Ukázka: Systém zbraní v tabulce

Sem vkládejte editovatelné kusy kódu a tutoriály.
Odpovědět
Goblin
Příspěvky: 136
Registrován: červenec 2, 2014, 2:42 pm

Ukázka: Systém zbraní v tabulce

Příspěvek od Goblin » březen 25, 2017, 3:13 pm

Ahoj všichni. Tuhle ukázku jsem udělal do poradny pro bilda, ale pro úplnost ji věším i sem. Jde o prototyp sbírání a swapování zbraní, za předpokladu, že postava může mít jednu zbraň v ruce a jednu na zádech.

Jádrem systému je skript "scr_weapons_ini" ve složce engine, který schraňuje všechna potřebná data zbraní a díky tomu lze každou zbraň vyjádřit jediným číslem: řádkem tabulky.

Při ukládání dat do tabulky využívám enumerátory, které jsou skvělým způsobem jak se orientovat v tabulkách. Abyste přidali další zbraň, přidejte ji do enumerátoru "weapon" a vepište její data do tabulky podle vzoru tří už existujících zbraní. Pokud chcete přidat zbraním další rozměr, zadáte ho jednoduše do enumerátoru "weapon_data" a nastavíte patřičnou hodnotu pro každou zbraň. Výhodou enumerátorů je mimo jiné i to, že když se vám některý herní prvek (zbraň) přestane líbit, ve skriptu ho smažete z tvorby tabulky a enumerátoru, a zbytek tabulky se vám automaticky "přečíslí".

https://www.dropbox.com/s/hy72b496ddceu ... o.gmz?dl=0
"Understanding is not required. Only obedience."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host