nMath.dll

Sem vkládejte editovatelné kusy kódu a tutoriály.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nichar
Redaktor
Příspěvky: 435
Registrován: srpen 6, 2011, 1:51 pm
Facebook: http://www.facebook.com/nikolas.charalambidis
Bydliště: Praha

nMath.dll

Příspěvek od Nichar » únor 27, 2012, 7:15 pm

Mám tady DLL na spoustu doufám že užitečných anebo zajímavých funkcí pro GM!

Download link ~ 1435 kB
  • Exe soubor
  • GMK příklad - doufám přehledný s popisem :)
  • nMath.dll - základní dll
  • nMath_v1.dll - pokud by první nefungovalo (ale to je nepravděpodobné)..
nMath.dll
Je sada několika nových funkcí od goniometrických, matematických až třeba po gravitaci nebo vektory. Protože je tam 7 typů odlišných funkci, rozhodl jsem se rozdělit DLL na 7 částí, aby se zbytečně nenačítaly ty, co zrovna nepotřebujete.

Možnosti:
  • 6 goniometrických funkcí
  • 16 výpočtů pro obvody, obsahy, délky diagonál..
  • 9 funkcí a la vektor
  • 16 extra matematických funkcí
  • 2 konstanty a sekvence
  • 5 gravitačních konstant
  • 8 funkcí mimo DLL
Screen:
Obrázek

Create:

Kód: Vybrat vše

include_goniometry();   // Pro práci s goniometrickými funkcemi
include_2Dshape();      // Pro výpočty obsahů, obvodů, diagonály atd..
include_vector();       // Vektorový, skalární součin vektorů, úhel mezi nimi..
include_math();         // Spousta dalších funkcí, co v GM nejsou
include_conseque();     // Pár konstant a Fibbonacciho sekvence (časem budou další)
include_convert();      // Převod teplot, vzdáleností.. na přání přidám další (bin, hex...)
include_gravity();      // 5 gravitačních konstant, použití minimální, ale.. :))
Nezapomeňte při ukončení hry DLL ukončit pomocí nmath_unload();

Věřím, že nějaký mamlas mou DLL nějak použije a udělá mi tím radost. Kdyby se tam objevili nějaké chyby, nebo měli problémy s použití DLL nebo nějakou jinou ptákovinu, tak se mi ozvěte.. :)

Do měsíce napíšu článek, jak si takové DLL vyrobit. Snad do té doby vyřeším problémy s debugem, kompilací apod.
Přílohy
nMath.zip
(1.4 MiB) Staženo 138 x
The Scarecrow - 2. místo v prestižní soutěži, online highscore!
Symphony of good and evil: Finding the end - Soutěžní kousek (3. místo)
NWinAPI 0.2.gex | nMath.dll | nBeep.dll - Moje DLL a GEX
Vektorová galerie - Začátek mých vektorů

Uživatelský avatar
D-Sheep
Příspěvky: 768
Registrován: září 7, 2011, 10:17 pm
Facebook: http://facebook.com/sheepdave
Bydliště: Praha, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: nMath.dll

Příspěvek od D-Sheep » únor 27, 2012, 7:44 pm

Jej, to je perfektní ! Sice pochybuju že by někdo používal cosecans, ale zlatý řez a Fibonacciho řada jsou dvě skělý věci! Zkusim tím vytvořit nějakou pěknou grafiku :3
---
Zlatý řez: taková zajímavost...
Obvykle se značí φ (malé fí), je definován rovnicí φ = φ^2 - 1, jeho hodnota je (1 + sqrt(5)) / 2 = 1.618, (18 + φ)*(19 + φ) = 365.249 což je přibližně 1 pozemský rok. Sranda, ne ? :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host