Zlaté view_xview z GM studio 1. ...Ach jo. :/
Nějak jsem se konečně dopátral k tomu, jak v GM studio 2, přepínat view z místnosti do místnosti. Mám to takhle
(
Kód: Vybrat vše
xview = (camera_get_view_x(view_camera[0]))
yview = (camera_get_view_y(view_camera[0]))
if(x > xview+512){
camera_set_view_pos(view_camera[0], xview+512, y)
}
if(x < xview){
camera_set_view_pos(view_camera[0], xview-512, y)
}
Potřebuji ale udělat to, aby se mi výsledný view nevykresloval do levého horního rohu okna hry, ale třeba o 64 bodů níže.
Tohle ale už v GM studio 2 "s viewy" nedokážu. Ať dělám, co dělám.
Pomůže někdo.
Dokážu si to nastavit v room editoru tady. Hra se mi spustí normálně, mám to vykresleno pěkně o 64 bodů níže, Ale, když se mi přepínají aktuální viewy, tak se mi to začne vykreslovat úplně do levého horního rohu.
Jedná se o to, že panáček, když přijde na okraj obrazovky, tak se má obrazovka přepnout na tu vedlejší.
Co s tím ???