Stránka 1 z 1

Ukázka: Systém zbraní v tabulce

Napsal: březen 25, 2017, 3:13 pm
od Goblin
Ahoj všichni. Tuhle ukázku jsem udělal do poradny pro bilda, ale pro úplnost ji věším i sem. Jde o prototyp sbírání a swapování zbraní, za předpokladu, že postava může mít jednu zbraň v ruce a jednu na zádech.

Jádrem systému je skript "scr_weapons_ini" ve složce engine, který schraňuje všechna potřebná data zbraní a díky tomu lze každou zbraň vyjádřit jediným číslem: řádkem tabulky.

Při ukládání dat do tabulky využívám enumerátory, které jsou skvělým způsobem jak se orientovat v tabulkách. Abyste přidali další zbraň, přidejte ji do enumerátoru "weapon" a vepište její data do tabulky podle vzoru tří už existujících zbraní. Pokud chcete přidat zbraním další rozměr, zadáte ho jednoduše do enumerátoru "weapon_data" a nastavíte patřičnou hodnotu pro každou zbraň. Výhodou enumerátorů je mimo jiné i to, že když se vám některý herní prvek (zbraň) přestane líbit, ve skriptu ho smažete z tvorby tabulky a enumerátoru, a zbytek tabulky se vám automaticky "přečíslí".

https://www.dropbox.com/s/hy72b496ddceu ... o.gmz?dl=0