mřížka podle unwrapu

Blender, 3DS Max, Maya, Cinema 4D, Lightwave atd.
Odpovědět
Jajik
Příspěvky: 31
Registrován: srpen 21, 2011, 9:26 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Kladno

mřížka podle unwrapu

Příspěvek od Jajik » říjen 3, 2011, 6:32 pm

Zdravím chytráci!
Mám tu měnší problém, který už mě ovšem otravuje delší dobu.
Když otexturuju nějaký objekt, který má plochu rozdělenou na více polí, tak se mi při renderu objeví na tom objektu mřížka, poskládaná přesně podle konce unwrapovaných polí..
Zkoušel jsem funkci pack island, ale nepomáhá to.
Prosím poraďte, jsem zoufalí.. :cry: :cry:
:mrgreen:
Přílohy
ukazka.png

seno
Příspěvky: 33
Registrován: srpen 16, 2011, 4:23 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: mřížka podle unwrapu

Příspěvek od seno » říjen 3, 2011, 8:12 pm

v d grafickym editoru si musis vypnout vrstvu s tema carama, ty sou jenom pomocny aby si vidle kde co je...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti