Heavenly Rage v2

Chystáte jakožto vývojář nebo vývojářský tým nějaký projekt?
Post Reply
User avatar
Shiro
Svoz odpadu
Posts: 20
Joined: January 24, 2012, 2:53 pm
Facebook: http://facebook.com/

Heavenly Rage v2

Post by Shiro »

Update 20.10.2013:
Nový web: http://www.heavenlyrage.petrvnenk.com
Patchnutá BETA verze ke stažení: http://www.heavenlyrage.petrvnenk.com/download

Tak, po delší odmlce jsem se na hře malinko zapracoval, protože jsem měl zrovna chvíli volného času a chuť tvořit. Především mě napadlo, že je hra ideální pro port na mobilní zařízení a vzhledm k vývoji jakým si prochází GM:S to zřejmě někdy v budoucnu portnout a vydat jako mobilní hru zkusím :) Každopádně teď je spíše třeba hru vyladit, tak dávám k dispozici alespoň betaverzi a rád bych slyšel vaše názory. Oproti původní verzi moc technických změn neobsahuje, ale hratelnost by měla být o dost lehčí - méně frustrující, to byla taky její největší slabina.


Původní zpráva:
Ahoj, rozhodl jsem se znovu "otevřít" projekt Heavenly Rage, hru, kterou jsem původně dělal pro jednu soutěž YoYoGames. Sice vyšla, ale snesla se na ni kritika za obtížnost a měla dost bugů, nebyl zkrátka čas na testování. Nicméně základ hry mi nepřipadá vůbec špatný a baví mě ji programovat, tak jsem se rozhodl ji tímhle způsobem trochu víc vnést do povědomí a hru předělat na novou verzi bez chyb a nedodělků té předešlé.

Navíc, pokud se YoYoGames povede Game Maker Studio, myslím, že to bude skvělý adept na konverzi na mobilní verzi, kterou už bych ale asi zkusil vydat jako placenou za pár korun :)

Věci, které jsem zatím přidal/upravil/opravil:

Gameplay
  • - Rapidně snížena původní přehnaná obtížnost (větší kadence hráčovy zbraně a silnější štíty lodě)
  • - Pohyb 8mi směry místo původních 4
Grafika
  • - Vylepšené particle efekty
  • - Vylepšené osvětlení
Co plánuji přidat/upravit/opravit:
  • - Více lodí, zbraní a systém upgradů, obchod se zbraněmi a podobně
  • - Předělaný interface do modernějšího a více user-friendly hávu
  • - Sbírání bonusů přímo ve hře (typu dočasná větší rychlost, bomby a podobně)
  • - Nová hudba - i když hudba sklidila spíše pochvalu, byla dohromady od tří lidí a já bych chtěl sehnat jednoho člověka, který by vytvořil celý soundtrack a podělil bych se s ním o nebeskou slávu a o zisk, pokud nějaký bude
  • - (možná) Nová grafika/art - Nejsem příliš spokojen se současným stylem především některých "lodiček", splácával jsem to všechno sám a dost narychlo, na tu bych nejspíš také potřeboval někoho talentovanějšího
  • - Online statistiky
  • - (možná) Ovládání myší - Na mobily to bude muset tak i tak být řešeno jinak, než současné přes klávesy
  • - Otočit hru o 90° :D (vzhledem k tomu, že už nejsem vázán podmínkama soutěže, pro kterou hra vznikla)
Nakonec pár screenů:

Porovnání grafiky (moc víc toho ukázat nemůžu)

Původní verze

Image

Nová verze

Image

Image

Image


Budu velmi rád, když mi řeknete vše, co se vám na mé hře, nápadu a plánech nelíbí :D
Last edited by Shiro on October 21, 2013, 1:38 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Raiper34
Posts: 291
Joined: August 7, 2011, 6:45 pm
Facebook: http://facebook.com/Raiper341
Contact:

Re: Heavenly Rage v2

Post by Raiper34 »

Vypada to super, už dávnejšie sa chystám urobiť recenziu pre CShry.cz :)
Image
User avatar
Shiro
Svoz odpadu
Posts: 20
Joined: January 24, 2012, 2:53 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Heavenly Rage v2

Post by Shiro »

Díky, to moc rád slyším :)
Jen nevím, jestli by teda nebylo lepší to vzhledem k okolnostem změnit na preview než recenzi, ale to už je na vás
User avatar
xejy
Posts: 24
Joined: August 7, 2011, 12:47 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Heavenly Rage v2

Post by xejy »

Původní verze se mi moc líbila ;) těším se na Upgrade hry.
User avatar
Shiro
Svoz odpadu
Posts: 20
Joined: January 24, 2012, 2:53 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Heavenly Rage v2

Post by Shiro »

Update, viz první příspěvek.
ereg
Posts: 500
Joined: February 18, 2012, 11:30 am
Facebook: http://facebook.com/

Re: Heavenly Rage v2

Post by ereg »

na betu moc pekne :)

1, snad bych jeste opravil vyletavani tve rakety mimo obrazovku.
2, lode by mozna mohly vypadat dobre v 3D
3, pro pc by to chtelo vetsi rozliseni
4, smer letu se mi libil, pripomnel mi mou oblibenou hru R-type 8-)
(zkus kouknout pro inspiraci)
5, zlepsi planety, jsou zatim jednotvarne.
5, nebylo by spatne pridat hru pro dva hrace na jednom pc

drzim palce.
Pokud se vám něco na fóru nelíbí, zkuste si přečíst třeba Wikietiketu a svou kritiku pišete podle ní.
User avatar
Satik64
Posts: 324
Joined: August 5, 2011, 10:47 pm
Facebook: http://facebook.com/
Contact:

Re: Heavenly Rage v2

Post by Satik64 »

Zpracování je nádherné, ty mraky, co se snaží o iluzi prostoru, jsou působivé :D Líbil se mně i efekt rozpadu zničených nepřátel, počítám, že je to řešené přes skript.
U samotného hraní mně ze začátku vadilo, že je střelba automatická a nemůžu ji ovládat sám. Zatím jsem dohrál 2 planety, ale určitě bych přidal speciálnější nepřátele, například když si vzpomenu na podobné hry, mohly by tam být děla po okrajích, které střílejí před sebe. Škoda je i boss levelů, protože hráče moc nenutí k pohybu, spíš bych je udělal tak, aby musel mířit na některé části lodi, třeba doprostřed, jinak by loď nepoškozoval.

Možná bych přidal do té planetární mapy informace o obtížnosti planet a ubral bych na hlasitosti efektů, aby byly vyvážené spolu s hudbou, kterou během hry neslyším a je to škoda.

Ve výsledku se na hru pěkně dívá, ale nic mě nežene k dalšímu hraní. Ale když přidáš všechna ta vylepšení, o kterých píšeš, bude to určitě skvělá hra, těším se.

Ještě v prezentaci u nové verze se mně nezobrazují screeny.
Image
Image
Image
User avatar
Shiro
Svoz odpadu
Posts: 20
Joined: January 24, 2012, 2:53 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Heavenly Rage v2

Post by Shiro »

Satik64 wrote:Ještě v prezentaci u nové verze se mně nezobrazují screeny.
Jo, sorry, měl jsem tam odkaz na localhost místo na web, profesionální chyba :D

A díky oboum za feedback, snad se k tomu brzo dostanu :)
bildo
Posts: 147
Joined: August 6, 2011, 7:30 am

Re: Heavenly Rage v2

Post by bildo »

Tak jak to vypada , Wolvere ? Doufam, ze jsi to nezabalil.
Hra je to paradni !
Image
wilz
Posts: 9322
Joined: May 6, 2022, 8:52 am
Facebook: http://facebook.com/

Re: Heavenly Rage v2

Post by wilz »

wilz
Posts: 9322
Joined: May 6, 2022, 8:52 am
Facebook: http://facebook.com/

Re: Heavenly Rage v2

Post by wilz »

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Post Reply