Fate of Hero [2D medieval / RPG]

Chystáte jakožto vývojář nebo vývojářský tým nějaký projekt?
Odpovědět
Uživatelský avatar
kedarcaja
Příspěvky: 11
Registrován: prosinec 28, 2015, 10:25 am
Facebook: http://facebook.com/

Fate of Hero [2D medieval / RPG]

Příspěvek od kedarcaja » červenec 4, 2016, 6:34 pm

Obrázek


Co je to vlastně za hru?

Fate of Hero je akční, dobrodružná RPG pohádka. Celá hra je vlastně jen legenda, kterou
dědeček čte dětem před spaním. Samotný příběh je založen na skutečné
události, ale my jsme ho převedli do našeho fantasy světa a přidaly tomu ten nádech
pohádky. v samotné hře se vcítíte do role malého chlapce, který se snaží najít lék pro svoji nemocnou maminku.
Co vám můžeme slíbit již v tuto dobu je velké množství vedlejších misí které vám
přidají nový pohled na celkový příběh +připravujeme i řadu miniher které hru ještě
více obzvláštní a věřte nebo ne ale vyřešit některou z hádanek vás donutí zůstat v dané lokaci ještě chvilku aby jste hádanku
vyřešily přeci jen nové brnění se mi bude přeci hodit obzvlášť když v další lokaci na mě bude čeká další
nebezpečí a jako třešnička budou monstra, zvířata a všelijaké potvory, které byste v podzemních jeskyních nečekali ani v tom
nejděsivějším snu. Po zapnutí hry se vaším cílem stává jediné projít tajemný komplex a nalézt vše potřebné k získání
všech surovin na tvorbu lektvaru
Celá hra je napsána pomocí programovacího jazyka game maker language (GML) a za pomoci
programu Game Maker který se nám zdál pro tvoru této hry jako ideální řešení

Obrázek

příběh

Příběh se odehrává v krutém středověku, kde se mocný čaroděj dychtící po věčném
životu rozhodl vytvořit elixír nesmrtelnosti, tedy laicky řečeno elixír, který by bránil
jakékoliv nemoci zabít člověka.
Vytvořit takový elixír není jen tak, proto pročetl veškeré magické knihy, co ve své
knihovničce měl. Nejprve kouzelník stvořil několik bytostí, které mu měli posloužit
k obstarání surovin, ať už se jednalo o chlup, krev, moč nebo část orgánu.
S pomocí všech těchto přísad se mu povedlo elixír namíchat. Při přípravě si
uvědomil, že bytosti byly natolik cenné, aby je měl kouzelník vystavené na
odiv veřejnosti, proto vytvořil podzemní komplex, ve kterém stvoření uvěznil
a aby měl jistotu, že je nikdo neosvobodí, stvořil stovky dalších monster ve
funkci hlídačů. Kouzelník byl už velice starý, po dokončení svého díla se mu
ze samé radosti zastavilo srdce a kouzelníka ranila mrtvice. Kouzelník umřel i
s tajemstvím lektvaru ukrytém kdesi v podzemí.
O pár let později v nedaleké vesnici žil mladý chlapec, jehož otec skonal v
boji s krvelačnými skřítky a matku, stejně jako většinu osamělých, chudých žen ve
vsi, sužuje táhlá a smrtelná nemoc. Mladý Leonard jednoho dne na tržnici slyšel legendu o bájném
lektvaru, který léčí všechny nemoci a bez váhání se vydal na cestu, ale neví, kde má začít. Jakmile však
přijede k hranicím temného lesa, zem se otřese a on se propadne do země.

myšlenka

Toto je základní zápletka hry, nyní je hráč uvězněn hluboko v jeskyni na pospas monster, pro
orientaci první místnosti jsme se inspirovali Binding of Isaac, jinými slovy kombinace izotermickéh o
pohledu a placky, tento systém je použit v prvním patře jako jakési uvedení do děje a seznámení
s herní mechanikou. Po jeho dokončení na vás čeká otevřený svět dále připravuje různé mini hry a
různé bonusové lokace, které hráče donutí jít a získat svou odměnu.
Hned na zpočátku nám bylo jasné, že grafikou ač mě se zdá nádherná se s profíkama nemůžeme
srovnávat, a to samé platí i o kódu, proto jsme hned z prvu vsadili na příběh, ten se snažíme udělat na
princip
vtipné pohádky, ve které si své najde i dospě lá osoba. Taky proto napsat krátkou část příběhu
doprovází spousta práce a s tímto nám, naštěstí, pomáhá český tým Fénix pro Dabing, který nám
pomáhá, aby příběh měl co nabídnout. Samozřejmě se
snažíme být co nejvíce originální, a tak jsme si příběh sami vymysleli, totéž i s dialogy. Na Dabingu je
ještě jedna velká zvláštnost a to jelikož jsem československé studio tak i náš dabing bude
z československý

Tým

Co se týče našeho týmu, naleznete tam mě, jakož to člověka, který se stará o vše co je potřeba, dále
hlavní grafička která je zároveň i spoluautorka. Dále je zde osoba, která se spolu se mnou stará o
velkou řadu věci kolem projektu hlavně co se týká prezentace a propagaci projektu. Jak už jsem psal
tak příběh je u nás to hlavní staráme se o něj všichni, ale velkou zásluhu na tom mají 2 slečny jedna
píše kostru a nápady a druhá zabalí do elegantního balíčku, který tvoří finální verzi.
KedarSoft Studio je nezávislé studio založené v roce 2010 , které se specializuje na tvorbu her zatím v
Game Maker Studiu. Tým je složen z velmi kreativních lidí, kteří jsou připraveni na jakoukoli šílenost
do které by jsme se chtěli pustit. Jsem parta složená z šílený a kreativních lidi rozprostírající se po
celém Československu. Našemu studiu je v současné době připisováno jen hrstka malých projektů
pro různé malé firmy. Studio v podobě, které se zde prezentujeme, vznikalo a tvořilo řadu let a do
současné podoby se dostalo až začátkem roku 2015.

Obrázek

Máte pochybnosti o našem projektu

-Naší motivací je náš sen nikoliv peníze
- Na naší scéně není až tolik titulů a proč ten počet o jednu nenavýšit
- V našem projektu naleznete i slavná jména, která znáte z internetu
- Hra s plně československým dabingem
- Jsme otevření komunitě, takže se na vývoji hry můžete podílet i vy

Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host