V hlubinách - nová verze i nové hlasování

Jste nováček a chcete prezentovat své první projekty a chcete vědět názor zkušenějších? Tato sekce je právě pro vás!
Odpovědět

Kam nejdál jste se dostali?

do půlky prvního levelu
2
67%
k prvnímu bossovi
0
Žádná hlasování
k puzzlu s hřídly
0
Žádná hlasování
kamkoliv dál
0
Žádná hlasování
hotovo
1
33%
 
Celkem hlasů: 3

Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

V hlubinách - nová verze i nové hlasování

Příspěvek od Sidarou » červenec 5, 2014, 3:42 pm

Zdravím chytráky.
Nedávno jsem procházel své výtvory a narazil jsem na jednu HODNĚ starou hru. Popravdě je mi líto ji smazat, ale nejsem si jist, jestli stojí za dokončení. Ocením tedy Váš názor na toto dílo.

Co hra nabízí:
- Pekelnou obtížnost (dokonce jsem uvažoval o vydání zjednodušené verze, kdyby si s tím někdo neporadil)
- Originální hratelnost
- Absolutně nesmyslný příběh
- Pár puzzlů
- Hardcore bossy (zatím 2)
- 3 upgrady, nejedná se ale o RPG (problém obtížnosti je ten, že bez upgradů hru jen sotva dohrajete, jenže samotné upgrady není dvakrát lehké najít. Pokud tedy chcete radu, podívejte se na screenshoty)

Co by zahrnovalo dokončení hry:
- menu, vlastní ikonu, vlastní ukazatel načítání apod.
- hudbu (pokud něco seženu)
- další levely
- více upgradů
- epické zakončení
Co když postavička, kterou ovládáte, nechce být ovládána?
Tipy:
- Snažte se číst vše, co Vám protagonista řekne, i když se z velké části jedná o nadávky na Vaší osobu, dává i užitečné rady.
- Naučte se co nejvíce přiblížit k příšerám, i těm, co plivou kyselinu. Bez této dovednosti se budete jen těžko prodírat hrou.

screeny:
Spoiler: ukázat
screenshot1.png
screenshot2.png
screenshot3.png
(nápovědy):
[/b]
nápověda1.png
nápověda2.png
nápověda3.png
Poražením druhého bosse hra zatím končí. (mělo by vás to pak poslat do úrovně s 2. upgradem, nebo prostě někam, dál už ale nehrajte...)

____________________________________________________________________________________________________
Nejnovější verze
Většina změn oproti předchozím se vyskytuje ve funkčnosti systému. Nemusím snad vysvětlovat, že když oprášíte starší projekt, naleznete v něm mnoho postupů, které již dnes považujete za primitivní... Kompletně jsem tak převrtal ikonky na kódy, zjednodušil jsem některé operace apod.
Dále jsem nalezl (snad) konečné řešení problému s texty. Vlastně jsem jen zviditelnil oblast, kterou musí hráč projít, aby se zobrazil text, bude tak ale mnohem snazší mu věnovat pozornost. Aspoň doufám. (skrýt/ukázat text - mezerník)
V tomto bodě již hra funguje, jak má, nadále se tak už budu věnovat dalším levelům.
VZHLEDEM K PROVEDENÝM ZMĚNÁM NEDOPORUČUJI VYUŽÍVAT CHECKPOINTY STARŠÍCH VERZÍ.

