Stránka 1 z 1

Poslání do dalšího roomu

Napsal: květen 8, 2016, 4:57 pm
od destiny games
Čau lidi, potřeboval bych pomoc, jsem začátečník v programování v GML a dělám na jedné hře a chtěl bych aby mě hra po nějakém časovém limitu poslala do jinýho roomu.
Třeba jsem v Room_0 a po 5 sekundách mě hra pošle do Room_5.
Jak bych to mohl jednoduchým způsobem naprogramovat ?
Díky za odpověd ;)

Re: Poslání do dalšího roomu

Napsal: květen 8, 2016, 5:21 pm
od Naxi
Vytvoříš si Alarm0
do něj dáš:
room_goto(Room_5);

A pro start odpočtu alarmu dáš (třeba to creatu nebo někde):
alarm[0]=room_speed * 5;

Re: Poslání do dalšího roomu

Napsal: květen 8, 2016, 5:27 pm
od D-Sheep
Ahoj, nejjednodušší řešení je tohle:

Vytvoříš nový objekt se jménem např. o_room0_controller.
Přidáš mu událost Create, kde mu nastavíš časovač na 5 vteřin:

Kód: Vybrat vše

alarm[0] = 5 * room_speed;
Přidáš mu i událost Alarm 0, kde provedeš samotný přesun do požadované místnosti:

Kód: Vybrat vše

room_goto(Room_5);
Objekt potom přidáš do místnosti Room_0 (nezáleží přesně kam) a je hotovo.

Podobný postup můžeš použít i pro ostatní místnosti.

Re: Poslání do dalšího roomu

Napsal: květen 8, 2016, 5:31 pm
od destiny games
Díky kluci, jste super. :)