Engine Inventory (GM:S)

Sem vkládejte editovatelné kusy kódu a tutoriály.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od Dxnxex » říjen 21, 2014, 12:31 pm

Zdravím Vás,

No zase jsem si pro sebe vytvořil engine, ale tentokrát na inventář :)
Je to pro Game Maker: Studio a máte možnost si stáhnout jenom ukázku nebo source (GMZ)

Panáček se ovládá WSAD a otáčí se za myší
Pohyb věcí v inventáři levým tlačítkem

Itemy jsem udělal tak, aby bylo vždycky stejné ID, takže když si to upravíte můžete třeba těm itemům dát úroveň zničení a hra si to bude pamatovat jakou má hodnotu (to myslím v GMZ)

Předchozí verze ENGINU
https://www.dropbox.com/sh/dly8pqvoqp1o ... 6kEoa?dl=0

Poslední verze
Ukázka: https://www.dropbox.com/s/z6s2pa0d0k9zq ... 4.exe?dl=0
Source: https://www.dropbox.com/s/z6s2pa0d0k9zq ... 4.exe?dl=0

Děkuji a můžete napsat i feedback

P.S. Trochu mě to připomíná 2D minecraft :D
Naposledy upravil(a) Dxnxex dne listopad 15, 2014, 12:42 pm, celkem upraveno 4 x.
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Uživatelský avatar
Senzi
Příspěvky: 190
Registrován: srpen 6, 2011, 10:52 am

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od Senzi » říjen 23, 2014, 11:11 am

Zdravím.

Nejdřív jsem zkoušel jen ukázku a vypadá to dobře. Zdroják je na tom ale už o dost hůř. Čitelnost a přehlednost kódu je minimální a další uživatelský zásahy jsou skoro nemožný. Další věc je, že je systém inventáře natvrdo napsanej pro 15 slotů. Proč jsi nevyužil cyklu for, když už ho máš k dispozici?

Jako takovej začátečnickej pokus o inventář by to bylo ještě dobrý, ale jinak asi nepoužitelný. Ale snaha se cení ;)

PS: V GMS se dají do scriptů pro jejich snadnější používání napsat na začátek argumenty ve formátu ///nazevScriptu(arg0, arg1, ...)
BSenG | Portfolio | BlueBurn
Obrázek

Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od Dxnxex » říjen 23, 2014, 11:21 am

Díky všeho si cením

No to je pravda moc to není upravitelný (myslím inventář), ale přidat itemy a ty se budou dávat do invu to ještě jo .. (o to mě zatím šlo)
O tom FOR jsem přemýšlel (dokonce jsem ho i zkoušel), ale nevím jak, protože nevím jak změnit pak v cyklu for to EI_inv_1 (nebo 2 nebo 3 ... což je tvrdá proměnná), ale ještě na tom pracuju.

P.S. je to ještě první verze .. právě chci přidat vlastní nastavení délky a šířky inventáře (teda doufám, že se mě to povede)

EDIT: Fakt díky, protože jakoby já to mám ve svých očích dokonalé .. teď už vím co upravit
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od D-Sheep » říjen 24, 2014, 2:29 pm

Zkus se inspirovat mým inventářem (http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewt ... =16&t=2731).
Ve volném čase pracuju na příjemném rozšíření a dokumentaci.

Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od Dxnxex » říjen 25, 2014, 2:52 pm

Zdravím Vás,

No vydal jsem teda novou verzi
+Upravitelná velikost inventáře (source)
+Lepší upravitelnost source (source)

sice je toho málo, ale totálně jsem to předělal ... něco málo ještě je k dodělání, ale už to chodí jak má

D-sheepe sorry ještě neumím DS věci
Senzi moc ti děkuju :)

P.S. Výška a šířka inventáře se nastavuje u HUMANA (v source)
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od D-Sheep » listopad 4, 2014, 11:20 pm

Teprve teď jsem si našel čas si to stáhnout a zkusit. Máš tam chybu, kdy se při položení kurzoru mezi sloty zvýrazní oba a při vložení itemu to dělá nějaký divný věci...

Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od Dxnxex » listopad 5, 2014, 11:33 am

Takže ti děkuji za feedback

+opravil jsem chyby (doufám)
+přidal jsem úpravu velikosti inventáře bez toho aby jste otevřeli source (formou otázky)
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od D-Sheep » listopad 15, 2014, 12:20 am

Vím, že je to hodně pozdě, ale nějak jsem znova zabloudil k tvému inventáři a našel další nedostatky...
Věc nemůžu vrátit do stejného slotu, ze kterého jsem ji vzal. Proč?
Vypisování statistiky je srandovní, protože pro každý prázdný slot to udělá prázdný řádek, takže item ve slotu 60 už ani neuvidím, protože před ním bude 59 prázdných a zbytečných řádků :3

P.S. V DropBoxu můžeš soubory dát do složky Public a sem jen plácnout tzv. public link. Tím můžeš dalšími verzemi souboru přepisovat starší s tím, že odkaz zůstane stejný!

Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Re: Engine Inventory (GM:S)

Příspěvek od Dxnxex » listopad 15, 2014, 12:26 pm

No děkuji ti za feedback ... vidím, že těch chyb už není tolik a nejsou tak vážné

K tomu s tím nevrácením itemu do stejného slotu .. to šlo pravým tlačítkem, ale teď už to nepůjde, dělá se vše levým (došlo ke změně v source).

S tím vypisováním statistik jsem to udělal trochu jinak, aby to bylo více praktičtější i když to moc stejně není.

P.S. já mám rád když si lidi můžou stáhnout předchozí verze a trochu je to i pro mě záloha ;)
(a v té složce je malinko k nevyznání, ale pokusím se to napravit a později upravím linky)
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host