Jak převést 3D obrazky do hry

Blender, 3DS Max, Maya, Cinema 4D, Lightwave atd.
Odpovědět
Tony black
Příspěvky: 45
Registrován: listopad 17, 2012, 7:19 pm
Facebook: http://facebook.com/

Jak převést 3D obrazky do hry

Příspěvek od Tony black » leden 10, 2013, 12:26 pm

Zdravim vsechny chytraky!
potřeboval bych poradit kdyz si udelam treba 3d bednu v cineme 4d jak ji dat do hry aby to bylo opravdu 3d,kdyz dam aby se obrazek natacel podle myho pohledu tak to neni ono,diky všem!:)

antiku
Příspěvky: 249
Registrován: srpen 6, 2011, 11:18 am

Re: Jak převést 3D obrazky do hry

Příspěvek od antiku » leden 10, 2013, 4:50 pm

Do jakyho programu to hodláš exportovat?
Edit: Jinak máš tam tam jak je save atd. máš Export tak si to můžeš dát do čeho potřebuješ.

Uživatelský avatar
DDL Blue
Živý stín
Příspěvky: 431
Registrován: srpen 6, 2011, 7:21 pm

Re: Jak převést 3D obrazky do hry

Příspěvek od DDL Blue » leden 10, 2013, 7:20 pm

Pokud nechceš dělat hru vážně ve 3D, potom budeš nejspíš muset sáhnout po nějaké 2.5D metodě. Tzn. že si objekt vykreslíš po jednotlivých polygonech. Musíš si přitom nějak přepočítat tu svoji bednu do 2D. U bedny to zrovna nebude nic zase tak složitého, u složitějších těles to už může být podstatně složitější. Pro krychle/kvádry jednou stěnou souběžně s "řezem" pohledu jsem tu dával script asi před 3 lety, snad ti to pomůže.

http://old.vch.cz/viewtopic.php?f=20&t= ... b2cb21d41e (první příspěvek skoro dole)

Popřípadě pokud budeš chtít natáčení (klidně i složitých objektů) jen po jedné ose - například jen zleva doprava, ale ne i nahoru a dolů - můžeš si obrázek vyrenderovat jako několik snímků z různých úhlů a podle např. x pozice v místnosti přiřadit správný podobrázek. Doufám, že něco takového v těch vašich 3D editorech jde, v GM to pak už bude snadné.
Zkoukněte moji hudební galerii ;). Nebo vyzkoušej můj generátor akordů!
Řikejte mi prostě Blue...

Tony black
Příspěvky: 45
Registrován: listopad 17, 2012, 7:19 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Jak převést 3D obrazky do hry

Příspěvek od Tony black » leden 10, 2013, 10:18 pm

me jde o to ze kdyz to ulozim ze cinema 4d a dam to normalne jak sprite/objekt do GM tak ten obrazek je sešikmenej a nevypada to vubec realne..neakej kod jak na to...nebo delam chybu uz v cineme?v cineme ten obrazek normalne ulozim jako Quicktime jpeg...
Vim ze to blbe vysvetluju..:)
Takze jde mi o to udelam si v cinema 4d treba 3d krabici o 5ti stěnach a chci ji dat do GM - 3d hry a chci aby se mi vykreslovala normalne jako krabice o 5ti stenach stejne jako v cineme..:)))))

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 924
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: Jak převést 3D obrazky do hry

Příspěvek od ipq » leden 11, 2013, 12:10 am

V Cinema 4D by mali byť viditeľné smery otáčok(bohužiaľ neviem presne kde, lebo ja v Cineme nerobím), body alebo čísla, ktoré ukazujú smer kamery, ako je natočená k objektu. Podľa toho čo píšeš, ty chceš zrejme spraviť pre-rendered model s animáciou celých 360° na niekoľko snímkov aby sa otáčala podľa kamery v GM3D. Nastav bedňu tak, aby jej origin bol v strede a usmerni kameru z výšky na rovinu(tuším Y osa a malo by tam byť 0°) a potom už s ňou môžeš otáčať vodorovne(tuším X osa) a snímkovať ju. Po prípade by sa bolo niekoho spýtať, kto už robil pre-rendered animácie.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host