BalVoid 1.2 #Coming

Jste nováček a chcete prezentovat své první projekty a chcete vědět názor zkušenějších? Tato sekce je právě pro vás!
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

BalVoid 1.2 #Coming

Příspěvek od Cpt.Luke » duben 30, 2014, 12:12 am

Zdravím všetkých na fóre. Chcel by som vám predstaviť moju novú hru...
BalVoid!


O hre?
- hra typu arkanoid => v hre ovládate plošinku s ktorou hýbete do strán a odrážate loptičku.
- vašou úlohou je zničiť všetky bloky a získať najvyššie skóre

Čo hra obsahuje?
- 12 levelov (4x pre každé prostredie)
- 3 prostredia (Voda, Zem, Vzduch)
- 2 obtiažnosti ( Easy / Hard)
- dlhšiu hernú dobu
- vlastnú grafiku
- hudbu z portálu http://www.NewGrounds.com

#Update 1.1
* upravená fyzika loptičky
* upravená grafika
* pridané nastavenie
* vylepšené ovládanie
* upravená obtiažnosť
* pridaný bonus (BigBoard)
* opravené bugy

Screeny z hry?
Spoiler: ukázat
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Stiahnuť v 1.1!
http://ulozto.cz/x3e4BwDH/balvoid1-1-rar

Anglická verzia na GameJolt a YoYoGames! :)
http://gamejolt.com/games/arcade/balvoid/29002/
http://sandbox.yoyogames.com/games/228169-balvoid

Ďakujem všetkým! :)
Prajem príjemnú zábavu.
Naposledy upravil(a) Cpt.Luke dne září 23, 2014, 1:13 pm, celkem upraveno 4 x.
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid

Příspěvek od D-Sheep » květen 29, 2014, 4:41 pm

Tak jsem to tak nějak vyzkoušel a začal si trhat vlasy z hlavy. Promiň mi ty zápory, ale ty vývojář potřebuje nejvíc.
- Precizní kolize? Supr věc, jak posílit chaos o 1000% a znemožnit jakýkoliv pokus o předvídání cesty.
- Odrážení od kraje jinde než na kraji? Stejná situace.
- Nízký framerate? S tím je pocitově hratelná šířka plošinky asi tak 10px.
- Zpoždění při odražení? Pocitově ještě nižší framerate.
- Zvuky a hudba bez možnosti vypnutí? Prosím, už nikdy.
- Žádná možnost ovládat směr odrazu od pálky? Po odražení přímo nahoru (90°) můžeš hru už jen akorát vypnout.
- Signalizace životů cihel přes průhlednost? Pomalu ani nevidím, kolik jich ještě zbývá.
- Půl roku práce? Proboha, co jsi dělal?

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid

Příspěvek od Cpt.Luke » květen 29, 2014, 9:29 pm

Ono ... ja som si týc chýb vedomý... ale chystá sa update, ktorý však neviem kedy výjde, pretože nemám moc voľného času. (Rodinné problémy :/)
Ďakujem za tvoj názor. Pre mňa je najlepšia kritika ... aspoň viem čo upraviť. :)
Chystaný Update zmení toho viac, uvidíte :)
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

sheppard
Příspěvky: 335
Registrován: srpen 13, 2011, 5:14 pm

Re: BalVoid

Příspěvek od sheppard » červen 7, 2014, 10:25 am

Update? Sakra vždyť je to minihra! Není to velký projekt, který dostane opravný patch, protože prostě nestihneš vychytat všechny chyby.

Jestli si jsi chyb vědom, oprav je a až potom to vydej. Zajímalo by mě, kdy vývojáři přestanou každou blbost označovat nesmyslnými verzemi.

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: BalVoid

Příspěvek od Loric » červen 11, 2014, 3:38 am

To je blb ten nade mnou :roll:

sheppard
Příspěvky: 335
Registrován: srpen 13, 2011, 5:14 pm

Re: BalVoid

Příspěvek od sheppard » červen 11, 2014, 6:27 am

Loric: Důvod? Opravdu mi přijde debilní, když tady někdo postne nějakou kravinu a označí to verzí 0.267892596x. Ty projekty fakt nejsou tak velké, aby zde muselo být tak stupidní číslování, fakt stačí udělat beta test pro všechny, kde můžou vychytat chyby a hru vydat. Ale ne to dělat u malinké hry! Hlavně že mají všichni alfa verze, ale ve výsledku ty hry stojí za hovno.

Uživatelský avatar
Satik64
Příspěvky: 324
Registrován: srpen 5, 2011, 10:47 pm
Facebook: http://facebook.com/
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid

Příspěvek od Satik64 » červen 11, 2014, 8:50 am

Za hovno stojí možná tvůj negativní příspěvek. Hru jsem sice nehrál, ale autor se snaží očividně zlepšovat a má i slušnou prezentaci. Verzi si může každý označit, jak chce, navíc píše, že nad hrou strávil víc času a nezáleží o jak "velký" projekt jde.

Navíc je jeden z mála, kdo tu ještě vůbec tvoří, možná se ti to nezdá, ale je to taky člověk a nevíš, kolik snese (nesmyslné) kritiky. Chtělo by to trošku té tvůrčí atmosféry ze starých časů.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: BalVoid

Příspěvek od Loric » červen 11, 2014, 2:28 pm

sheppard píše:.....ale ve výsledku ty hry stojí za hovno.
stejně jako tvoje ux/ui :D

sheppard
Příspěvky: 335
Registrován: srpen 13, 2011, 5:14 pm

Re: BalVoid

Příspěvek od sheppard » červen 11, 2014, 7:24 pm

Můj ux/ui? Který? Kdy si naposled viděl některou z mých prací? :)

Uživatelský avatar
Loric
Příspěvky: 208
Registrován: srpen 6, 2011, 9:01 am

Re: BalVoid

Příspěvek od Loric » červen 11, 2014, 8:43 pm

to je celkem jedno ale kdyz si mi to ukazoval, uplne z tebe tahlo, jak jsi na to pysny a jak je to profesionalni.. no muj subjektivni dojem byl uplne opacny :D

sheppard
Příspěvky: 335
Registrován: srpen 13, 2011, 5:14 pm

Re: BalVoid

Příspěvek od sheppard » červen 11, 2014, 11:15 pm

1) Nepamatuji si, že bych ti něco ukazoval. Dokonce ani že bych s tebou někdy komunikoval.
2) Když už, bylo to dávno, takže jsem ti posílal staré reference.
3) A když už někomu něco posílám, očekávám feedback. Jasně že jsem na svojí práci pyšný. Ale dokáži přijímat kritiku (ale pouze konstruktivní kritiku, ne kritiku typu "je to hnus" a žádný důvod). Fakt miluji lidi, co hodnotí stylem "to je super" a myslí si, jaká je to sračka. Co potom děláš ve vývojářské komunitě, kde je to vše o feedbacku?

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid

Příspěvek od Cpt.Luke » červen 12, 2014, 7:56 pm

Ďakujem za vaše ohlasy... aj tie negatívne :)
Len sa tu prosím nehádajte, tu je (podľa mňa) fórum pre ľudí, ktorý sa zaujímajú v tvorbe hier/grafiky alebo hudby a nie pre to aby tu čítali vaše "hádky"... :confu:
Hádky si riešte cez SZ prosím :)
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

sheppard
Příspěvky: 335
Registrován: srpen 13, 2011, 5:14 pm

Re: BalVoid

Příspěvek od sheppard » červen 12, 2014, 9:18 pm

Luke: Souhlasím. Až se dostanu ke svému PC, pošlu ti feedback na tvojí hru, o tom toto vlákno přeci jen je ;)

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid 1.1 #UPDATE

Příspěvek od Cpt.Luke » červen 30, 2014, 4:29 pm

UPDATE JE TU!
#Update 1.1
* upravená fyzika loptičky
* upravená grafika
* pridané nastavenie
* vylepšené ovládanie
* upravená obtiažnosť
* pridaný bonus (BigBoard)
* opravené bugy

