mřížka podle unwrapu

Blender, 3DS Max, Maya, Cinema 4D, Lightwave atd.
Post Reply
Jajik
Posts: 31
Joined: August 21, 2011, 9:26 am
Facebook: http://facebook.com/
Location: Kladno

mřížka podle unwrapu

Post by Jajik »

Zdravím chytráci!
Mám tu měnší problém, který už mě ovšem otravuje delší dobu.
Když otexturuju nějaký objekt, který má plochu rozdělenou na více polí, tak se mi při renderu objeví na tom objektu mřížka, poskládaná přesně podle konce unwrapovaných polí..
Zkoušel jsem funkci pack island, ale nepomáhá to.
Prosím poraďte, jsem zoufalí.. :cry: :cry:
:mrgreen:
Attachments
ukazka.png
seno
Posts: 33
Joined: August 16, 2011, 4:23 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: mřížka podle unwrapu

Post by seno »

v d grafickym editoru si musis vypnout vrstvu s tema carama, ty sou jenom pomocny aby si vidle kde co je...
Post Reply