Válečný šok: Jak Vídeň dobyla svět

Dejte vědět komunitě o vašich vytvořených hrách a nechte si je zároveň od lidí ohodnotit.
Odpovědět
Jurkodak_cz
Příspěvky: 44
Registrován: listopad 26, 2014, 5:44 pm
Facebook: http://facebook.com/

Válečný šok: Jak Vídeň dobyla svět

Příspěvek od Jurkodak_cz » březen 17, 2016, 8:50 pm

Jelikož byla hra podle komentářů nepříliš dobrá, tak jsem se rozhodl na ní ještě chvíli pracovat.
Přílohy
screen 8.png
Screenshot 1
screen 7.png
Screenshot 2
screen 6.png
Screenshot 3
screen 5.png
Screenshot 4
screen 4.png
Screenshot 5
screen 3.png
Screenshot 6
screen 2.png
Screenshot 7
screen 1.png
Screenshot 8
Naposledy upravil(a) Jurkodak_cz dne červen 14, 2016, 11:17 pm, celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar
klvb
Příspěvky: 168
Registrován: srpen 17, 2011, 4:38 pm
Facebook: https://www.facebook.com/moraviagamestudio
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Válečný šok: Jak Vídeň dobyla svět

Příspěvek od klvb » březen 17, 2016, 11:42 pm

S takovou grafikou to přece nemůžeš vydat.

Jurkodak_cz
Příspěvky: 44
Registrován: listopad 26, 2014, 5:44 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Válečný šok: Jak Vídeň dobyla svět

Příspěvek od Jurkodak_cz » březen 20, 2016, 10:52 am

klvb píše:S takovou grafikou to přece nemůžeš vydat.
V květnu si plánuju pořídit grafickej tablet.

Uživatelský avatar
Naxi
Příspěvky: 39
Registrován: únor 3, 2015, 10:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Válečný šok: Jak Vídeň dobyla svět

Příspěvek od Naxi » březen 20, 2016, 12:46 pm

Nechtěl sem psát komentář, protože si nejsem jistej, jestli by vás od vývoje neodrazoval, a to nechci. Ale musím.

GreenLight? Opravdu, tu hru bych se bál vypustit z počítače.
Příde mi, že tu hru strašně zveličujete, děláte na YT videa jako by to byla nějaká výmečná hra, které má prorazit do světa. Přitom je to jen průměrná hra začínajících lidí.
Vzhled postav je super, ale rozhodně to nezakryje tu příšernou grafiku prostředí okolo, ta je opravdu hodně špatná.
Inteligenci nepřátel nahrazujete jejich množstvím. To je špatná věc. Nepřátelé vpodstatě žádnou inteligenci nemají, chodí do jednoho směru, odrážejí se od zdí a v případě že mají zbraň tak střílejí do jednoho směru nekonečně nábojů. Ani nejsou žádnou výzvou, stačí se postavit na dobré místo a máte je všechny v šachu. Stejné je to u bojů s bosem. Jedno místo a mezerník. Dokonce sem u jednoho bose mačkal mezerník dlouho a kvůli tomu, že mezerník přeskakuje scény tak sem přišel o část příběhu. Nebudu to kvůli té části hrát znova...
Hra je kvůli tomu dost jednoduchá. Asi by to chtělo něco mnohem více než jen těchto pár druhů nepřátel, možná nějaké puzzly, pasti, přebíjení zbraně, více zbraní atd...

Příběh - nevím co si mám o něm myslet. Když přejdu to že je to děsně nereálné :confu: : Líbí se mi že je hra a příběh rozsáhlí, ale zase mi příjde že i když je rozsáhlí a hra dlouhá tak jde všechno nějak moc rychle. Je mi dost divné za co to hraju, nechápu jak postava uvažuje, příde mi že mu chybí zdraví rozum že se přidá tam kam se přidá, špatný sem vlastně já.

Nelíbí se mi instalace. Prvně mě dokonce odradila a musel sem se přinutit k tomu to nainstalovat. Opravdu je to nutost u takové hry?

Zhodnocení: Líbí se mi vaše snaha a odhodlanost, nechci vás odradit, ale budete muset zlepšit ještě hromadu věcí.

