Don't Stop

Chystáte jakožto vývojář nebo vývojářský tým nějaký projekt?
Odpovědět
Uživatelský avatar
kost
Příspěvky: 265
Registrován: srpen 5, 2011, 10:48 pm

Don't Stop

Příspěvek od kost » duben 19, 2015, 12:08 pm

Obrázek
Zdravím všechny Chytráky, chtěl bych Vám představit hru, na které již nějakou dobu pracuji. Nese název Don't Stop!
V této hře se neujímáte žádné speciální postavičky, hrajete za prostou modrou kuličku. S kuličkou se můžete pouze pohybovat. Vaším cílem je projít popořadě všechny checkpointy a dojít do konce levelu. Má to ale jeden háček! Jakmile se jednou začnete pohybovat, už nesmíte zastavit, dokud nedorazíte na poslední checkpoint! Pokud zastavíte, odečítají se Vám body a vracíte se na začátek levelu. Odečet bodů probíhá také v případě, když neprojdete checkpointy ve správné pořadí (jsou očíslované). Za každé správné proběhnutí checkpointem, získáváte 10 bodů.

Když hru spustíte, máte v menu tři položky - nová hra, nastavení a konec hry. Na sekci nastavení se zatím pracuje, a tak ještě není přístupná. Co dělají ostatní dvě je, myslím, jasné. Po každém levelu se dostáváte do obchodu, kde si můžete koupit vylepšení. Momentálně je v obchodě možnost zakoupení pouze SpeedUpu, který stojí 500 SM (stop money) - herní měna. SpeedUp Vám na dobu 5 sekund zvýší rychlost pohybu. Pokud se divíte, že nemáte žádné peníze, i když jste neudělali jedinou chybu, zajděte do směnárny! Tam si můžete proměnit získané body na SM a hurá do obchodu!

Bohužel nejsem grafik, a proto se grafika nese v jednoduchém stylu. Nepouštěl jsem se do žádných velkých kreseb, ale myslím si, že grafika úplně neurazí.
Download:
Zde si můžete hru stáhnout. Je to pouze ukázka, kde se nachází menu, obchod, směnárna, SpeedUp a 4 levely. Hru si zkuste a pokud byste našli něco, co by se dalo zlepšit, určitě mi dejte vědět!

STÁHNOUT

Ovládání:
Kurzorové šipky - pohyb
Escape - ingame pause menu
Klávesa "S" - použití SpeedUpu
Naposledy upravil(a) kost dne duben 19, 2015, 11:02 pm, celkem upraveno 1 x.

antiku
Příspěvky: 249
Registrován: srpen 6, 2011, 11:18 am

Re: Don't Stop

Příspěvek od antiku » duben 19, 2015, 1:56 pm

Nefungují ti obrázky, jinak se dá zastavit tím, že zmáčknu 2 šipky najednou a prostě stojím. Grafika neurazí, ale chtělo by to vylepšit :) Občas těžký, hlavně kvůli tomu že je to na šipkách, taky se dá zastavit o zeď, těším se až tam budou další hádanky (např. zapamatovat si kde jaké číslo je) a různé pasti a nebo nepřátelé.

Likandro
Sympaťák fóra
Příspěvky: 162
Registrován: srpen 20, 2011, 11:52 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Don't Stop

Příspěvek od Likandro » duben 19, 2015, 4:08 pm

Nápad a potenciál se mi hodně líbí. Dovedl bych si v tom představit jednu svou starší grafiku: místo koule nějaké kulatě stylisované zvířátko atp.

Každopádně k hratelnosti: doporučuji nastavit mírnou setrvačnost, aby to hráče nezablokovalo prostě jenom proto, že při přehmatu pustil klávesu moc brzy (Klikám ze šipky doleva na šipku nahoru, pustím šipku doleva a je to v tahu, jakkoliv šlo jen o desetinku vteřiny). Stává se mi to hodně často. Další možnost, která by tomu také prospěla je ovládání na gamepadu.

Trochu problematické mi přijde řešení score > herní měna, protože chci nahrát co nejlepší score a nechci si ho pak utrácet za herní měnu. Asi bych volil nějaké standardnější řešení, kdy se score na konci každého kola nějakým způsobem přepočte na herní měnu.

Jsem každopádně zvědavý, kam se to posune. :-)
Přílohy
mockupb.jpg

Uživatelský avatar
kost
Příspěvky: 265
Registrován: srpen 5, 2011, 10:48 pm

Re: Don't Stop

Příspěvek od kost » duben 21, 2015, 7:41 pm

Děkuji moc oběma za komentáře. Screeny jsem opravil, takže teď už by fungovat měly. Všechny vaše poznámky a poznatky jsem si zaznamenal a určitě se to pokusím vylepšit. Ještě jednou děkuji.

A Likandro: Ta grafika se mi moc líbí a taky bych si ji tam uměl představit. Já v tomto oboru mám bohužel rezervy.

Likandro
Sympaťák fóra
Příspěvky: 162
Registrován: srpen 20, 2011, 11:52 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Don't Stop

Příspěvek od Likandro » duben 22, 2015, 11:31 am

Tak až hru doděláš, zkus se ozvat (ideálně i s nějakým seznamem prvků, které ve hře jsou a se hrou k vyzkoušení) a třeba se na nějaké jednoduché grafice domluvíme (ačkoliv opravdu nic neslibuji: hra se mi ve výsledku nemusí líbit nebo nemusím mít v dané době čas atp.). Mimochodem, zvaž, jestli by hře neslušelo nějaké mírně větší širokoúhlé rozlišení (přeci jen je to dnes asi nejrozšířenější formát obrazu). Není asi třeba šplhat se do 1920x1080, ale 1280x720 by asi zvážit šlo.

Mimochodem ve třetím levelu, jak tam je nový prvek s výstřely, doporučuji po zadání čísla opět vyžadovat stisk klávesy, aby hráč začal. Celkově bych také doporučil dané kolo zkrátit, protože v zásadě jen uvádí nový prvek a samotné přejíždění sem a tam není zas tak zajímavé.
Přílohy
rozliseni.jpg

Uživatelský avatar
kost
Příspěvky: 265
Registrován: srpen 5, 2011, 10:48 pm

Re: Don't Stop

Příspěvek od kost » duben 22, 2015, 8:37 pm

Super, děkuji moc. Až hru dodělám do stavu, kdy s ní budu naprosto spokojený, tak bych se zkusil ozvat. Jsem ti vděčný za tuhle nabídku.

K poznámkám. S tím rozlišením to určitě v plánu mám. Tohle je spíš jen takové testovací. Mám to v TO-DO listu jako jednu z prvních položek, brzy se na to vrhnu. Co se týče toho levelu s čísly, po zadání jsem tam dal asi 2 sekundy pauzu, aby na hráče hned nebaflo, že se nehýbe. Ale asi máš pravdu, že by bylo lepší to ošéfit stiskem klávesy, bude to přehlednější. A záživnost levelů se pokusím zvýšit.

Děkuju ti moc za cenný feedback. :)

Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Re: Don't Stop

Příspěvek od Dxnxex » září 5, 2015, 11:02 pm

Well, nápad se mě také libí, ale má to hodně chyb. :roll:

Zastavení neznamená zastavení, protože jdu proti zdi a nehýbu se, ale stále se přitom hýbu.
Dej tam hudbu, sice je to hezké že tam máš výstřely, ale někdo jako já, kdo se lekne všeho a málem se pokakal, když má na sobě sluchátka a z ničeho nic bum bum bum. :kladivo:
Herní měna me přijde úplně zbytečná.
Nastavení čeho ??

Jinak celkem slušný nápad, ale chtělo by to něčím oživit (pasti na které nemůžeš šlápnout (pohyblivé i nepohyblivé)
Teď nevím jestli po těch výstřelech byl konec hry, dále jsem nedošel, takže se omlouvám jestli to co jsem napsal je ve hře zakomponováno :)

EDIT: Ještě jsem zapomněl čas. 0:0.13 se neodděluje čas :) (pokud to tedy čas je)
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti