Kombinace Accessorů

Pokud si nevíte s něčím rady ohledně tvorby v Game Makeru - pište sem!
Odpovědět
Uživatelský avatar
Toner
Příspěvky: 1
Registrován: březen 2, 2017, 3:56 pm
Bydliště: Brno

Kombinace Accessorů

Příspěvek od Toner » březen 2, 2017, 10:55 pm

Ahoj,

v Game Makeru dělám chviličku a momentálně se učím o vnitřních strukturách.
Moc se mi líbí, že je možnost k nim přistupovat zkrácenou verzí přes Accessory.
Rád bych se zeptal, jak se tyto jazykové konstrukty používají kombinovaně.


Příklad:

Mám ds_map a v tom ds_grid, jak přistoupím k nějakému ds_grid v tom ds_map PŘÍMO přes accessor?

NEFUNGUJE

Kód: Vybrat vše

global.locations[? "walls"][# 5, 3] = true;
Nezávislý vývojář

Uživatelský avatar
ipq
Příspěvky: 921
Registrován: srpen 15, 2011, 7:31 pm
Bydliště: Petržalka

Re: Kombinace Accessorů

Příspěvek od ipq » březen 7, 2017, 6:25 pm

Skombinovať 2 samostatné polia to sa tuším nedá, keď chceš volať premennú s daného polia, musí to byť len jedna hranatá zátvorka a v nej niečo.

V GM už síce nerobím ale možno ešte základy viem pochopiť, neviem či toto pomôže:
https://forum.yoyogames.com/index.php?t ... grid.2569/
alebo
https://www.reddit.com/r/gamemaker/comm ... a_ds_grid/

Ak som to správne pochopil, ty chceš(rovnako ako v prvom linku) volať premenné s hodnotami umiestnené v mriežkach, v ktorých sa nachádza alebo vytvoriť, niečo ma napadá ale otestovať to už neviem, lebo GM nemám.

vytvorenie premenné s hodnotou v mriežke:

mapa[? "nazov"] = cislo;
mriezka[# 2, 2] = mapa[? "nazov"];
//mapa - názov ds_map
//mriezka - názov ds_grid


A potom volanie:

ukaz=mapa[? mriezka[# 2, 2]];

Či tam je potreba niekde zadávať aj string, tak už to neviem.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů