particle gravitace

Pokud si nevíte s něčím rady ohledně tvorby v Game Makeru - pište sem!
Odpovědět
BboyScary
Příspěvky: 240
Registrován: listopad 2, 2011, 6:33 pm
Facebook: https://www.facebook.com/BB-Scary-produkce-1161668
Bydliště: Kopřivnice

particle gravitace

Příspěvek od BboyScary » duben 11, 2019, 1:35 pm

Ahoj. Mám vytvořený particle systém, jsou to jen obyčejné pixely na ploše okruhu. Chtěl bych jim dát gravitaci tak, aby se všechny posunovaly do středu toho kruhu. Když dám part_type_gravity a jako direction zkouším třeba object_index, x, y, nebo název toho objektu.x atd vždy všechny ty částice jdou všechny jedním směrem. Nevíte někdo jak na to? Zkoušel jsem to dát do create i do stepu. Výsledek stejný.

create:

Kód: Vybrat vše

particle_1_sys = part_system_create();
particle_1_emit = part_emitter_create(particle_1_sys);
particle_1 = part_type_create();
part_type_life(particle_1, 14, 14);
part_type_sprite(particle_1, spr_pixel, 1, 0, 1);
part_type_orientation(particle_1, 1, 20, 1, 1, 1);
step:

Kód: Vybrat vše

    part_emitter_region(particle_1_sys, particle_1_emit, x - r, x + r, y - r, y + r, ps_shape_ellipse, ps_distr_gaussian);
    part_emitter_burst(particle_1_sys, particle_1_emit, particle_1, 30);
to r je jen poloměr toho kruhu, ten se zvětšuje.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti