
Hra si bere základní princip z minulých dílů, je rozdělena na levely, ve kterých je cílem spojit 2 úlomky kamene. Každý level má 2 světy, mezi kterými lze přepínat. Obvykle je každý úlomek v jiném světě, lze je ale přemísťovat pomocí teleportů.

Herní svět obsahuje 5 odlišných prostředí zpracovaných vektorovou grafikou, kromě toho se můžete těšit na zajímavé efekty, osvětlení a prostorové paralax pozadí. Oproti minulému dílu nabídne hra lepší optimalizaci (včetně nastavení detailů).

Příběh začíná v přítomnosti. Od záchrany kamene uplynulo přibližně 5000 let. Příběh o kamenu života, který dává celé planetě život, je dnes známý už jen jako legenda, kterou málokdo zná. Najednou se ale objeví záhadný úlomek se zvláštní sílou. První, kdo si jej spojí s dávným mocným kamenem života, je doktor Ern pracující v psychiatrické léčebně. Když poté objeví záhadné kresby od svého pacienta Tada (hlavní postavy), připomínající magický kámen, začne věřit v jeho existenci a je rozhodnutý udělat cokoliv, aby jej získal. Vězní proto Tada a snaží se od něj zjistit místo, kde se kámen ukrývá.
Zanedlouho se kámen opravdu najde. Doktor neztrácí čas a osobně se vydává kámen najít. To se mu povede, ale při špatné manipulaci je kámen už potřetí zničen spolu s životem na planetě.
Zároveň dojde i k sloučení časů a tak se opět objeví známý Statik z legendy, který kámen zničil před tisíciletími. Kromě něj ale proměnu světa přežil i Tad a jeho kamarád Green, kteří se teď musí naučit čelit temnotě, aby mohli kámen poskládat zpět, zachránit svět a najít na vše odpovědi.

- 45 příběhových levelů v 5 odlišných prostředích
- zajímavý příběh včetně získatelných filmových bonusů
- mapa světa - přináší znovuhratelnost levelů a přehled postupu hry a získaných předmětů
- spousta speciálních a skrytých levelů
- nové schopnosti pro obě postavy
- volitelné výzvy a achievementy propojené se serverem Gamejolt.com
- Easter eggy a odkazy na předchozí díly
- podpora gamepadu
- Kvalitní soundtrack


Příprava betaverze (90%)
Odhadované datum vydání: 23.9.2014

Game Design: Satik64
Pomoc s game designem: GreenMan, Honzas4400, kyller, chylex
Level Design: Satik64, Petr Bezoušek, Honzas4400, kyller
Grafika: Satik64, GreenMan
Programová pomoc: chylex
Dialogy: GreenMan, Satik64
Web a webové služby:GreenMan
Hudba:Tomáš Oliva
Externí betatest: kyller, james, Enzi, hráč
Skripty:
Facewound cabel (ipq)
Paralax pozadí (ipq)
Underwater effect, Simple Blur Effect (shm31)
Rozšíření a knihovny
ExtremePhysics (Maarten Baert)
Super Sound System (tsg1zzn)
GameJolt GM API (thatbrod)
Ini File Management (Revel)
Další zdroje
Particle Designer (Alert Games)
cgtextures.com
Font Visitor (Brian Kent)
Budu moc rád za jakékoliv reakce nebo návrhy, zároveň chci moc poděkovat všem, kteří se na hru těší.