porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Pokud si nevíte s něčím rady ohledně tvorby v Game Makeru - pište sem!
Odpovědět
Uživatelský avatar
G-eM-6
Příspěvky: 121
Registrován: srpen 5, 2011, 10:58 pm

porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od G-eM-6 » srpen 7, 2011, 1:31 pm

ahoj vsem jenom se chcy zeptat jestli gm umi pocitat s cislama zapsate takto 1.0E+9 bo vim ze to umi JS i php ale kdys sem to napsal do gm tk to nefakalo

Uživatelský avatar
Matt Samyel
Příspěvky: 133
Registrován: červen 22, 2011, 10:22 pm
Facebook: http://facebook.com/mSamyel

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od Matt Samyel » srpen 7, 2011, 1:48 pm

dyštak si na to udělej funkci
E(x,exp);

{
return argument0*power(10,argument1);
}

ale nejsem si jistej, jak velký číslo je GM schopný zkousnout, to musíš vyzkoušet

Uživatelský avatar
G-eM-6
Příspěvky: 121
Registrován: srpen 5, 2011, 10:58 pm

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od G-eM-6 » srpen 7, 2011, 2:06 pm

no pokud sy udelam nato funkci tk to se miji ucinkem :D jasem prave chtel ulechcit gm praci tim zeto skratim zapomoci toho E :D

Uživatelský avatar
Bedikk
Příspěvky: 149
Registrován: srpen 5, 2011, 10:43 pm
Facebook: http://www.facebook.com/bedikk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od Bedikk » srpen 7, 2011, 2:24 pm

Tím bys mu práci neulehčil, on s tím počítá naprosto stejně, akorát si to nějaké jazyky umí přeložit a nějaké ne... rozdíl v tom není.

Uživatelský avatar
G-eM-6
Příspěvky: 121
Registrován: srpen 5, 2011, 10:58 pm

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od G-eM-6 » srpen 7, 2011, 3:23 pm

aha tak nic :D

Uživatelský avatar
Fiola
Administrátor
Příspěvky: 70
Registrován: červen 22, 2011, 9:59 pm
Facebook: http://facebook.com/Fiola
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od Fiola » srpen 7, 2011, 3:31 pm

Mám za to, že GM tento zápis nepodporuje.
FiolaSoft Studio
Vytvářím si hru z celého svého života.

Uživatelský avatar
G-eM-6
Příspěvky: 121
Registrován: srpen 5, 2011, 10:58 pm

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od G-eM-6 » srpen 7, 2011, 5:42 pm

hele ale mozna by slo ze kdybych mel zlozitejsi pocty tk pred tim poctem bych to vydelil treba 10 000 000 a po dokonceni vzorce zase vynasobil :D tobych uz gm ulechcil ne?

Uživatelský avatar
Bedikk
Příspěvky: 149
Registrován: srpen 5, 2011, 10:43 pm
Facebook: http://www.facebook.com/bedikk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od Bedikk » srpen 7, 2011, 5:45 pm

Neulehčil, akorát bys mu přidal na počtu operací > větší zátěž na procesor. Ale bojím se, že todle vůbec nemusíš řešit, prostě s tím počítej, a když to GM nebude zvládat, tak si napiš DLL knižnici v jiném jazyce, se kterou bude GM komunikovat a ona bude počítat za něj. Takhle jsme to museli řešit v XSpace, protože GM měl problémy s počítáním kolizí, které jsme řešili přes vektory.

Uživatelský avatar
G-eM-6
Příspěvky: 121
Registrován: srpen 5, 2011, 10:58 pm

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od G-eM-6 » srpen 7, 2011, 6:48 pm

no ale ja tam mam malo pocetnich operaci ale s hodne velkyma cislama aji s 30 nulama
tk bych to vydelil treba cislem s 20 nulama a po vypoctu zase vynasobil bo gm se dycky sekne :D

no ale asik to udelam spis pres tu dll :D

Uživatelský avatar
Kosik
Nekromant fóra
Příspěvky: 84
Registrován: srpen 7, 2011, 6:44 pm
Facebook: http://www.facebook.com/Error404.User.Not.Found

Re: porporuje gm zapis cisla takto? 1.0E+9

Příspěvek od Kosik » červen 27, 2017, 2:55 pm

jj
#podpis

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host