Kick back

Všechna zamknutá a neaktualizovaná hlavní témata (aby se nemíchala v aktuálních). Lze pouze pročítat.
Zamčeno
Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

Kick back

Příspěvek od Sidarou » srpen 30, 2011, 5:58 pm

Nadpis mluví za vše a já vím, že nikdo nerad čte dlouhé texty. Jen potřebuju, aby na každého protivníka fungoval jinak. Díky :)
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Neme
Příspěvky: 40
Registrován: srpen 7, 2011, 12:52 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Kick back

Příspěvek od Neme » srpen 30, 2011, 6:00 pm

Rozhodně nemluví, co je to ten kick back?
Naposledy upravil(a) Neme dne srpen 30, 2011, 6:12 pm, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Dody
Příspěvky: 53
Registrován: srpen 9, 2011, 9:01 am
Facebook: http://www.facebook.com/profil

Re: Kick back

Příspěvek od Dody » srpen 30, 2011, 6:01 pm

Jo,co tím myslíš? :-o

Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

Re: Kick back

Příspěvek od Sidarou » srpen 30, 2011, 6:02 pm

Střelím do nepřítele a jeho to kopne o kousek dál. Promiňte za nezřetelnost
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Uživatelský avatar
jjano
Příspěvky: 94
Registrován: srpen 6, 2011, 11:25 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Kick back

Příspěvek od jjano » srpen 30, 2011, 6:32 pm

No tak v tomto prípade by si určite každý rád prečítal dlhší text, aby to pochopil presne.
inak neviem, či to presne chápem, ale asi kontrola rýchlosti a smeru strely a podla toho odvodiť smer "kopnutia". To asi ces sinusy a cosinusy, ale moźno by to išlo aj jednoduchšie.
Berte ohľad, nemám maturitu v počítačovom odbore, ale v záhradníckom.

ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: Kick back

Příspěvek od Loric » srpen 30, 2011, 6:46 pm

Musíš to udělat takto a pak takto... Ano, přesně tak jak si myslím. Nechci se moc rozepisovat, každý nerad čte dlouhé texty :D

Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

Re: Kick back

Příspěvek od Sidarou » srpen 30, 2011, 6:53 pm

Loric píše:Musíš to udělat takto a pak takto... Ano, přesně tak jak si myslím. Nechci se moc rozepisovat, každý nerad čte dlouhé texty :D
jedna z nejužitečnějších odpovědí :confu:
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Uživatelský avatar
Pelpet
Příspěvky: 734
Registrován: srpen 6, 2011, 12:03 am
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kick back

Příspěvek od Pelpet » srpen 30, 2011, 7:17 pm

jedna z nejužitečnějších odpovědí :confu:
Mno, víš - Jaká otázka, taková odpověď! ;)

Být tebou, tak napíšu, co máš za problém, podrobně ho popíšu a vysvětlím. Ten, kdo nerad čte to má blbé a navíc, pochybuju, že někoho nějak extra štve přečíst pár řádků.
Obrázek Sunken Bridge | Obrázek Moje GM tutoriály | Come on son, let's go outside play Catch the Exception!

Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

Re: Kick back

Příspěvek od Sidarou » srpen 30, 2011, 7:20 pm

Už jsem došel na velmi jednoduchý způsob, pokud někd máte zájem tak klidně napíšu.

A přestaňte mě mlátit o hlavu ten krátký text, myslel jsem, že budete vědět co je kick back, vždyť to je úplně všude.
Příměří?
Naposledy upravil(a) Sidarou dne srpen 30, 2011, 7:23 pm, celkem upraveno 1 x.
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: Kick back

Příspěvek od Loric » srpen 30, 2011, 7:21 pm

Můžeš se klidně rozepsat ;)

Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

Re: Kick back

Příspěvek od Sidarou » srpen 30, 2011, 7:32 pm

Tak jo:
(funguje jen pokud využíváte pohyb pomocí stepových skoků.)
potřebujete 3 objekty:
osoba, kulka, enemák


osoba - normálně jen vytváří kulky, to snad umí každý.

kulka - create - směr myši a rychlost
- kolize s enemy - other.speed dát na 20 a zničit kulku (dle potřeby i jiné číslo)

enemy - step - pohybuje se k osobě (já používám step avoiding -
jednoduché, rychlé, účinné) :gmico116:
-dát speed na *0.8 (nebo jiné číslo dle potřeby, ale
mezi 0 a 1
-kolize s kulkou - direction na other direction

Toď vše.
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: Kick back

Příspěvek od Loric » srpen 30, 2011, 7:35 pm

Mohl ses rozepsat ještě víc a použít obrázky (zobrazit další smajlíky...) pro přehlednost :)
:gmico127: :gmico135: :gmico126: atd...

Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

Re: Kick back

Příspěvek od Sidarou » srpen 30, 2011, 7:49 pm

Teď na to nemám čas, ale zítra udělám takovou prezentaci, že to pochopíš i ty. :D
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: Kick back

Příspěvek od Loric » srpen 30, 2011, 8:09 pm

To se mi strašně líbí, jak každý říká, že nemá čas... Jen se mu prostě nechce. Nechce se mi věřit, že má každý pokaždé tak důležitou práci, že to musí nutně odložit :D

Uživatelský avatar
Mikos
Příspěvky: 233
Registrován: srpen 6, 2011, 12:34 am

Re: Kick back

Příspěvek od Mikos » srpen 30, 2011, 8:45 pm

Loric, nie každý sedí iba za VCH ;)

Inač fakt si sa mohol rozpísať viac to myslím pri tej otázke.

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: Kick back

Příspěvek od Loric » srpen 30, 2011, 9:17 pm

Mikos píše:
Inač fakt si sa mohol rozpísať viac to myslím pri tej otázke.
Promiň, přístě se rozepíšu víc (aspoň se o to pokusím :)).

Uživatelský avatar
Nichar
Redaktor
Příspěvky: 435
Registrován: srpen 6, 2011, 1:51 pm
Facebook: http://www.facebook.com/nikolas.charalambidis
Bydliště: Praha

Re: Kick back

Příspěvek od Nichar » srpen 31, 2011, 9:58 am

Tohle jde do popelnice, když Sidarou je línej popsat problém. A když už se vymlouvá, že nemá čas, tak proč se nezeptá někdy jindy? Dál by se všichni měli zamyslet, jestli tohle má cenu blbě komentovat (Loric a spol.), a tahat to z něj (jjano a spol.) místo toho, aby zprávu normálně nahlásili. Příště to bude s varováním..
The Scarecrow - 2. místo v prestižní soutěži, online highscore!
Symphony of good and evil: Finding the end - Soutěžní kousek (3. místo)
NWinAPI 0.2.gex | nMath.dll | nBeep.dll - Moje DLL a GEX
Vektorová galerie - Začátek mých vektorů

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host