Začátky v Blenderu

Blender, 3DS Max, Maya, Cinema 4D, Lightwave atd.
Odpovědět
Uživatelský avatar
schoolfucker
Příspěvky: 33
Registrován: srpen 6, 2011, 8:13 pm
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Začátky v Blenderu

Příspěvek od schoolfucker » srpen 6, 2012, 1:35 pm

Hoj lidi :) Rozhodl jsem se že nechci dál podporovat pirátství takze cinema do pryč :) Stáhnul jsem si Blender a teď se učím základy. Potřeboval bych aby mi někdo vysvětlil jak otexturovat lowpoly model :) Jde mi o to že bych si rád vytvářel modely pro hru (irrlicht engine). Poradíte někdo?

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátky v Blenderu

Příspěvek od Firejs » srpen 6, 2012, 2:08 pm

Prostuduj si tutoriály.. tady jsou dva, které by měly popisovat low-poly texturování.
http://cg.tutsplus.com/tutorials/blende ... n-blender/
http://cg.tutsplus.com/tutorials/blende ... er-part-2/

Pro Blender je spousty tutoriálů, některé jsou sice na starší verze z jiným rozhraním, ale pro nové je jich už taky hromady. ;)
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
schoolfucker
Příspěvky: 33
Registrován: srpen 6, 2011, 8:13 pm
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátky v Blenderu

Příspěvek od schoolfucker » srpen 6, 2012, 2:50 pm

paráda :) a mam eště jeden dotaz :) když mám třeba krychli a chci na každou stěnu namapovat jinou texturu (jako že 6 různých souborů). jde to? Myslím tím jako na jednotlivé polygony dávat textury z různých souborů.

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátky v Blenderu

Příspěvek od Firejs » srpen 6, 2012, 3:05 pm

Jde to, samozřejmě. Kolega říká:
Uděláš si materiál pro každou stranu a pak ji přiřadíš v edit modu...
a nebo si v edit mode uděláš UV mapu...
třetí možnost je pak, že budeš mít celkovou texturu a namapuješ si ji na kostku.

A další.
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
schoolfucker
Příspěvky: 33
Registrován: srpen 6, 2011, 8:13 pm
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátky v Blenderu

Příspěvek od schoolfucker » srpen 6, 2012, 3:15 pm

ok vyzkousim :) a pak asi posledni dotaz :) kdyz si texturu namaluju primo v blenderu pomoci stetce atd... da se to pak neak vyexportovat? abych ji pak ve hre mohl o5 namapovat na model?

Uživatelský avatar
Firejs
Příspěvky: 743
Registrován: srpen 9, 2011, 10:21 am
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátky v Blenderu

Příspěvek od Firejs » srpen 6, 2012, 3:51 pm

Normálně to v image editoru uložíš jako obrázek... a pak to nastavíš jako texturu.
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská. Diogenes
Máme novou krevetu! http://www.kreveta.net
Registrován: Ned 13. Úno 2005 12:04:06

Uživatelský avatar
schoolfucker
Příspěvky: 33
Registrován: srpen 6, 2011, 8:13 pm
Facebook: http://facebook.com/
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátky v Blenderu

Příspěvek od schoolfucker » srpen 6, 2012, 4:29 pm

parada :) diky moc :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti