Lovec diamantů

Jste nováček a chcete prezentovat své první projekty a chcete vědět názor zkušenějších? Tato sekce je právě pro vás!
Odpovědět
MATAking
Příspěvky: 27
Registrován: květen 27, 2015, 5:36 pm
Facebook: http://facebook.com/

Lovec diamantů

Příspěvek od MATAking » červen 7, 2015, 12:27 pm

Zdravim!
Představuji vám svou první hru. Je tvořena jednoduchou grafikou v Image Editoru. Veškerá grafika je má tvorba (kromě diamantů a pistole ty jsou z game makeru). Cílem je posbírat co nejvíce diamantů a doletět na Mars. Hra má celkem 4 levely, což znamená i 4 obtížnosti. Budu rád za každou kritiku.


Stahujte zde:
http://ulozto.cz/xQzF1oye/lovec-diamant ... pc-hra-exe
Přílohy
ukázka2.png
Ukázka hry
ukázka.png
Ukázka hry

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: Lovec diamantů

Příspěvek od Cpt.Luke » červen 8, 2015, 8:14 am

Ako píšeš, grafika je až moc jednoduchá, že sa na ňu ťažko pozerá... :)
Ale tú sa časom naučíš robiť lepšie ...
Čo sa týka hry, sám som prešiel len do 3 levelu (ďalej sa mi nechcelo :D ), má isté prvky logiky ale v celku pôsobí veľmi dobre, keďže sa jedná o tvoju prvú hru :)
Ešte by to chcela vychitať pár detailov, lepšiu grafiku a viac levelov a bude to hneď lepšie! :)
Teším sa na ďalšie tvoje hry.
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Goblin
Příspěvky: 136
Registrován: červenec 2, 2014, 2:42 pm

Re: Lovec diamantů

Příspěvek od Goblin » červen 8, 2015, 10:41 am

Osobně se mi nelíbí ty kolizní masky. Mám raději "měkčí" přístup. Přesné masky se hodí do stříleček ve volném prostoru. Tohle je spíš bludiště. Tam je to podle mě lepší řešit obdélníkovými maskami, o něco menšími, než je sprite. Pak se mohou některé části hráče překrývat s prostředím (a hrátky s hloubkou mohou vizuálně oživit i tu nejnejapnější grafiku). U těch plošin v první úrovni bych nastavil také obdélníkové masky místo přesných (liány by z ní mohly "čouhat", pokud tedy zasekávání o ně není klíčovou součástí designu (může být, jen je to hodně retro :) )).

Bylo by dobré, kdyby se nepřátelé vynořovali na druhé straně obrazovky dřív, než skokově zmizí, ale to je jen taková maličkost. Často se také stává, že se nově spawnovaní nepřátelé vynoří zničeho nic vedle mě a jako na potvoru se hýbou v kolizním kurzu. Možná by je to chtělo pro začátek na chvíli uspat, než se "rozjedou".
"Understanding is not required. Only obedience."

MATAking
Příspěvky: 27
Registrován: květen 27, 2015, 5:36 pm
Facebook: http://facebook.com/

Re: Lovec diamantů

Příspěvek od MATAking » červen 8, 2015, 4:51 pm

Chlapáci moc děkuju za připomínky. Beru v úvahu do mé další tvorby. :-)) Ovšem grafika asi nebude moje silná stránka. Neumím dělat v žádném lepším editoroj, ale pokusím se :-)

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Lovec diamantů

Příspěvek od D-Sheep » červen 8, 2015, 8:31 pm

Na první hru je to celkem slušný, obtížnost přiměřená. Přijde mi ale divný, že se příšerky odrážejí od té munice, jakoby to byla nějaká překážka... Nahrál jsem skóre 37 těsně před dokončením posledního levelu a pak jsem chcípnul. Díky za sdílení a přeju štěstí a chuť do dalšího vývoje!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti