tu a tam domyslel nejakej zajimavej prvek, mohlo to byt jeste lepsi.

Grafika: 5/100
Vysvetluju si to jenom jako prototypovou grafiku. Bile kolecko, cernej skoroctverec s cernym koleckem uprostred. Nucenej fullscreen jeste vic kazi dojem. 5 bodu za efekt stinu.

Zvuk: 0/100
Hra nema zadne ozvuceni.


I kdyz slo o jedinou hru odevzdanou v deadlinu, byl bych 100x radsi, kdyby byla klidne den po deadlinu v aspon trosku dodelanejsim stavu. Od minule souteze jsem ocekaval decentni hru, bohuzel z toho vznikla dalsi "fajrsovina", ktera byla prezentovana jako hotova nekolik dni pred koncem souteze. Dela nam to ten Firejs naschval?

Prumer: 15/100

Ikkju:
Hratelnost: 55/100
Az clovek pochopi, jak hra funguje, zazije nekolik dobrych pocitu z toho, jak navede jednooke "krysy" primo do pasti. Chvilku po tom ale prijde frustrace a mozna i rozbita klavesnice, kdyz vam se zbyvajicimi 5ti bramborami skoci krysa po krku a vy musite zacit znovu. Za nekolik okamziku dal pochopite, ze jde casto o "pokus-omyl", stesti nebo skvelou pamet. Po kazde prohre ale mate pocit, ze vam to ted pujde lip.

Originalita: 90/100
Nejoriginalnejsi hra souteze, absolutne vyhovuje teme, pridava svetlo jako neprimou zbran - muzete ni zabit ale taky byt zabiti.

Grafika: 45/100
Grafika je velice jednoducha, ale prehledna. I kdyz by si mozna hlavni postava rikala o vic detailu, rozhodne je dobre, ze ho nedostala na ukor hratelnosti. Grafika je konzistentni a rozhodne neurazi.

Zvuk: 0/100
Skoda absence hudby a zvuku. Dokazu si predstavit, ze by krysa vydavala i nejakej zvuk, to by hru dokazalo ulehcit a pridalo by to dalsi prvek.

Nekolik minut delilo hru od deadlinu, ale ty minuty investovane do hry jdou znat. Hru si dokazu predstavit jako odrazovy mustek pro dalsi projekt - koncept byl povedenej, no chtelo by to hru udelat akcnejsi a tu a tam pridat nejaky zajimavy prvek. Akcnost by mohla pomoct pri reseni obtiznosti a dokazal bych si predstavit i generovane levely - tedy nekonecnou zabavu s rebrickem nejlepsich.

Prumer: 47,5/100


DDL Blue:
Hratelnost: 40/100
Hra zacne zlehka, vy se bavite, strilite. Bohuzel, prejde nekolik vterin a ze situace 2 na jednoho se stane 12 na jednoho a vyklikavani si klidu na 3 vteriny. Kdyz uz se posnazite a polozite nekolikatou svetlici na zem, prepadne vas chybova hlaska s delenim nulou. Jsem si jistej, ze opravna verze hry tenhle problem resi, hodnotil jsem pouze prvni verzi.

Originalita: 20/100
Rozhodne nejde o novej zanr ani zadne nove prvky nez neco, co jsme videli uz 100x. A i kdyz prace se svetlem neni svetoborny prvek, funguje.

Grafika: 95/100
Tak aspon vime, kam slo vsechno usili. Nebyl to skvelej pribeh, revolucni hratelnost ale grafika, ktera se vazne povedla. Atmosfera se povedla na vybornou. Hra se stiny stejne tak. Tu a tam nejakej efekt a bylo by to absolutne perfektni.

Zvuk: 30/100
Potesi uvodni pisnicka, bohuzel samotna hra ozvucena neni. Jedinej zvuk, kterej slysite je zbesile klikani mysi.

Nejpozdejsi odevzdani znamenalo i nejrozporuplnejsi hru. Skoda nedostatku casu, mohlo to dopadnout lepe a bez bugu. No i tak jde o dost sympaticky pocin, ktery rozhodne neurazi a zaslouzi si vydani plnohodnotne verze. Mozna pridat i nejake jine ukoly?

Prumer: 46,25/100
Brejlounek:
Spoiler: ukázat
Firejs:

Porovnám-li jeho loňskej výtvor s letošnim (přestože loni na to bylo dvakrát víc času), připadá mi, že to nemyslí moc vážně. Nechápu moc, co z toho chce mít... Tohle je jen takovej hrubej koncept hry udělanej za půl hoďky nebo hoďku, ne výsledek práce za měsíc. I v takový jednoduchý grafice sou chyby, černý fleky maj viditelný okraje, skóre se neposunuje s obrazovkou, takže je vidět i nahoře a ještě ke všemu je stejně černý jako stíny, takže neni přes ně občas vůbec vidět. A co do hratelnosti? Stačí se schovat doleva za hrací plochu a je mi všechno jedno. Hahaha. Haha. :D

No, i když hraju normálně, je to docela nuda. Jinak nápad by šel, kdyby bylo provedení nějak serióznější.

Hratelnost: 9/100 nuda, lze obejít
Originalita: 14/100 šel by
Ozvučení: 1/100 žádné
Grafika: 2/100 koncepční



DDL Blue:

Koncept hry je zajímavej a baví mě. Nejdřív sem hru spustil aniž bych si přečet Blueovy instrukce, takže sem vůbec nechápal, kde mam brát munici... Tohle by mohlo bejt napsaný někde ve hře. Ono ostatně celkově by se mi líbil tutoriál, i takle nevim jak moc hustě mam světlama level pokrejvat. Problém je tu v obtížnosti... Tak 3, 4 světla posadim a furt mam dost munice a zdraví, ale pak se mírně projdu dál a vrhnou se na mě hordy černostínů, kterejm prostě nestíham utíkat, natož je kosit. Pokud jsou na mě jeden nebo dva, zvládam, ale 10 šíleně dorážejících už ne. Aspoň v prvnim levelu by to takhle brutální bejt nemuselo...

Jednou se mi objevil error. Graficky je to pěkný, stíny fungujou. Plusový body za hudbu aspoň v menu, tímto zvukem zní celá soutěž! :D Vybavil se mi přitom Dramatic song od Tubuscuse http://www.youtube.com/watch?v=WteF0j5gYGk . Vydej to po soutěži s ne takovejma hordama nepřátel (aspoň v prvních levelech), s tutoriálem a trochou ozvučení při akci, jinak to vypadá na dobrou střílečku :)

Hratelnost: 32/100 haaard, ale základ ok
Originalita: 65/100
Ozvučení: 31/100 aspoň menu
Grafika: 84/100 pěkná



Ikkju:

To je pecka! Tahle hra mě fakt baví. Zezačátku sem tápal, jak to funguje a co mam dělat, kde sou brambory... A pak sem kousek po kousku postupoval dál. Líbí se mi, že když si dost snížim jas lucerny a sem fakt opatrnej, tak projdu všude. Ale jeden neuváženej tah a už mam za vocasem černej čtvereček, případně musim hrát odznova. Na konci hry sem čekal, že někdo ve sklepě (nebo spíš sklepení :D) rozsvítí a bude všechno vidět. Škoda, aspoň nazačátku to problikne. Pobavily mě ty přesýpací hodiny, který když vemu, tak mě pořádně rozstvítěj, dost mě překvapily. :) Zajímavý klíče v tom sklepě, všechny sou kompatibilní všude, sou na jedno použití a náhodně ležej na krajích sklepů, hmmmmmmm... Nojo, jinak by to asi bylo pěkně nepřehledný. Místnost stráženou bubákem přímo ve vchodu sem si nechal na konec, takže mi nevadilo, že sem jednoho z nich nesetřás... Ale jedou se mi to povedlo. :D

Grafika je pěkně stylová, je vidět, že ji dělal kostkomil. Líbí se mi, až na dveře a oznámení o sežrání/výhře. Stíny vypadaj moc hezky, bohužel sem si jich moc neužil, páč sem měl zapnuto jen malinko světla (tmy se nebojim!). Takhle si svítit z ponorky a plynule se pomalu plavit nad mořskym dnem, podobně jako v prvnim skrýnu... Pro to by to bylo ideální. :)

Radši si ve sklepě při cestě pro brambory vždycky rozsvítim, kdo ví, co by tam na mě mohlo čekat. :D

Hratelnost: 92/100
Originalita: 87/100
Ozvučení: 1/100 žádné
Grafika: 73/100 stylová
NicharCZ:
Spoiler: ukázat
Firejs:
Originalita: 10
Hratelnost: 0
Ozvučení: 0
Grafika: 10

Tato hra mě bohužel vůbec nenadchla. Vůbec jsem nevěděl z jakého důvodu mám utíkat. Z menu propracovanějšího než samotná hra jsem se dozvěděl, že hraji šipkami. Nešlo mi normálně se pohybovat. Někdy jsem mohl jen vlevo a vpravo, někdy nahoru a dolů. Současně to šlo zřídka kdy. Co má sakra symbolizovat ten bílý žeton? Jsem opravdu zvědavý na další hlubokomyslné vysvětlení Firejse.

Ikkju:
Originalita: 70
Hratelnost: 60
Ozvučení: 0
Grafika: 20

Zajímavá logická hra. Chvíli mě trval přijít na úspěšné proplutí hrou, což jsem přesně očekával. Graficky mě hra sice nezaujala, zato hratelnost ano. Škoda jen pár občasných errorů na začátku hry.

DDL Blue:
Originalita: 50
Hratelnost: 50
Ozvučení: 40
Grafika: 70

Jediná hra s hudbou, byť jen v menu - zato dobře zvolenou. Od Bluea se daly čekat perfektní surfacy a blendmody, takže světla jsou parádní. Samotná hra je velmi těžká (moc bubáků a málo nábojů). Je fajn, že pohyb je plynulý, postavička se neseká (to je samozřejmost ale..). Podle mě, tato hra dopadla nejlépe. Mimochodem, kdo si všiml žárovky na zemi? (Snad to tak je.)
Pohy:
Spoiler: ukázat
Firejs
Nudné. Vážně, mohu být půl minuty na jednom místě a čekat až se tmavá hmota rozhodne rozmnožit mým směrem. Grafické zpracování je těžce odbyté. Jakékoliv ozvučení chybí.
Čítač skóre umístěn v rohu místnosti a ne obrazovky je ten z menších neduh této hříčky. Možná jako nástřel konceptu pro nějakou jednoduchou mobilní hru ano, ale jako soutěžní dílo mi to vážně přijde velmi odfláklé.

Grafika: 30
Hratelnost: 20
Ozvučení: 0
Celkové: 10


Ikkju
Tak tahle hra vyžaduje notnou dávku trpělivosti. Grafické podání je velmi skromné, ale neurazí. Ozvučení chybí, což je trochu škoda, ocenil bych nějakou napínavou hudbu. Na ovládání mě štavlo posun pouze o jedno políčko, ale má to své opodstatnění. Koncept se mi hodně líbí, příběh taky nechybí.

Grafika: 73
Hratelnost: 76
Ozvučení: 0
Celkové: 80


DDL_Blue
V soutěžní verzi na můj vkus velmi přehnaná obtížnost. Hra zabaví, mechanika po chvíli dojde (první vyplýtvání nábojů). Grafika je ucházející, nejvíc práce asi zabral engine stínů, což se cení! Hudba v menu mě příjemně překvapila.

Grafika: 80
Hratelnost: 70
Ozvučení: 80
Celkové: 73
| Členem VCh od 6.1.2010 15:11 | Web: http://pohy.g6.cz |
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Brejlounek
Příspěvky: 183
Registrován: srpen 5, 2011, 10:52 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Brejlounek » září 10, 2013, 5:57 pm

V mejch očích teda jasně vyhrál Ikkju a ne DDL, protože sem si s jeho hrou užil daleko víc. Holt hodnocení bylo nastavený tak, že se to hodně točilo kolem zvuků a grafiky, ale tak co. Hrál sem od DDL i to posoutěžní, to už se hraje daleko líp. Gratulace, a firejs se umístil přesně tam, kde měl. To už by bylo hodně smutný. :D

Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 66
Registrován: září 7, 2012, 2:28 pm

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Raven » září 10, 2013, 7:17 pm

Musím říct že soutěž, přestože nebyla účast velká, dopadla vcelku dobře. Hry byly povedené a jsem rád že se takto lidi účastní. Chválím také iniciátory soutěže z důvodu satirického tématu vyvozeného z fóra( :D ). Vytknul bych snad jen trošku zmatené závěrečné hodnocení(alespoň pro mě) a přidal bych alespoň když ne odkazy na stáhnutí tak aspoň na jejich topic.
Toť můj skromný názor.

Uživatelský avatar
DDL Blue
Živý stín
Příspěvky: 431
Registrován: srpen 6, 2011, 7:21 pm

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od DDL Blue » září 10, 2013, 8:37 pm

Souhlasím s Brejlounkem, že Ikkju by si to 1. místo asi zasloužil víc. Jeho hra je přecijen odost hratelnější, než moje soutěžní verze :) . Každopádně děkuju za soutěž. Škoda, že se nezúčastnilo víc lidí :| . Snad to příště bude lepší :).
Zkoukněte moji hudební galerii ;). Nebo vyzkoušej můj generátor akordů!
Řikejte mi prostě Blue...

Uživatelský avatar
Satik64
Příspěvky: 324
Registrován: srpen 5, 2011, 10:47 pm
Facebook: http://facebook.com/
Kontaktovat uživatele:

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Satik64 » září 10, 2013, 8:45 pm

Tak gratuluju, věděl jsem, že mně bude líto, že jsem se rozhodl pro práci na projektu až uvidím vyhodnocení :D
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Ikkju
Sympaťák fóra
Příspěvky: 36
Registrován: srpen 14, 2011, 4:18 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Vývojářská soutěž pozdního léta

Příspěvek od Ikkju » září 11, 2013, 6:41 pm

Za druhé místo děkuji, stačí mi že jsem měl možnost vyplodit něco co si i pár lidí zahrálo, a že to aspoň trochu zaujalo, ikdyž jsem hru tvořit podle svojí filosofie: vývoj by neměl být delší než celková herní doba :D...

Škoda že se soutěže nezůčastnilo víc lidí, soutěže byly na tomhle (i jiných) fórech vždycky to nejzajímavější...

A chápu i jistou prekérnost situace pro organizátory, ale byl bych hloupý kdybych se nezeptal. Platí něco z těch slíbených odměn? :P

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host