_____________------------===/--\===------------_____________
| |
Navštivte mně a vyzkoušeje si prosím něco z mé tvorby na www.naxi.wz.cz.
| |
\_____________------------===\--/===------------_____________/

Jurkodak_cz
Příspěvky: 44
Registrován: listopad 26, 2014, 5:44 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Válečný šok: Jak Vídeň dobyla svět

Příspěvek od Jurkodak_cz » březen 26, 2016, 9:40 pm

Naxi píše:Nechtěl sem psát komentář, protože si nejsem jistej, jestli by vás od vývoje neodrazoval, a to nechci. Ale musím.

GreenLight? Opravdu, tu hru bych se bál vypustit z počítače.
Příde mi, že tu hru strašně zveličujete, děláte na YT videa jako by to byla nějaká výmečná hra, které má prorazit do světa. Přitom je to jen průměrná hra začínajících lidí.
Vzhled postav je super, ale rozhodně to nezakryje tu příšernou grafiku prostředí okolo, ta je opravdu hodně špatná.
Inteligenci nepřátel nahrazujete jejich množstvím. To je špatná věc. Nepřátelé vpodstatě žádnou inteligenci nemají, chodí do jednoho směru, odrážejí se od zdí a v případě že mají zbraň tak střílejí do jednoho směru nekonečně nábojů. Ani nejsou žádnou výzvou, stačí se postavit na dobré místo a máte je všechny v šachu. Stejné je to u bojů s bosem. Jedno místo a mezerník. Dokonce sem u jednoho bose mačkal mezerník dlouho a kvůli tomu, že mezerník přeskakuje scény tak sem přišel o část příběhu. Nebudu to kvůli té části hrát znova...
Hra je kvůli tomu dost jednoduchá. Asi by to chtělo něco mnohem více než jen těchto pár druhů nepřátel, možná nějaké puzzly, pasti, přebíjení zbraně, více zbraní atd...

Příběh - nevím co si mám o něm myslet. Když přejdu to že je to děsně nereálné :confu: : Líbí se mi že je hra a příběh rozsáhlí, ale zase mi příjde že i když je rozsáhlí a hra dlouhá tak jde všechno nějak moc rychle. Je mi dost divné za co to hraju, nechápu jak postava uvažuje, příde mi že mu chybí zdraví rozum že se přidá tam kam se přidá, špatný sem vlastně já.

Nelíbí se mi instalace. Prvně mě dokonce odradila a musel sem se přinutit k tomu to nainstalovat. Opravdu je to nutost u takové hry?

Zhodnocení: Líbí se mi vaše snaha a odhodlanost, nechci vás odradit, ale budete muset zlepšit ještě hromadu věcí.
Samozřejmě díky za hodnocení, již v úvodu jsem psal, že hra je parodie na moderní střílečky, umělá demenci nepřátel jsem se pokusil vysvětlit špatnou průhledností plynové masky, ale informace o postavách si v menu asi nikdo nečte, grafika by mohla být dobrá, ale problém je, že hru vyvíjím sám, o prázdninách jsem na ní makal měsíc, od září jen o víkendech, mám problém s tím, že programovat moc neumím, takže jsem hru dělal tím game maker přetahovacím způsobem, když jsem se pokoušel udělat dobrou grafiku, tak nastal problém s tím, že převod ručních kreseb do pc není moc možný, takže jsem musel vše nakreslit v pc, a jak jsem se již v odpovědi k předchozímu komentáři zmínil, grafický tablet ještě nemám, greenlight jsem v podstatě udělal jen tak z pr*ele, doufal jsem, že se alespoň někomu tahle parodie bude líbit, jak jsem se přesvědčil po týdnu, tak se to líbí jednomu člověku a třem se to nelíbí, tak nechám hru být, jak je a budu se věnovat pokračování, které bude stealth (v podstatě parodie na Metal Gear Solid, Dishonored, Castle Wolfenstein, atd.), umělá inteligence bude předskriptovaná a hned, jak vás odhalí, tak se bude level opakovat, takže hra bude obtížnější a doufám, že zajímavější.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti