ipq píše:Nebolo by najlepšie to skôr dát celé do 3D miesto 2D? Ako spraviť HD verziu by nebol problém ale nakoľko už samotný engine je dosť limitovaný nakoľko je už viac než 14 rokov starý, tak sa to neoplatí, to by bolo najlepšie spraviť na novo alebo nejaký runner, ktorý vie spustiť hru v natívnom rozlíšení(nakoľko hra beží iba v 480p t.j. 640x480) a potom nastaviť, že sa dá módovať i do HD.
Príkladom je Duke Nukem 3D, ktorý používa 32-bit aplikáciu ako runner pre moderné operačné systémy, script a všetko ostatné beží normálne ale s prídavkom(rýchlejší render-to-texture a linear interpolation, taktiež i bugfix so zeleným kanálom) a dá sa módovať, takže podporuje i ďalšie prídavky ako napr. plne 3D modelované objekty, HD textúry či lightmap.
Ja keby som chcel HD toho Diabla II, tak to radšej s upraveným enginom, ktorý plne zobrazuje 3D s upravenou paralaxou, tím že bude zobrazovať 3D akoby 2D a presne v tom izometrickom štýle, akože by zachoval pozorovacie uhly len s tým rozdielom, že animácie postáv by boli 3D a plynulé a bežalo by to v natívnom rozlíšení s vychytávkami.
Poznámka: Niesom fanúšik Diabla ale to neznamená, že sa v niektorých veciach nevyznám...
Zní to dobře. Problém je ale najít někoho kdo se vyzná v D2 scriptu atd.
Existuje taky program nebo mód, které upraví max. rozlišení z 640x480 na libovolné. Postavy jsou ale stále stejně velké. Možná by stačilo jen zvýšit maximální rozlišení (třeba pomocí toho módu) na např. 1280x960 a následně všechny postavy a obrázky zvětšit a upravit. (tím se získá větší prostor pro detaily)
Viděl jsem ten mód na videu a jelo to v pohodě, stejně jak bez módu.
Příklad:
Postava paladina má velikosti: 34x76
Při úpravě rozlišení z 640x480 na 1280x960 se postava bude muset zvětšit o 100%.
Vezme se obrázek, konvertuje do BMP, zvětší se z 34x76 na 68x152 a následně překreslí, konvertuje nazpátek a přepíše původní soubor.
Možná by to ten engine zvládl, pokud by tam nebyly ty limity

A pokud tam jsou, tak se upraví engine.