Stránka 1 z 1

God v2.0

Napsal: říjen 2, 2011, 5:54 pm
od matronator
Ahoj všichni. Předem chci napsat, že tento návrh není realizovatelný na PC v takové podobě, v jaké ho chci prezentovat. Jedná se pouze o nápad, se kterým se s vámi chci podělit. Proto prosím vynechte komentáře typu: "Nereálné", "To ti nikdo neudělá", apod. Koukal jsem do pravidel pro sekci Návrhy her a nepřečetl jsem tam nic o tom, co by zakázalo dávat nerealizovatelné návrhy. Nepochopte mě ale špatně. On je realizovatelný, ale pouze asi nějakou větší komerční firmou.

Takže zaprvé platforma:
X-Box 360 s Kinectem. X-Box sice nemám moc v lásce, a ani nejsem jeho majitel, ale Sony zatím neudělalo nic Kinectu podobného (S Move by se to udělat nedalo), takže zbývá jen toto.

A teď k jádru věci
God v2.0 by byla 3D hra, ve které byste tvořili svůj vlastní svět.
Jak by hra začala, objevili byste se na prázdné bílé ploše, kde by nic nebylo a vy byste to musel vytvořit. Pohybem rukou byste tvořili pohoří, kaňony, kopce apod. Kaňony a různé propadliny byste mohli plnit vodou a tak byste tvořili jezera, moře, nebo řeky. Při tvoření kopců byste měli na výběr mezi klasickými kulatými, nebo skalnatými apod.
kinect1.png
kinect1.png (11.13 KiB) Zobrazeno 7634 x
Tímto způsobem byste si vytvořili základní krajinu. Dále byste si ji obarvili. Na výběr by byly různé textury jako tráva, poušť, kámen, pole atd. Mohli byste si také vybrat barvu trávy a její hustotu a délku. Vše by se dělalo pohyby rukou. Poté byste tam přidávali stromy, které byste mohli buď vygenerovat náhodně, nebo si je sami vytvořit, nastavit délku, počet větví apod. Potom by byly na výběr různé keře, a jiné rostliny. Jak byste s tímto skončily, měli byste vytvořenou krásnou krajinu, podle vašeho gusta. Ještě byste přidali oblohu a bylo by dokonáno.
Tím by skončil tvořící mód (ke kterému byste se mohli kdykoliv vrátit abyste si mohli krajinu ještě upravit). Nyní by se objevila vaše postava, ve vámi vytvořeném světě, kterou byste ovládal a mohl se po světě procházet. Ale to by nebylo všechno. Mohl byste si vytvořit vlastní budovy, jako různé chaloupky, nebo mrakodrapy. Prostě byste si vybrali z nabídky materiál a opět pohyby rukou byste různě měnily velikosti zdí, oken atd. Poté byste si mohli dát předem udělaný nábytek do své budovy a udělat si tam interiér. A měli byste hotové vaše virtuální sídlo :) . Také byste mohli měnit počasí a čas.

Tak co na to říkáte?

Re: God v2.0

Napsal: říjen 2, 2011, 6:09 pm
od sheppard
Takže v podstatě From Dust pro Kinekt...

Re: God v2.0

Napsal: říjen 2, 2011, 6:12 pm
od matronator
Do háje, ono už to existuje... :D No nic, téma prosím smažte a já si to du koupit :D .
EDIT: Ale počkat, teď jsem se na to podíval pořádně, a ono to není úplně přesně to co myslím já :D . To From Dust mi přijde spíš jako Black & White. Tadyto by bylo bez lidí a vše by se tvořilo ručně a z ničeho, žádná předem připravená krajina.

Re: God v2.0

Napsal: říjen 2, 2011, 7:17 pm
od Honzas4400
From Dust se nerovná Black and White ani náhodou. Je to úplně něco jiného, takže jak řikal, je to From Dust, akorát budeš mít prostě trochu jiné ovládání.

Re: God v2.0

Napsal: říjen 2, 2011, 7:48 pm
od Knap98
Mno, tak teda, že se tenhle SANDBOX podobá HŘE from dust je docela nesmysl, tohle nemá vlastně žádný cíl, i když mě by to bavilo jelikoz sandboxy miluju, ale From Dust je teda uplně něco jiného :D

Re: God v2.0

Napsal: říjen 2, 2011, 8:38 pm
od matronator
Ve From Dust začínáš ale již s vytvořeným světem, který akorát přetváříš, pokud jsem to pochopil správně, ale tady by se začínalo úplně od nuly. Pouze s plackou, která by se přetvářela.
A ano, byl by to jenom sandbox, žádné úkoly, a ani žádná civilizace.
Ještě jenom dodatek, tak trochu mimo: From Dust (i když má grafiku dobrou) mi nepřijde nejlepší na detaily. Tohle si představuju na detaily perfektní, asi jako hra Flower.

Re: God v2.0

Napsal: říjen 2, 2011, 10:06 pm
od Mikefiser
Potom by jsi to ale spíš měl napsat jako žádost do Blizzardu nebo do Ubisoftu a né na fórum amatérských vývojářů :D :D Myslím, že takový Flowers na KINECT je trochu nad síly většiny lidí tady na fóru...

Re: God v2.0

Napsal: říjen 3, 2011, 2:13 pm
od matronator
Ano, vím :D . Proto jsem na začátku psal, že to tady asi nebude zrealizovatelné :) .

Re: God v2.0

Napsal: říjen 3, 2011, 8:48 pm
od erik25
...

Re: God v2.0

Napsal: říjen 3, 2011, 9:55 pm
od Knap98
erik25 píše:Hmm pekne ale to je from dust + minecraft :D
OMFG, tak tohle sem vazne nepochopil :D :D

Re: God v2.0

Napsal: říjen 3, 2011, 10:01 pm
od Klon
zní to zajímavě, ale vzdáleně mi to připomíná Minecraft

Re: God v2.0

Napsal: říjen 3, 2011, 10:05 pm
od matronator
Klon píše:zní to zajímavě, ale vzdáleně mi to připomíná Minecraft
Ano, z toho nápadu tvořit vlastní svět jsem tu myšlenku rozvinul.

Re: God v2.0

Napsal: říjen 14, 2011, 7:10 am
od Brejlounek
Teoreticky by to s tim realizovánim nemuselo bejt tak špatný, pokud má někdo doma xbox... SDK pro Kinect a XNA sou volně přístupný.

Re: God v2.0

Napsal: říjen 14, 2011, 9:19 pm
od erik25
...

Re: God v2.0

Napsal: říjen 21, 2011, 10:13 pm
od BlueWolf
Z toho čo tu padlo mi to najviac pripomína Spore. Alebo skôr aké by Spore mohlo byť ak by EA neprišla na to že je oveľa viac 5-ročných detí s bohatými rodičmi ako teenagerov a mladých ľudí s dostatočným príjmom. Samozrejme rozdiel tohto návrhu oproti Spore je že Spore vás stavia do role pozorovateľa vývoja planéty a zakladá sa "v podstate" na vedeckých teóriách. Naopak tento návrh stavia na idei kreacionizmu (alebo ako sa tomu nadáva), čo samozrejme nemá žiadny výrazný dopad na gameplay alebo hrateľnosť.

From dust mi to nepripomína skoro vôbec. Snáď len to vytváranie terénu pomocou "neviditeľnej ruky". No From dust je v prvom rade logická hra. Táto hra mi naopak príde ako čistý sandbox.

Black and White taktiež má určité ciele, podobne ako From dust ale tam sa ich podobnosti končia. Black and White je strategická budovateľská hra, From dust je ako som spomínal logická hra. Hra Black and White sa zameriava na ovplyvňovanie ľudí. Hra From dust na ovplyvňovanie prostredia.

Čo sa týka uskutočniteľnosti tohto konceptu... Z toho čo som vyčítal v úvodnom článku chceš do hry zahrnúť v podstate tri hlavné úrovne prispôsobiteľnosti. Vytváranie terénu, vytváranie postavy, vytváranie budov. To by nemalo byť príliš zložité a svojím spôsobom by to mohlo byť niečo ako The Sims.

A dostávame sa k tomu aká by bola táto hra zábavná. Keďže by sa pravdepodobne jednalo o sandbox, je dôležité aby hra umožňovala hráčom vytvárať vlastné príbehy. Tj. aby boli schopný nielen svet vytvárať ale aj s ním pomocou svojej postavy interagovať. Mohli by si hráči postaviť hrať a potom ho obraňovať pred hordami nepriateľov? Mohli by hráči postaviť mesto s ulicami, autami a chodcami a potom sa v ňom voľne prechádzať? Mohli by hráči postaviť budovu/dedinu/mesto a následne ju zničiť svojimi božskými silami? Atď. Každého hráča zaujíma niečo iné a bude si teda chcieť vytvoriť svoj unikátny príbeh. Našou úlohou je potom vytvoriť herné mechanizmy ktoré umožnia hráčom vytvárať čo najväčšiu pestrosť príbehov a pritom budú čo najľahšie nakódovateľné. V MC túto úlohu skvele zvládla myšlienka blokov ako základného prvku hry a neskôr aj redstone ktorý dal vzniknúť celému štýlu hrania MC.

Re: God v2.0

Napsal: listopad 20, 2011, 4:37 pm
od matronator
Jenom abych doplnil, tohle video celý ten nápad jaksi vystihuje:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... zFpg271sm8#!

Re: God v2.0

Napsal: červen 27, 2017, 2:58 pm
od Kosik
Not bad :)