Dodatky:
- Rád bych vyhověl stížnosti na příliš velké množství příšer v prvním levelu, bohužel jsou kradení energie a střelba jedněmi ze základních herních mechanik, potřebuji tedy mít jistotu, že hráč bude dále postupovat dostatečně schopný je využívat
- popravdě moc nevím, jak to budu řešit s hudbou, ke hře by mi asi sedla Technologic od Daft punku (na niž nemám autorská práva...), ještě uvidím, jestli se něco vhodného sežene
- dost možná před vydáním oficiální verze vypustím už hotovou hru s tím, že kdo ji první porazí (což bude skutečná výzva) se potom objeví v credits oficiální verze jako první pokořitel vůbec
- jméno hry... no něco už vymyslím
- umístění checkpointů se možná ještě za procesu výroby změní
- opět pro funkční checkpointy nezapomeňte odrarovat

DOWNLOAD:
V hlubinách.rar
jen pro nejtvrdší hráče
(2.1 MiB) Staženo 72 x
Naposledy upravil(a) Sidarou dne srpen 5, 2014, 8:09 pm, celkem upraveno 4 x.
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Uživatelský avatar
Satik64
Příspěvky: 324
Registrován: srpen 5, 2011, 10:47 pm
Facebook: http://facebook.com/
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračovat?

Příspěvek od Satik64 » červenec 7, 2014, 10:27 am

Ta obtížnost je opravdu moc. Nepřemýšlel jsi aspoň o přidání checkpointů? Chtěl jsem hrát dál, ale ten level 1 jsem prostě nedal :D Ty potvory se pohybují příliš rychle, vůbec se mi nedaří předvídat správný pohyb, spíš je to o náhodě. Nevadí mně vysoká obtížnost (celkem :D ), ale musí tam být nějaká možnost, jak včas zareagovat a udělat to, tady mně to přišlo spíš o náhodě. Možná, kdybych nemusel hrát celý level znovu.

Zároveň je škoda, že jsem neměl čas na přečtení textu u příšer, měly by se objevovat na místech, kde můžou vyžadovat plnou hráčovu pozornost.

Určitě to stojí za dokončení, líbí se mně nápad i grafika. Rád bych si hru zahrál i dál :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek

antiku
Příspěvky: 249
Registrován: srpen 6, 2011, 11:18 am

Re: Pokračovat?

Příspěvek od antiku » červenec 7, 2014, 12:22 pm

Celkem hardcore, ta hra je ale super. Pokračuj :) Ten text by taky tam mohl chvíli dýl zůstat občas.

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračovat?

Příspěvek od Cpt.Luke » červenec 7, 2014, 12:41 pm

Dostal som sa ku Bossovi... Ďalej už nie :D
Veď to nieje možné ho poraziť! :D
Strašne HardCore hra... dokonči to! ;)
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Uživatelský avatar
xan1995
Příspěvky: 27
Registrován: listopad 19, 2011, 11:28 am

Re: Pokračovat?

Příspěvek od xan1995 » červenec 7, 2014, 4:12 pm

Je to tak hardcore až to mnohé odradí - checkpointy by to mohly vyřešit. Ještě zkus něco vymyslet s tím textem. Bojovat s monstry a ještě u toho číst text nestíhám :D
Jinak velice dobrá práce. Určitě hru dokonči!

Sidarou
Příspěvky: 145
Registrován: srpen 30, 2011, 5:24 pm

Re: Pokračovat?

Příspěvek od Sidarou » srpen 5, 2014, 7:44 pm

Nebudete tomu věřit, ale při testování jsem hru již mnohokrát dokončil... :D :D
Checkpointy - jsou ve hře, jen ne hned v prvním levelu. (dokonce je můžete načíst po vypnutí hry)
Příšery - asi si toho už většina lidí všimla - wrapují se nahorů, když spadnou do díry.
pohyb.png
pohyb.png (2.24 KiB) Zobrazeno 1744 x
Problému s textem si jsem vědom a už jsem si na tom nějakou dobu lámal hlavu, jak to umístit, nejspíš hru u každé hlášky pauznu, dokud hráč něco nestiskne. Zatím platí trik se zastavit na místě, když uslyšíte vysílačku...

Jinak jsem rád za pozitivní ohlas, nejspíše se tak k projektu vrátím :D


Naposledy oživil Sidarou v srpen 5, 2014, 7:44 pm
Je vědecky prokázáno, že alespoň v 8% komentářů skutečně vím, o čem mluvím!!!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů