Engine Day Night (GM:S)

Sem vkládejte editovatelné kusy kódu a tutoriály.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Engine Day Night (GM:S)

Příspěvek od Dxnxex » říjen 6, 2014, 2:41 pm

Zdravím Vás,

No vytvořil jsem si pro sebe engine na denní a noční cyklus, ale chtěl bych se sním podělit s Vámi :)
Je to pro Game Maker: Studio a máte možnost si stáhnout jenom ukázku nebo source (GMZ)
EDIT: Jsou tam i stíny budov a stromů

V source to máte rozepsaný a můžete si to upravovat podle sebe. (Umístění slunce, vzdálenost stínu, rychlost času)

Předchozí verze ENGINU
https://www.dropbox.com/sh/dly8pqvoqp1o ... 6kEoa?dl=0

Poslední verze
Ukázka: https://www.dropbox.com/s/2j7xfsn1uof2w ... 2.exe?dl=0
Source: https://www.dropbox.com/s/soq42v1sk863c ... 2.gmz?dl=0

Děkuji a můžete napsat i feedback

P.S. Anglický jazyk je tam jenom proto, abych se v něm trochu procvičil :)
Naposledy upravil(a) Dxnxex dne září 5, 2015, 5:24 pm, celkem upraveno 6 x.
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Uživatelský avatar
Druid
Redaktor
Příspěvky: 128
Registrován: srpen 5, 2011, 11:12 pm

Re: Engine Day Night (GM:S)

Příspěvek od Druid » říjen 13, 2014, 6:19 pm

Vypadá to hezky. Našlápnuto máš dobře. Nicméně má to pár chyb. Třeba přírodní tma není černá, ale do modra. A kolem půlnoci nebylo vidět prakticky nic. Jen černo, což se taky jen tak nestává :D

Ale ty stíny vypadaj hezky!
Obrázek

Uživatelský avatar
Dxnxex
Příspěvky: 92
Registrován: srpen 5, 2011, 11:11 pm

Re: Engine Day Night (GM:S)

Příspěvek od Dxnxex » září 5, 2015, 5:22 pm

No vydal jsem vylepšenou verzi

+Vypínatelné HUD
+Lepší barvy pro cyklus
+Zlepšené prostředí pro ukázku
+a trocha vylepšení úpravy source

Doufám, že to třeba někdo i použijete :)


Naposledy oživil Dxnxex v září 5, 2015, 5:22 pm
Strašně rád bych také pomáhal, ale ještě nemám dostatek zkušeností :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti