Blender. Labyrint na kouli

Blender, 3DS Max, Maya, Cinema 4D, Lightwave atd.
Odpovědět
Ukaž Hru
Příspěvky: 42
Registrován: prosinec 18, 2013, 10:52 am
Facebook: https://www.facebook.com/CZSKUnity3D/?fref=ts
Kontaktovat uživatele:

Blender. Labyrint na kouli

Příspěvek od Ukaž Hru » březen 31, 2016, 3:50 pm

Zdravím. Prosím jak postupovat při tvorbě třeba tohoto? nic mě nenapadá
http://previews.123rf.com/images/koya79 ... ration.jpg
děkuju :)

EDIT: nechci to vytažením z koule jelikož na "pólech" se vertexy přibližují tím pádem by tam byly menší stěny.
ObrázekUNITY3D Nová česko slovenská komunita o Unity3D

www.forum.unitycesky.cz
www.unitycesky.cz

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: Blender. Labyrint na kouli

Příspěvek od Cpt.Luke » duben 10, 2016, 6:01 pm

Rád by som pomobol... :D
Obrázek
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Blender. Labyrint na kouli

Příspěvek od D-Sheep » květen 29, 2016, 2:13 am

No, troufl bych si říct, že jinak než vytažením to asi nepůjde. Obdélníková plocha totiž nejde namapovat na kouli bez pólů (https://www.youtube.com/watch?v=B4UGZEjG02s). Stený problém se řeší v kartografii -> žádná rovinná mapa nemůže být nikdy přesná. Myslím, že v tom obrázku jsou zdi u pólů buď vynechané, nebo zkondenzované do jednoho bodu. Kdybys to chtěl mapovat na torus, to už bychom se mohli bavit o něčem smysluplnějším.
https://en.wikipedia.org/wiki/Torus#/me ... tangle.gif

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: Blender. Labyrint na kouli

Příspěvek od Cpt.Luke » květen 29, 2016, 9:58 am

A nebolo by lepšie ten svet previesť na rovnú plochu, kde by tá plocha bola nekonečná alebo by sa "opakovala"? Potom by si len pridal niečo ako "FishEye" do kamery a mal by si teoreticky to isté... :)
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti