křivé pixely GMS 2

Pokud si nevíte s něčím rady ohledně tvorby v Game Makeru - pište sem!
Odpovědět
BboyScary
Příspěvky: 243
Registrován: listopad 2, 2011, 6:33 pm
Facebook: https://www.facebook.com/BB-Scary-produkce-1161668
Bydliště: Kopřivnice

křivé pixely GMS 2

Příspěvek od BboyScary » srpen 22, 2019, 9:38 am

Ahoj. Už jsem to tu viděl řešit xkrát. Na Game maker studiu 1.4 rady pomáhají a funguje to. Teď přecházím na GMS2 a mám problém s pixelama.

Když udělám jinou čáru než vodorovnou nebo svislou a dám fullscreen nebo blíž kameru, tak ty pixely nejsou čtverečky ale jeden je čtvereček, druhý obdélník naležato a další zas obdélník na výšku. To pak ten sprite vypadá jako bych neuměl udělat ani rovnou čáru. Zkusil jsem všechna nastavení i velikost spritů stejnou jako v GMS 1 kde to funguje a nic.

Zkoušel jsem pak různe velikosti kamery i roomu, různé velikosti spritů, zapnout vypnout interpolate colors between pixels, synchrozation to avoid tearing, full scale/ spect ratio, taky měnit texture page sicale to má vliv jen na background.

Jediné co pomáhá je zapnout to vykreslování mezi pixelama ale je to pak mírně rozmázlé. Není v GMS 2 něco nového o čem nevím co dělá tento problém? zkoušl jsem ty obrázky i vykreslit přes draw event a použít round(x) round(y) a stejné.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti