Exportování s texturou

Blender, 3DS Max, Maya, Cinema 4D, Lightwave atd.
Odpovědět
Jajik
Příspěvky: 31
Registrován: srpen 21, 2011, 9:26 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Kladno

Exportování s texturou

Příspěvek od Jajik » srpen 28, 2011, 11:14 am

Zdravím,
chtěl bych se zeptat v jakém formátu mám exportovat otexturovaný objekt, tak, aby po importování byl stále otexturovaný.
Mám blender 2.59,
díky.

Uživatelský avatar
Bedikk
Příspěvky: 149
Registrován: srpen 5, 2011, 10:43 pm
Facebook: http://www.facebook.com/bedikk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Exportování s texturou

Příspěvek od Bedikk » srpen 28, 2011, 11:17 am

Dobrý formát pro export je určitě *FBX. Častokrát je ale zbytečně obsáhlý, obsahuje totiž animace, textury a spoustu dalších informací. Pro herní modely ti většinou bude stačit asi *OBJ a k tomu externě přiložené všechny mapy.

Jajik
Příspěvky: 31
Registrován: srpen 21, 2011, 9:26 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Kladno

Re: Exportování s texturou

Příspěvek od Jajik » srpen 28, 2011, 11:41 am

Takže to musím ještě uložit mapu a poslat to jako třeba .png ?

Uživatelský avatar
Bedikk
Příspěvky: 149
Registrován: srpen 5, 2011, 10:43 pm
Facebook: http://www.facebook.com/bedikk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Exportování s texturou

Příspěvek od Bedikk » srpen 28, 2011, 11:45 am

Většina enginů si textury přiřazuje sama, takže ty naimportuješ samotný model a diffuse, bump a podobný si k tomu přiřadíš. Takže ano. Máš model a k tomu několik png/jpg/cokoliv chceš textur.

Ale jak jsi chtěl, pokud ti jde o ukládání do jednoho souboru, tak FBX to umí.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host