[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Velkej Chytrák - Magazín - Fórum - Komunita • objekt vyplněný tilama
Stránka 1 z 1

objekt vyplněný tilama

Napsal: prosinec 11, 2019, 9:37 pm
od BboyScary
Ahoj nevím jestli tu ještě je někdo aktivní. Nevíte někdo jak bych mohl udělat toto co je v následujícím videu ale v Game Makeru studio 2?
https://www.youtube.com/watch?v=f1Y98m5Cb2A&t=15s

Re: objekt vyplněný tilama

Napsal: leden 23, 2020, 2:49 am
od ipq
BboyScary píše:
prosinec 11, 2019, 9:37 pm
Ahoj nevím jestli tu ještě je někdo aktivní...
Pardon za meškanie(vianočná horúčka). :confu:

Studio 2 verzia už nepoužíva backgroundy ale spritesy, ktoré sú kombinované na všetko(sprite, background, tile). Stačí v scripte zmeniť to z background na sprite, tile sciprty prešli tiež updatom, ja by som to spravil takto:

Kód: Vybrat vše

///tile_fill_object(layer, object, tile);
var layer = argument[0];
var object = argument[1];
var tile = argument[2];

var tile_width = sprite_get_width(tile);
var tile_height = sprite_get_height(tile);

for(var row=0; row<object.image_yscale; row++){
	for(var col=0; col<object.image_xscale; col++){
	var tileid=layer_tilemap_create(layer, 0, 0, tile, tile_width, tile_height);
	tilemap_x(tileid, object.x+(col*tile_width));
	tilemap_y(tileid, object.y+(row*tile_height));
	}
}
A do objektu vložil toto:

Kód: Vybrat vše

var layid = layer_get_id("tvoja_vrstva");
tile_fill_object(layid, id, sprite_index);
instance_destroy();
Neviem, či to bude fungovať, nakoľko už s GM nerobím ale rád občas pomôžem.