Systém zbraní (GM:S)

Sem vkládejte editovatelné kusy kódu a tutoriály.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Šuny
Příspěvky: 99
Registrován: srpen 8, 2011, 8:45 pm
Facebook: http://facebook.com/suninho

Systém zbraní (GM:S)

Příspěvek od Šuny » listopad 15, 2015, 11:23 am

Ahojte, dlouho dlouho dlouho jsem tu nebyl... ale po delší době jsem nakoukl do složky Game Maker a koukal jsem, vzpomínal, možná i dostal chuť něco vytvořit a našel jsem docela zajímavý systém, kupodivu i funkční, řekl bych, na zbraně, střílení, dobíjení...

Je to sice trochu složitější, pro začátečníka, ale dá se v tom snad i trochu zoorientovat po chvilce... Sem tam je i napsaný komentář!! :D

Všechny zbraně jsou uložené ve scriptu guns.
Jsou 4 druhy zbraní, pistole, brokovnice, samopaly a těžké kulomety. Každý druh, funguje trochu jinak, má rozdílný styl dobíjení, střelby, rychlosti atp.
I samotné zbraně jsou rozdílné, ať už v rychlosti střelby, dobíjení, počtem nábojů, rozptylem, či zpomalení chůze atd..
Možná tam objevíte nějaké blbosti nedodělané, či navíc a tak, ale holt je to zase další z mnoha nedokončených projektů :( :D :D

Nakonec je to i tutoriál na chůzi, v top down pohledu, kde se dá chodit i šikmo :) Tak snad někomu příjde vhod a moje nahodilá návštěva fóra někoho potěší.

Ovládání - šipky pohyb, mezerník střelba, 1-4 změna zbraní, a písmenkem E sbíráte zbraně, pokud už nějakou stejného druhu máte.

Stáhnout - ZIP

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host