Nové screeny a nový link nájdete na začiatku :)
Prajem príjemné hranie a dúfam že už sa nenájdu žiadne ďalšie bugy a s hrou budete spokojný.
Ďakujem
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Henry
Příspěvky: 19
Registrován: říjen 22, 2011, 12:18 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid 1.1 #UPDATE

Příspěvek od Henry » červenec 1, 2014, 10:16 pm

Zdravíčko. Shlédnutí screenů hry mě určitě dokázalo nalákat - zdá se být zábavná, avšak ve skutečnosti bych k tomu měl pár výhrad a návrhů ke zlepšení. :)
Bugy:
- po vypnutí hudby v menu nelze zpětně zapnout - resp. nedojde ke znovu-přehrání
- nejvíce mě mohl nakrknout způsob odražení kuličky od plošinky. Třeba nejjednodušší a nejspolehlivější způsob odrážení z obyčejné plošinky by mohl být tento:

Kód: Vybrat vše

if( collision_circle(kulicka.x, kulicka.y, radius_kulicky, plosinka, true, true) )
{
   // Postavíme kuličku tak, aby se při další smyčce nedotýkala
   // plošinky a neopakoval se následující krok
   kulicka.y = plosinka.y - Y_origin_plosinky/2 - radius_kulicky;

   // Obrátíme vertikální směr letu kuličky - odraz
   kulicka.vspeed = -kulicka.vspeed;
}
Vylepšeníčka:
- ovládání myší - s tím by se musela upravit i obtížnost - například zrychlení letu kuličky.
- framerate bych omezil alespoň na těch 60, to dnes už snad každý PC zvládne, takže bych se nebál špatného přepočtu pozicí.

Co se mi líbilo:
+ grafika
+ efekty
+ hudba / zvuky (možná by nevadilo přidat nějaký pěkný zvuk, když chytím bonus nebo mi míček propadne)

*zajímavost: http://code.tode.cz/index.php?page=ham_nam2
----------------- My Games -----------------
[C++] Gravitation Online - download / youtube
[C++] Dyna Blaster Survival - download / youtube
[GM] 'DOWN' - download / youtube
----------------
My Webpage!

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid 1.1 #UPDATE

Příspěvek od Cpt.Luke » červenec 2, 2014, 11:32 am

Ďakujem za zahratie a za tvoje tipy :)
Hru som už teda upravil, ale ten tvoj kód nieje moc dobrý, pretože loptička letí len hore a dole :P ...
preto budem musieť nájisť iný spôsob...
Ale ďakujem za rady, onedlho čakajte novú verziu :)
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Henry
Příspěvky: 19
Registrován: říjen 22, 2011, 12:18 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid 1.1 #UPDATE

Příspěvek od Henry » červenec 2, 2014, 5:10 pm

Cpt.Luke píše:ale ten tvoj kód nieje moc dobrý, pretože loptička letí len hore a dole :P ...
Kód měl být pouze teoretickým návrhem řešení problému. Nevím jak pokročilý jsi v GML, ale pokud správně pochopíš myšlenku kódu, docvakne ti jeho jednoduchost i funkce. :)
Zkus mrknout na ukázku, kterou jsem na rychlo vytvořil: http://www.creategames.wz.cz/stahuj/examples/bounce.rar
----------------- My Games -----------------
[C++] Gravitation Online - download / youtube
[C++] Dyna Blaster Survival - download / youtube
[GM] 'DOWN' - download / youtube
----------------
My Webpage!

Uživatelský avatar
Cpt.Luke
Příspěvky: 600
Registrován: srpen 10, 2011, 7:34 pm
Facebook: https://www.facebook.com/cptluke
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: BalVoid 1.2 #Coming

Příspěvek od Cpt.Luke » září 23, 2014, 1:15 pm

Konečne sa rýsuje nová verzia v1.2 v ktorej bude opravených mnoho chýb a bude pridaná nová grafika, módy a mnoho ďalšieho...
Viac informácií očakávajte už onedlho :)
Môj web!

VCH BIATCH
old name - Luko8525

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host