Stránka 1 z 1

Návrh mojej hry

Napsal: listopad 23, 2013, 11:48 am
od hrušák
Zdravím všetkých chytrákov!
-> ja som tu celkom nový , prečítal som si mnoho veci ktoré tu sú
-> s gamemakerom nerobím veľmi dlho(niesom profesionál) ale nejaké tie veci viem robiť(skákačky atď)
-> rozohodol som sa že by som Vám predstavil môj navrh hry

Popis hry
V hre by šlo o to že vy máte peniaze a život a musíte kupovať a vylepšovať dané veže(raketomety) ktoré si kúpite a potom odštartujete kolo MEDZERNIKOM a pôjdu príšery po vode(vid. obrazok) (napr. pojde ich v prvom kole 10).. A vám to bude davať levely zato že porazíte príšery a v nových leveloch vám odomkne nové raketomety,gulomety,strielace.
V ďaľších kolách ich pojde čoraz viac a viac a budu silnejšie. Budete si vylepšovať vaše strieľače a budete moct ich aj predať za menšiu hodnotu ako ste ich predali.

Ovládanie
SPACE(medzerník) - spustím kolo
Myš - Kupím veci , vylepším

Ako som videl je takýchto hier mnoho a zapáčili sa mi , robíl som aj skákačky takže niečo s GMakerom viem. :)
Ďakujem za každú odpoveď.
S pozdravom Hrušák.

Re: Návrh mojej hry

Napsal: listopad 23, 2013, 1:12 pm
od Paturata
No, jak říkáš, takových her je mnoho, takže netuším, co bys od nás chtěl slyšet. Nezbývá ti nic jiného, než svůj koncept zpracovat do hry - a když říkáš, že jsi trošku pokročilejší začátečník, tak se při tom i spoustu věcí naučíš. Já ti tedy můžu maximálně držet palce (fakt, budu!).

Možná zkus ještě trošku popřemýšlet, jestli bys do hry mohl ještě něco přidat navíc - něco, co by z ní udělalo krapet inovativnější kousek, než jen standardní tower defense.

Re: Návrh mojej hry

Napsal: listopad 23, 2013, 7:54 pm
od hrušák
díky za radu:)

Re: Návrh mojej hry

Napsal: listopad 23, 2013, 8:39 pm
od ereg
tyhle hry byvaji bud jednoduche nebo tezke :)

kazdopadne bych doporucil zvazit moznost hry pro dva hrace na jednom pc
klidne jeden mys a druhy keyboard, hned mas neco unikatnejsiho a moznosti prace na rok :)

Re: Návrh mojej hry

Napsal: listopad 23, 2013, 8:40 pm
od hrušák
čo raz viac a viac lepších rád:) díky

Re: Návrh mojej hry

Napsal: listopad 24, 2013, 5:27 am
od ereg
Oo jeee je, rad by by se nasla hromada :)

1, jen jak tak koukam na tu reku, mohla byt dost siroka, podle toho jake moznosti bude mit hrac

2, kdyz jsem psal o multiplayeru na jednom pc, rikal jsem si jaka by byla dobra krome kooperace forma duelu.

3, krome monster v rece plavou cenne itemy(suroviny, poklady v bednach apod)
a hraci krome raketometu mohou stavet veze se sitemi, minipristavy
-minipristavy: vypoustely by automatické lodky, ktere je treba bud branit nebo samy umi bojovat podle vloby.
po spusteni by krizovaly reku proti proudu az do sveho zniceni.
nebo taky do navratu s nakladem do lod, pristavu a hracovy obranne stavby by musely ubranit i je)
- letiste: mohly by utocit i na protejsi breh. podle nastaveneho rezimu, ktery by hrac prepinal.

jenze to uz zacina zavanet strategii :)
osobne na tower defense nakonec mi vadi pocet moznosti ovlivneni vysledku boje. kdyz dojdou prachy jsem v haji ;)

4,proto dobre zakomponovane aspon zakladni stavby ktere se neplati, ale jsou jednou za cas uvolneny k stavbe by hodne bodly.

5, vyhrat by mel hrac kteryzvoli stavby(pripadne jejich rezimy) nez si lepe udela rozpocet :)
kdyz uz se naucim v ktere minute/sekunde co mam postavit, je pro mne zabava davno v haji.
ale pokud tu pujde o svizny system kamen-nuzky-papir navic s moznosti proti jinemu hraci, je to zabava na dlouhe vecery.

6, nakonec nejtezsi, multiplayer po siti :)

7, dobre si naplanovat co udelas a co ne uz na zacatku a snazit se toho drzet, aby hra nakonec nesla k ledu kvuli prilisne komplikovanosti.

Re: Návrh mojej hry

Napsal: listopad 24, 2013, 9:25 am
od hrušák
ereg: skvelé nápady, budem nad tým rozmýšlať..
díky :)

Re: Návrh mojej hry

Napsal: prosinec 12, 2013, 1:13 am
od misanek
Nebál bych se ani experimentovat s příběhem. Ten je sice u tower defence her druhořadý, ale i tak by neměl být opomínán. Nabízí se tu konflikt dvou ras proti sobě. Každá rasa má speciální jednotky. První (hráč) má statické jednotky (zbraně) + by se mohly dát zakomponovat např. opraváři, které by hráč mohl v omezené míře posílat na opravu poškozených statických jednotek. Druhá rasa by měla jednotky pohyblivé, které by procházely a nechaly se ničit.

S tím tu trochu vyvstává problém, proč by se měly nechávat jen ničit a samy nepoužít žádnou strategii. Takže další prostor pro nějakou další úvahu (rozhodně bych to však ale nestavěl na klišé "jsou dementi, chodí jak prasata na porážku").¨

Rozhodně bych se v celkové atmosféře nesnažil hrát na vážnou notu. Naopak bych to pobral s co největší nadsázkou. Jedna strana by mohly být myši, druhá strana třeba žáby a budou se prát o to, kdo ovládne zahradu (a při nějakých příběhových slepých uličkách použiješ lidský faktor jako deus ex machina).

Nápadů by bylo více, netuším, jak moc velký projekt tohle má být, moc jsi toho o tom neřekl a spíše necháváš nás, ať ti ho dotváříme. Pokud bys měl zájem, napiš PM.