Alone

Jste nováček a chcete prezentovat své první projekty a chcete vědět názor zkušenějších? Tato sekce je právě pro vás!
Odpovědět
Jarvik
Facebook: http://facebook.com/

Alone

Příspěvek od Jarvik » duben 15, 2016, 12:50 pm

Zdar
vytvořil jsem takovou adventuru a protože nejsem žádnej programátor tak jsem použil ten nejednoduší engine a to AGS.
Příběh: Rozdělil jsem ho na tři epizody první Epizoda je hotová a je na http://uloz.to/xrkyk2Q6/compiled-rar
bohužel nejsem žádnej scénarista takže dialogy trošku skřípou, sanžim se sehnat nějakýho scénaristu, který by tomu dal hlavu a patu.
Epizoda má 5. kapitol.
Grafika: Co se týká grafiky, nemám rád když prostředí adventur nabádá k pixelhauntingu a funkce označování aktivních ikon taky nepovažuju za
řešení, proto je grafika co možná nejpřehlednější, aby byly poznat aktivní předměty. Nejsem moc dobrej v kreslení hra se má odehrávat
během jednoho dne a to už byl pro mě docela dost těžkej úkol, snad bych časem sehnal nějakýho pořádnýho grafika. Típnul jsem pár obrázků
na ukázku.
Ovládání: Je přizpůsobeno na dotykové zařízení takže je kurzor dynamický a ovládá se všechno jedním tlačítkem, občas to blbne tak když se v
inventáři nedá sebrat nějaký předmět (stává se to hlavně po kombinaci s jiným) tak stačí jenom kliknout na ikonu křížku.
Hudba: Snažil jsem se vybírat co nejdepresivnější, časem bych chtěl přidat svoji.

A teď nějaký dotazy neznáte nějaký program nejlépe na výrobu adventur, které by se dali konvertovat na chytré telefony, něco jednoduchého a levného, přece jenom dát 16000 za licenci mi přijde moc.
Přílohy
spoj1.png
obraz11.jpg
obraz8.jpg
oa4.jpg
molo1.jpg
flasinetanim.png
fantom7.png

Goblin

Re: Alone

Příspěvek od Goblin » duben 15, 2016, 4:23 pm

"nejsem programátor"
"nejsem grafik"
"nejsem scénárista"

Tak už nás nenapínej. A řekni co sakra JSI! :D